• The Purge

    “ Some purge for revenge, some purge for kicks, some just try to survive ”



    “This is not a test.This is your emergency broadcast system announcing the commencement of the Annual Purge sanctioned by the U.S. Government. Weapons of class 4 and lower have been authorized for use during the Purge. All other weapons are restricted. Government officials of ranking 10 have been granted ummunity from the Purge and shall not be harmed. Commencing at the siren, any and all crime, including murder, will be legal for 12 continuous hours. Police, fire, and emergency medical services will be unavailable until tomorrow morning until 7 am when the Purge concludes. Blessed be our New Founding Fathers and America, a nation reborn.

    May God be with you all.”

    Uitleg the Purge
    Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025. De Verenigde Staten worden geteisterd door misdaad en overvolle gevangenissen. Daarom besluit de overheid dat op één dag in het jaar, 21 maart tot 22 maart, dat alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur de volgende dag is toegestaan. Deze periode wordt "The Purge" genoemd. Tijdens de zuivering zijn alle hulpdiensten niet beschikbaar en dus zijn de politie en brandweer niet te bereiken en de ziekenhuizen sluiten hun deuren. Tijdens de nacht, geplaagd door geweld en veelvuldige misdaden moet je proberen te overleven — gaat het jou lukken om de nacht door te halen?

    Rollen
    Mannen:
    • Adam Francisco Dempsey — Illicit
    • Jaimy Sebring — Furiosa
    • Gereserveerd (Purger)— LittleNinja
    • James Charles Martin — Purger — RabidKiller
    • Jed Parker — Purger — Morticia

    Vrouwen:
    • Farah Izabel Oliveira — Purger — Havilliard
    • Gereserveerd (Purger) — StiIinski
    • Alicia Grace Vargas — Meraki
    • Katherine Loïs Woods — Shinoa
    • Gereserveerd — Lolicia

          “ Would you answer the doorbell during the purge? ”

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (20+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

          “ Welcome to America, where one night a year, all crime is legal. ”

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Houd ook de purgers en normale inwoners gelijk.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is er zonder pardon uit.
    • Alleen ik maak nieuwe topics.

          “ Tonight allows people a release for all hatred and violence that they keep up inside them. ”

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kan wel, maar zoals er al is gezegd: het wordt waarschijnlijk niet geopend.
    Tenzij iemand (hint *jij* hint) het wilt openen.

    Ik zie dit topic pas net en doe pas net mee :'D Wilt niemand anders in dit topic dit niet overnemen?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het speeltopic gaat geopend worden, hoor :'). Ik zit, helaas, tot laat op school, veel huiswerk en daarbij zit ik ook nog in de knoop met mezelf waardoor ik niet altijd even actief ben. Ik zit wel op Q maar kan me gewoon niet goed concentreren en refresh de pagina hier en daar eens. Trouwens, leuk om te horen dat er zo wordt gepraat zonder af te vragen of er een reden zal zijn :'). Ahum. Maar goed, ik ga zo naar de tattooshop en ik ga daarna vanavond/morgen het rollentopic openen, als daar nog interesse in is.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk dat we er verder niet naar gevraagd hebben, doordat het rollentopic al vanaf 8 augustus online is en we het al vragen sinds 20 augustus. Dan komt het over alsof er niets meer mee gedaan wordt, zeker wanneer je meer rollentopics voorbij ziet komen van dezelfde user. Het is dus niet aanvallend bedoeld, zo lijkt het gewoon.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 16:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Illicit schreef:
    Het speeltopic gaat geopend worden, hoor :'). Ik zit, helaas, tot laat op school, veel huiswerk en daarbij zit ik ook nog in de knoop met mezelf waardoor ik niet altijd even actief ben. Ik zit wel op Q maar kan me gewoon niet goed concentreren en refresh de pagina hier en daar eens. Trouwens, leuk om te horen dat er zo wordt gepraat zonder af te vragen of er een reden zal zijn :'). Ahum. Maar goed, ik ga zo naar de tattooshop en ik ga daarna vanavond/morgen het rollentopic openen, als daar nog interesse in is.

