• The Purge

    “ Some purge for revenge, some purge for kicks, some just try to survive ”



    “This is not a test.This is your emergency broadcast system announcing the commencement of the Annual Purge sanctioned by the U.S. Government. Weapons of class 4 and lower have been authorized for use during the Purge. All other weapons are restricted. Government officials of ranking 10 have been granted ummunity from the Purge and shall not be harmed. Commencing at the siren, any and all crime, including murder, will be legal for 12 continuous hours. Police, fire, and emergency medical services will be unavailable until tomorrow morning until 7 am when the Purge concludes. Blessed be our New Founding Fathers and America, a nation reborn.

    May God be with you all.”

    Uitleg the Purge
    Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025. De Verenigde Staten worden geteisterd door misdaad en overvolle gevangenissen. Daarom besluit de overheid dat op één dag in het jaar, 21 maart tot 22 maart, dat alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur de volgende dag is toegestaan. Deze periode wordt "The Purge" genoemd. Tijdens de zuivering zijn alle hulpdiensten niet beschikbaar en dus zijn de politie en brandweer niet te bereiken en de ziekenhuizen sluiten hun deuren. Tijdens de nacht, geplaagd door geweld en veelvuldige misdaden moet je proberen te overleven — gaat het jou lukken om de nacht door te halen?

    Rollen
    Mannen:
    • Adam Francisco Dempsey — Illicit
    • Jaimy Sebring — Furiosa
    • Gereserveerd (Purger)— LittleNinja
    • James Charles Martin — Purger — RabidKiller
    • Jed Parker — Purger — Morticia

    Vrouwen:
    • Farah Izabel Oliveira — Purger — Havilliard
    • Gereserveerd (Purger) — StiIinski
    • Alicia Grace Vargas — Meraki
    • Katherine Loïs Woods — Shinoa
    • Gereserveerd — Lolicia

          “ Would you answer the doorbell during the purge? ”

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (20+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

          “ Welcome to America, where one night a year, all crime is legal. ”

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Houd ook de purgers en normale inwoners gelijk.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is er zonder pardon uit.
    • Alleen ik maak nieuwe topics.

          “ Tonight allows people a release for all hatred and violence that they keep up inside them. ”

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik twijfel of ik wil meedoen... Ah, whatever. Mag ik een vrouwlijke inwoner?
    Is een purger nog mogelijk? Dan zou ik graag een purger willen, hahah. Als het niet kan is een normale inwoner gewoon goed. c:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 16:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik twijfel, ik wil heel graag meedoen maar volgende week begint school en ben dan meteen drie dagen zonder internet ivm excursie.

    Shinoa schreef:
    Ik twijfel of ik wil meedoen... Ah, whatever. Mag ik een vrouwlijke inwoner?
    Is een purger nog mogelijk? Dan zou ik graag een purger willen, hahah. Als het niet kan is een normale inwoner gewoon goed. c:


    Ik heb een normale inwoner voor je gereserveerd aangezien er al een aantal vrouwelijke purgers zijn en ik heb liever dat alles een beetje gelijk blijft c:

    Arcadia schreef:
    Ik twijfel, ik wil heel graag meedoen maar volgende week begint school en ben dan meteen drie dagen zonder internet ivm excursie.


    Ik denk niet dat het een groot probleem zal zijn. Als we tegen die tijd zijn begonnen kan je gerust inspringen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dat is oké! Als er bij de mannen nog een purger bij komt dan zou ik wel graag nog mijn reservatie als een purger willen hebben. ^-^
    Is het goed als ik ongeveer donderdag de rol neerzet? Kan ook eerder zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    Dat is oké! Als er bij de mannen nog een purger bij komt dan zou ik wel graag nog mijn reservatie als een purger willen hebben. ^-^
    Is het goed als ik ongeveer donderdag de rol neerzet? Kan ook eerder zijn.


    Dat is helemaal prima, neem de tijd (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is het trouwens een idee om het een dag te laten duren in plaats van een avond? Dan kan de RPG langer doorlopen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Havilliard schreef:
    Is het trouwens een idee om het een dag te laten duren in plaats van een avond? Dan kan de RPG langer doorlopen ^^


    Dat is misschien wel een goed idee, ja. Dus in plaats van dat de Purge twaalf uur duurt — nu vierentwintig uur? Of bedoel je wat anders? (A)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Havilliard schreef:
    Is het trouwens een idee om het een dag te laten duren in plaats van een avond? Dan kan de RPG langer doorlopen ^^


    Oftewel, maar dat is dan een nieuw concept, kunnen we spelen dat The Purge uit de hand loopt en dat het niet meer te stoppen valt, zo kunnen we blijven verder gaan..

    #PurgeMarathon (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    (...)

    Oftewel, maar dat is dan een nieuw concept, kunnen we spelen dat The Purge uit de hand loopt en dat het niet meer te stoppen valt, zo kunnen we blijven verder gaan..

    #PurgeMarathon (;


    Ahh, dit is ook een erg goed idee. Het zal jammer zijn als de rpg snel stopt, tbh - maar ik wil het ook weer niet té lang laten duren.

