• The Purge

    “ Some purge for revenge, some purge for kicks, some just try to survive ”



    “This is not a test.This is your emergency broadcast system announcing the commencement of the Annual Purge sanctioned by the U.S. Government. Weapons of class 4 and lower have been authorized for use during the Purge. All other weapons are restricted. Government officials of ranking 10 have been granted ummunity from the Purge and shall not be harmed. Commencing at the siren, any and all crime, including murder, will be legal for 12 continuous hours. Police, fire, and emergency medical services will be unavailable until tomorrow morning until 7 am when the Purge concludes. Blessed be our New Founding Fathers and America, a nation reborn.

    May God be with you all.”

    Uitleg the Purge
    Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025. De Verenigde Staten worden geteisterd door misdaad en overvolle gevangenissen. Daarom besluit de overheid dat op één dag in het jaar, 21 maart tot 22 maart, dat alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur de volgende dag is toegestaan. Deze periode wordt "The Purge" genoemd. Tijdens de zuivering zijn alle hulpdiensten niet beschikbaar en dus zijn de politie en brandweer niet te bereiken en de ziekenhuizen sluiten hun deuren. Tijdens de nacht, geplaagd door geweld en veelvuldige misdaden moet je proberen te overleven — gaat het jou lukken om de nacht door te halen?

    Rollen
    Mannen:
    • Adam Francisco Dempsey — Illicit
    • Jaimy Sebring — Furiosa
    • Gereserveerd (Purger)— LittleNinja
    • James Charles Martin — Purger — RabidKiller
    • Jed Parker — Purger — Morticia

    Vrouwen:
    • Farah Izabel Oliveira — Purger — Havilliard
    • Gereserveerd (Purger) — StiIinski
    • Alicia Grace Vargas — Meraki
    • Katherine Loïs Woods — Shinoa
    • Gereserveerd — Lolicia

          “ Would you answer the doorbell during the purge? ”

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (20+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

          “ Welcome to America, where one night a year, all crime is legal. ”

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Houd ook de purgers en normale inwoners gelijk.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is er zonder pardon uit.
    • Alleen ik maak nieuwe topics.

          “ Tonight allows people a release for all hatred and violence that they keep up inside them. ”

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben helaas tot volgende week woesdag in Genève en ben niet bereid mijn rol te maken. Is het ook goe als ik dat daarna doe?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Wanneer gaan we beginnen? Ik raak ongeduldig en vooral verveeld. (cat)


    everything, in time

    Mijn rol komt volgende week donderdag Ik heb nog 2 examens te gaan en dan heb ik eindelijk tijd. Ik dacht deze week tijd te hebben na mijn eerste, maar dat gaat er toch niet in zitten. Sorry!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Greenleaf >> StiIinski


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Gaat hier eigenlijk nog iets mee gebeuren?


    Your make-up is terrible

    Mag ik een man?

    Het enige dat ik nog hoor in te vullen, is zijn geschiedenis (en kleine puntjes die ik zo klaar heb). Maar is het niet handig om even poolshoogte te nemen bij iedereen? Zelf wil ik wel graag nog meedoen. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oops, ik was dit eerlijk gezegd helemaal vergeten. Ik ga zo snel mogelijk even alles doorlopen en als het prima is open ik het speeltopic. Zo niet dan stuur ik sommige users nog even een berichtje. ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Morticia schreef:
    Het enige dat ik nog hoor in te vullen, is zijn geschiedenis (en kleine puntjes die ik zo klaar heb). Maar is het niet handig om even poolshoogte te nemen bij iedereen? Zelf wil ik wel graag nog meedoen. ^^


    Me too (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Omdat ik al even niets meer gehoord had van dit, heb ik het maken van mijn rol uitgesteld. Ik steek liever niet veel tijd in een rol voor een verhaal dat nooit van start gaat, snap je. Maar als je toch van plan bent dit te starten, maak ik vandaag nog mijn rol :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Meraki schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? Ik raak ongeduldig en vooral verveeld. (cat)

    Of het staat ten dode opgeschreven.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 12:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nah, ik denk nooit. Ze maakt steeds nieuwe rollentopics en opent de speeltopics gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Nah, ik denk nooit. Ze maakt steeds nieuwe rollentopics en opent de speeltopics gewoon niet.

    Dat was me eveneens opgevallen. Het is simpelweg jammer dat het niet geopend wordt, dan zou er ook geen rollentopic moeten zijn.
    Misschien dat iemand anders het over kan nemen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg, omg, omg.
    Ik wil meedoen C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Omg, omg, omg.
    Ik wil meedoen C:

    Kan wel, maar zoals er al is gezegd: het wordt waarschijnlijk niet geopend.
    Tenzij iemand (hint *jij* hint) het wilt openen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.