    Hmm? Ik zie dit topic pas net en ik heb nog niks doorgelezen, maar direct een reactie geplaatst. Ik wist ook niet of dit topic vol zat, maar kan ik misschien nog meedoen? En staat er nog een stop op de vrouwen of niet? Het maakt mij niks uit wat ik krijg, ik ben blij met zowel een vrouw als man.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Ik denk dat we er verder niet naar gevraagd hebben, doordat het rollentopic al vanaf 8 augustus online is en we het al vragen sinds 20 augustus. Dan komt het over alsof er niets meer mee gedaan wordt, zeker wanneer je meer rollentopics voorbij ziet komen van dezelfde user. Het is dus niet aanvallend bedoeld, zo lijkt het gewoon.


    Ik begrijp het maar het is niet leuk om te lezen als mensen gelijk van dingen uit gaan. Vandaar dat ik zo reageer. En volgens mij had ik na The Purge maar één rollentopic geopend? Anyways, er is niks aan de hand en het speeltopic gaat vanavond/morgen gewoon geopend worden nu ik weer in het schoolritme zit (: Met het openen van het rollentopic had ik er totaal niet bij nagedacht dat school er ook weer aan kwam.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hmm? Ik zie dit topic pas net en ik heb nog niks doorgelezen, maar direct een reactie geplaatst. Ik wist ook niet of dit topic vol zat, maar kan ik misschien nog meedoen? En staat er nog een stop op de vrouwen of niet? Het maakt mij niks uit wat ik krijg, ik ben blij met zowel een vrouw als man.


    Het wat ook niet naar jou bedoeld, ik had inderdaad gelezen dat jij vanmiddag pas mee wilde doen. Er kunnen gewoon nog vrouwen bij. Daarbij laat ik ook mijn vrouwelijke rol vervallen ivm tijdgebrek - dus de keuze is aan jou.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    (...)

    Het wat ook niet naar jou bedoeld, ik had inderdaad gelezen dat jij vanmiddag pas mee wilde doen. Er kunnen gewoon nog vrouwen bij. Daarbij laat ik ook mijn vrouwelijke rol vervallen ivm tijdgebrek - dus de keuze is aan jou.

    Oke, dan had ik 'm even verkeerd opgevat en ik wilde het toch even duidelijk maken, dat ik het dan niet zo bedoelde [als ik wat verkeerd zei]. Dan zou ik graag een vrouwelijke rol willen. En ik ga er direct aan beginnen haha. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begrijp het maar het is niet leuk om te lezen als mensen gelijk van dingen uit gaan. Vandaar dat ik zo reageer. En volgens mij had ik na The Purge maar één rollentopic geopend? Anyways, er is niks aan de hand en het speeltopic gaat vanavond/morgen gewoon geopend worden nu ik weer in het schoolritme zit (: Met het openen van het rollentopic had ik er totaal niet bij nagedacht dat school er ook weer aan kwam.

    Het was meer dat er geen update meer kwam in het topic, nadat er gezegd werd dat een speeltopic eraan zou komen. Daarna zag ik wel een nieuw rollentopic online (Until Dawn), waar eveneens niet gereageerd werd, en NNEEM (waar je mede - TS bent) dus dan krijg je al snel het gevoel dat het lichtelijk verwaarloosd wordt.
    Alleen, ik had je wel een GB horen te sturen, ja. Ik ben blij dat het dan toch doorgaat en zal afwachten tot het speeltopic er is. Heb je een startpunt bedacht of mag je vanaf het begin al vrij schrijven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Adriana Garcia
    – 'donker, rijk'

    Leeftijd: (20+)
    24 jaar – 24 / juli / 2OO1
    Nationaliteit:
    Spaanse – Mexico

    Uiterlijk:
    Haar bruine haren sieren tot net onder haar goedgevulde borsten en weergeven de contouren in haar gezicht net dat beetje meer speelsheid. Adriana's ogen zijn een donkere bruin. Haar lichaam is getint en fit. Echter is ze een 1.65 m en af en toe klaagt ze over haar lengte (vooral als ze ergens niet bij kan en er een stoel bij moet pakken of op moet klimmen), maar het is niet van zoverre dat ze het haat en wenst langer te zijn. Ze is blij genoeg met haar lichaam en zichzelf.
          Deze vrouw houdt van kleuren en kleedt zich vaak met een zekere genot (waardoor ze zeker niet opgaat in de menigte) doch laat ze zien dat ze een vrouw is en er mag zijn.