    Wat vinden jullie het leukst?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ahh, dit is ook een erg goed idee. Het zal jammer zijn als de rpg snel stopt, tbh - maar ik wil het ook weer niet té lang laten duren.

    Wat vinden jullie het leukst?


    Ik zou kijken hoe het gaat. Zet geen limiet op The Purge zelf, maar als je merkt dat het niet meer echt daarom draait, of dat het "purgen" wel is afgelopen, kun je altijd nog zeggen dat de alarmen afgaan en alles weer normaal wordt. ^^


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik zou kijken hoe het gaat. Zet geen limiet op The Purge zelf, maar als je merkt dat het niet meer echt daarom draait, of dat het "purgen" wel is afgelopen, kun je altijd nog zeggen dat de alarmen afgaan en alles weer normaal wordt. ^^


    Ik ben voor dit. ^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Trouwens, mijn rol hoeft geen purger te zijn. Ik dacht dat ik dit even zou melden, hahah. Dus als er toch een purger vrij komt, dan hoef ik die niet. C:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    “THE WORLD IS CRUEL——
    UGLY, AND PITIFUL.

    J E D • P A R K E R

    Volledige naam: Jed Parker
    Leeftijd: 30
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Deze man heeft doordringende ogen die recht door je heen schijnen te blikken, waar een gesprekspartner zich ontzettend naakt en weerloos door kan voelen. Ze hebben de kleur van een grijze munt, hij heeft vaak een onbereikbare, minzame expressie om zichzelf te beschermen. Desalniettemin kan hij een uiterst charmante blik hebben, mits hij hier zijn best voor doet. Jed heeft sterke kaaklijnen, een rechte neus en lichtelijk volle lippen voor een man. Qua haar hebben zijn lokken een donkerbruine kleur. Er zijn stoppels op zijn gezicht merkbaar, die niet als een driedagenbaardje gerekend kan worden, hij houdt er echter wel van om zichzelf te verzorgen. Hij is hygiënisch, maar niet tot op het punt van overdrijven.
          Jed is redelijk breed gebouwd, wat je ook gemakkelijk door zijn kleding kunt zien. Zijn kledingkeuze gaat voornamelijk uit naar donkere spijkerbroeken (versleten ofwel niet) en gemakkelijke t – shirts zonder enige kleur. Een simpele tint zoals zwart of wit is prima voor hem, hij is dan ook niet bepaald iemand die van kleurrijke kleding houdt. Op zijn rechterarm en buik heeft hij enkele tatoeages, waar hij op zich niet erg geheimzinnig over is, toch raakt hij de betekenis niet aan iemand kwijt. Het zijn zaken waar hij overheen gestapt is en die hij niet opnieuw wil rakelen. Over zijn lengte kan hij in elk geval niet zeuren, want met zijn 1.84M heeft hij toch een prima lengte voor een man. Jed heeft een litteken op zijn linker wang als gevolg van een hondenbeet toen hij 6 jaar was.
    Innerlijk:
    Stille razernij ——
    Het is een feitelijke eigenschap van deze man dat hij bekend staat om zijn felle karakter, waardoor hij liever gemeden wordt. Hij is een heethoofd en zijn kalme gelaat kan een illusie zijn, gezien dit met een verkeerde handeling binnen enkele seconden kan ontvlammen. Bij de mensen echter, is hij wel gedwongen om deze schijn op te houden, wat resulteert in een explosie het ogenblik dat hij alleen is. Op zulke soorten gelegenheden kan hij dan tevens enorm destructief zijn, hij kan nooit lang kalm blijven tenzij het genoodzaakt is. Hierdoor heeft iedereen het idee door de schijnvertoning die hij ten alle tijden omhoog houdt dat hij een kalme, attente man is. Wellicht een beetje onbehouwen op sommige momenten, maar dat kunnen ze grotendeels hebben. Ondanks het gegeven dat hij als kalm en beheerst overkomt, kolkt er onder het rustige oppervlakte een enorme emotionele energie.
          Alhoewel hij wel degelijk goed overweg kan met de medemens, gaat hij niet geheel enthousiast zelf naar evenementen of feesten toe – vanwege de drukte die het met zich meebrengt. Daarbij vergt het maximale aandacht aan zijn camouflage, wat hij soms niet langer in stand zou kunnen houden. Niemand kan hem totaal uitdokteren, daarvoor heeft hij teveel geheime kanten die je niet van hem zou verwachten. Jed is een man die nooit ofte nimmer iemand heeft vertrouwt, want er zal altijd wel een mes in je rug gestoken worden. Hij is dan ook niet anders gewend, wat veroorzaakt heeft dat hij het liefst alleen werkt en niet in een groep, tenzij teamwerk noodzakelijk is. Er is geen gebruiksaanwijzing bij hem, zelfs als je er één in elkaar probeert te steken, komt hij nog voortdurend onvoorspelbaar uit de hoek. Wanneer je denkt dat je hem “getemd” hebt, is dat al direct de eerste fout die je hebt gemaakt: hij kan niet ingetoomd worden. Er zijn weleens wat dingen fout gegaan in het verleden, waardoor hij meerdere malen is verhuisd. Jed heeft dingen gedaan en verkeerde dingen gezegd, mensen het daglicht niet meer laten zien door zijn razernij. Deze man is niet iemand waar je gemakkelijk over hoort te denken, hij is haatdragend en zijn hart is kil.


