• Hallo,

    Ik begin een beetje heel erg wanhopig te worden, want mijn sims doet het al lange tijd niet. Sinds 3 uur vanmiddag ben ik nonstop bezig geweest met het te fixen, maar nog steeds krijg ik een foutmelding. Ik heb gechat met mensen van EA, maar ook dat heeft niets opgeleverd. Overal op het internet rondgesnuffeld en ik zag dat veel mensen dezelfde foutmelding krijgen, maar hun oplossing werkt niet voor mij.
    Dus ik hoopte misschien dat iemand hier wel de juiste oplossing weet, want anders kan ik niet meer de Sims 3 spelen op mijn laptop.

    Wat heb ik al gedaan:
    -Origin en de Sims eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd.
    -Caches verwijderd
    -Firewall dingen gedaan
    -In de Safe Mode opgestart
    -In nog twee andere modes opgestart
    -Mijn Simspreferences verwijderd
    -Alles verwijderd wat ook maar met Sims en Origin te maken heeft en er weer opgezet
    -Waarschijnlijk nog een heleboel meer, maar ik voel me niet goed en ben al vanaf 3 uur bezig

    Wat is mijn foutmelding:
    Er is een onbekende fout opgetreden.

    Overige informatie
    -Ik heb een Macbook Air
    -Origin werkt prima, alleen de Sims zelf niet
    -Het gaat om de Sims 3.
    -Ik heb uitbreidingspakketten, maar die heb ik niet geherinstalleerd.

    Degene die mij kan helpen ben ik echt voor goed dankbaar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die fout heb ik nooit gehad en eigenlijk nooit over gehoord, dus ik kan niet zo meteen iets bedenken dat het zou kunnen oplossen. Heb je misschien dingen gedownload voor in je spel? Want soms krijgen mensen daardoor problemen, maar ik denk niet dat dat het geval is, aangezien je ook alles verwijderd hebt en opnieuw installeerde. Of heb je toevallig Windows 10 onlangs geïnstalleerd? Kan daar misschien ook aan liggen en anders weet ik het echt niet.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Die fout heb ik nooit gehad en eigenlijk nooit over gehoord, dus ik kan niet zo meteen iets bedenken dat het zou kunnen oplossen. Heb je misschien dingen gedownload voor in je spel? Want soms krijgen mensen daardoor problemen, maar ik denk niet dat dat het geval is, aangezien je ook alles verwijderd hebt en opnieuw installeerde. Of heb je toevallig Windows 10 onlangs geïnstalleerd? Kan daar misschien ook aan liggen en anders weet ik het echt niet.


    Nee, niets gedownload, legale versie en geen windows 10. Toch bedankt voor je hulp


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien (heb zelf niet getest) kan je The sims 3 niet meer op windows 10 spelen? (zou ik erg jammer vinden want ik heb een sims verslaving)

    LaughingJack schreef:
    Misschien (heb zelf niet getest) kan je The sims 3 niet meer op windows 10 spelen? (zou ik erg jammer vinden want ik heb een sims verslaving)


    Ik heb geen windows, dus dat lijkt me niet het probleem


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet niet of je probleem al is opgelost, maar wat ik te horen kreeg is dat je de sims spellen wel in de juiste volgorde moet installeren en deinstalleren. Heb je misschien een oude uitbreidingspaken later geïnstalleerd dan een nieuwe?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De Sims is altijd zo'n rotspel met dat soort dingen. Ik krijg het ook nooit voor elkaar om het echt lekker te laten werken. Ik had een tijdje een probleem dat mijn PC origin blokkeerde zodra ik via daar dingen wilde laten draaien. Ik weet nog dat ik wat settings heb moeten veranderen in administrator mode. Maar ik zou het echt niet weten. Heb je tijdens het deinstalleren wel alle overige programma's van de Sims verwijderd? De Sims laat nogal eens wat meuk achter.


    The truth is out there.