    Innerlijk:
    Adriana is een brutale vrouw met een sterk karakter. Ze zal niet snel opgeven en wellicht kun je dat opvatten als dat ze te hoogmoedig is; het komt dan ook zelden voor dat ze voor iets uitwijkt. Wanneer ze denkt iemand de baas te kunnen zijn, zal ze dit bewijzen ook – koste wat kost.
          Men beschouwt haar als een dom iemand, vooral door de woonsituatie waar ze zich in bevindt, en laat dit vaak merken; is het niet met woorden, dan zijn het wel de handelingen. Hierdoor voelt Adriana zich zeker als een mislukkeling, maar dit betekend niet dat ze bij de pakken neer gaat zitten. Dit laat haar juist harder werken.
          Ze is een wantrouwend persoon en ziet vaak dingen die een ander wellicht niet snel ziet.
          Ze is open van geest. Het is een vrouw die niet snel vooroordelen over dingen heeft, maar als de situatie zich vaker voorkomt bij haar is ze geneigd om slecht erover te denken en extra op te passen.
          Adriana is een sportief en beweeglijke vrouw. Ze probeert elke dag wel te sporten om haar conditie op peil te houden en stiekem (wat de meesten, eigenlijk niemand, weet) om voor het purgen te oefenen. Hierdoor is ze dan bedreven in enkele vechtkunsten – dit betekend niet dat ze er een meeste in is, maar ze heeft wel enkele moves die haar (eventuele) vijand kunnen afhouden.
          Naast haar brutale karakter, ze scheldt zo af en toe; niet te vaak (haar ouders hebben haar goed opgevoed), is ze sociaal en kan ze redelijk goed met mensen omgaan. Het is geen stil persoon en zo nu en dan met tijden kan ze een echte babbelkous zijn.
          Wanneer het voorkomt dat je een geheim met deze vrouw wilt delen, zal ze erover nadenken of het handiger is om hulp in te bieden of niet. Als ze een geliefde heeft, zal ze het met diegene delen en erover praten wat het beste is. Dit doet ze niet om je ten lachen te zetten, maar om hulp en steun te bieden. Dit gebeurd echter alleen als het zeer ernstig is en er zeker iets aan gebeuren moet.

    Geschiedenis:
    Adriana heeft een grote familie, waaronder één oudere broer, twee jongere broertjes en één jonger zusje. Haar vader bezat een sportschool, waar ze erg graag naartoe gaat om zichzelf te trainen, tevens helpt ze haar vader mee.
          Dit komt meerdere deels doordat haar moeder als te graag naar de alcohol grijpt van de stress. Ze voelt een lichtelijke walging jegens haar moeder, maar vooral naar drank. Adriana kreeg gedachten die ze niet wilde en sporten was haar uitgangspunt; waardoor die gedachten verdwenen.
          Ze heeft nog emotionele littekens in zich gedrukt, maar tevens de littekens van het fysieke geweld (toen Adriana mede druk bezig was de rond gooiende flessen) van haar moeder te vermijden.
          Haar moeder is vroeg gestorven – of eerder gezegd is ze vermoord in één van de bekendste nachten die er bestaat: The Purge. De enigste nacht waarin alles veroorloofd is. Haar jongere broertje heeft het tevens niet gered en haar jongere zusje.
          Op een gegeven moment is haar vader verdwenen en ze weet, sinds de dag van vandaag, niet waar hij zich bevindt.

    Relaties:
          Wie?
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 1:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even het akkefietje terzijde,
    ik ben blij dat het toch geopend wordt en wilde nog even melden dat ik nog altijd mee doe (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Het topic gaat toch morgen geopend worden! Ik had een lange schooldag, ik heb zo wat heel de avond aan huiswerk gezeten en ga nu écht slapen. Hopelijk hebben jullie nog even geduld, hihi. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    Het topic gaat toch morgen geopend worden! Ik had een lange schooldag, ik heb zo wat heel de avond aan huiswerk gezeten en ga nu écht slapen. Hopelijk hebben jullie nog even geduld, hihi. (:

    Ik wel, aangezien ik daarvoor nog mijn rol af wil hebben (aa')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klik voor het speeltopic!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @ Illicit: Is mijn rol goed? Anders pas ik 'm zo aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm, ik zie net dat je bij mijn usernaam al een personage hebt gezet maar ik heb er nog geen aangemaakt dus dat is best bizar haha :P

    Maar dat terzijde: Ik zou ook nog graag meedoen en ik heb morgen eindelijk tijd om een personage te maken (ik heb nog een week vakantie gehad en een hoop gedoe moeten regelen en ben nu nog niet eens thuis) dus hopelijk gaat dat nog ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Geldt dit ook als praattopic of wordt er één aangemaakt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.