    BE CAREFUL OF WHAT YOU SAY——
    I'LL REMEMBER EVERYTHING. . .”


          Hij heeft een ongelofelijke hekel aan figuren die enkel hun beklag kunnen doen en het idee hebben alles te zijn. Wanneer hij het onzin vindt, zal het hem verder niets uitmaken dat iemand tegen hem aanpraat, dan is het gesprek snel afgelopen. Deze man is geen type “klaar en zand erover”, alles behalve zelfs. Hij kan enorm lang kwaad blijven en zelfs een immense wrok koesteren richting de personen die hem wat dan ook hebben aangedaan. Zijn honger naar wraak groeit op dat moment alleen maar, en zonder enig gebrek aan spijt zal hij de ergste plannen bedenken om deze te vervullen. Het interesseert hem allemaal bar weinig wat er met de desbetreffende persoon gebeurd, echter—— dieren zijn de enige die hij geen vlieg kwaad zal doen, hij is dan ook een enorme dierenvriend en heeft meerdere huisdieren verzorgd.
          Op zich is hij redelijk te pruimen wanneer hij iemand mag; hij is opmerkzaam, geestig en buitengewoon charmant. Desalniettemin schijnt het eerder een cover te zijn bij de mensen dan dat hij het daadwerkelijk meent, maar dat wil hij enkele mensen simpelweg laten denken. Hij houdt zich ten alle tijden aan zijn beloftes en heeft een heleboel over voor iemand wanneer hij deze als vriend ziet, iets wat hij absoluut niet snel doet. Soms kan hij wel wat wantrouwig uit de hoek komen, wat ervoor zorgt dat hij teveel achter dingen zoekt. Verder qua liefde heeft hij al meerdere “relaties” gehad, niet omdat hij niet weet wat hij wil – hij hield van elke vrouw op een andere manier – alleen deze man leeft in het moment. Hij wilt zich graag verliezen in een ander, waardoor hij "gemakkelijk" verleidt kan worden. Ieder mens heeft een bepaalde schoonheid, waardoor hij hier eerst naar kijkt i.p.v. de negatieve kanten. Dit betekent overigens niet dat hij biseksueel (of een andere geaardheid) heeft, hij weet zeker dat hij hetero is – daarvoor houdt hij teveel van de vrouwen. Vreemdgaan doet hij echter niet aan, dat eist hij ook van de vrouw met wie hij op dat ogenblik is.
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    Andere punten komen morgen!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 18:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou wel graag een purger willen als er eentje vrij komt, maakt niet uit wat voor een geslacht. (:

    FARAH IZABEL OLIVEIRA


    Volledige naam
    Farah Izabel Oliveira
    Leeftijd
    Tweeëntwintig
    Nationaliteit
    Amerikaans, al is haar vader van origine Braziliaans
    Uiterlijk
    Het valt duidelijk aan haar Farah te zien dat ze niet 100 procent Amerikaanse bloed heeft. Ze heeft ontzettend donker haar, net enkele tinten lichter dan zwart, al lijkt het in sommige lichtvallen wel zwart. Haar lokken heeft ze over het algemeen los hangen en het zit vaak wat warrig. Haar wenkbrauwen zijn net iets donkerder dan haar lokken. Net als haar lokken en wenkbrauwen, hebben haar ogen een donkere kleur. Ze zouden het beste omschrijven worden als chocoladebruin.
    Ze heeft een lengte van zo'n 1.71 meter, waarmee ze wat groter is dan de gemiddelde Amerikaanse en Braziliaanse vrouw. Ze heeft een slank figuur en een oplettende persoon zou opmerken dat ze ook wat spieren heeft, die ze voornamelijk heeft doordat ze sinds enkele jaren aan kickboxen doet.
    Qua make-up doet ze niet veel bijzonders. Wat mascara en lipbalsem, met uitgaan misschien wat eyeliner. Met haar kleding voet ze ook vaak niks bijzonders uit. Ze is niet zo'n fan van felle kleurtjes en jurkjes en rokjes. Daarnaast draagt het liefst gewoon lekker zittende kleding.
    Innerlijk
          Brutaal, manipulatief, fel, boven gemiddeld intelligent, ongeduldig, wantrouwig, kritisch, onafhankelijk, sarcastisch, koppig, jaloers, oplettend.
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra
    Farah wil niet zo zeer Purgen, maar het is meer dat ze niet echt een andere keuze heeft. Ze staat nogal in de schulden bij iemand bij je liever niet in de schulden staat. Van hem moet ze tijdens de Purge-nacht iemand bij hem afleveren voor een bepaald tijdstip. Slaagt ze daarin, dan zal haar schuld afgelost zijn. Zo niet, dan zal ze van jager in prooi veranderen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 21:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered