• The Purge

    “ Some purge for revenge, some purge for kicks, some just try to survive ”



    “This is not a test.This is your emergency broadcast system announcing the commencement of the Annual Purge sanctioned by the U.S. Government. Weapons of class 4 and lower have been authorized for use during the Purge. All other weapons are restricted. Government officials of ranking 10 have been granted ummunity from the Purge and shall not be harmed. Commencing at the siren, any and all crime, including murder, will be legal for 12 continuous hours. Police, fire, and emergency medical services will be unavailable until tomorrow morning until 7 am when the Purge concludes. Blessed be our New Founding Fathers and America, a nation reborn.

    May God be with you all.”

    Uitleg the Purge
    Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025. De Verenigde Staten worden geteisterd door misdaad en overvolle gevangenissen. Daarom besluit de overheid dat op één dag in het jaar, 21 maart tot 22 maart, dat alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur de volgende dag is toegestaan. Deze periode wordt "The Purge" genoemd. Tijdens de zuivering zijn alle hulpdiensten niet beschikbaar en dus zijn de politie en brandweer niet te bereiken en de ziekenhuizen sluiten hun deuren. Tijdens de nacht, geplaagd door geweld en veelvuldige misdaden moet je proberen te overleven — gaat het jou lukken om de nacht door te halen?

    Rollen
    Mannen:
    • Adam Francisco Dempsey — Illicit
    • Jaimy Sebring — Furiosa
    • Gereserveerd (Purger)— LittleNinja
    • James Charles Martin — Purger — RabidKiller
    • Jed Parker — Purger — Morticia

    Vrouwen:
    • Farah Izabel Oliveira — Purger — Havilliard
    • Gereserveerd (Purger) — StiIinski
    • Alicia Grace Vargas — Meraki
    • Katherine Loïs Woods — Shinoa
    • Gereserveerd — Lolicia

          “ Would you answer the doorbell during the purge? ”

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (20+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

          “ Welcome to America, where one night a year, all crime is legal. ”

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Houd ook de purgers en normale inwoners gelijk.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is er zonder pardon uit.
    • Alleen ik maak nieuwe topics.

          “ Tonight allows people a release for all hatred and violence that they keep up inside them. ”

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RabidKiller schreef:
    Ehm, ik zie net dat je bij mijn usernaam al een personage hebt gezet maar ik heb er nog geen aangemaakt dus dat is best bizar haha :P

    Maar dat terzijde: Ik zou ook nog graag meedoen en ik heb morgen eindelijk tijd om een personage te maken (ik heb nog een week vakantie gehad en een hoop gedoe moeten regelen en ben nu nog niet eens thuis) dus hopelijk gaat dat nog ^^

    Ik denk dat die verkeerd is gezet, want ik heb net even door het topic gekeken en 'James Charles Martin' is van LittleNinja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik denk dat die verkeerd is gezet, want ik heb net even door het topic gekeken en 'James Charles Martin' is van LittleNinja.


    ^^ Yup, the sexy bastard is mine ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    (...)

    ^^ Yup, the sexy bastard is mine ;p

    Haha, je mag 'm wel naar mijn personage sturen? Als je nog moet beginnen dan en niks weet. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Geldt dit ook als praattopic of wordt er één aangemaakt?

    + Cheryl, het uiterlijk voor jou personage is echt pretty. *-*
    + Laaaaau, leuke dame hoor mhihi.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 23:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Terrell 'Hunter' Stevens





    Leeftijd: 21

    Nationaliteit:: Zijn vader was Amerikaan, zijn moeder Duitse.

    Uiterlijk:Terrell is eerder groot van gestalte en eigenlijk minder breed dan je zou verwachten van hem. Zeker omdat hij best sterk is, kan hij voor sommige mensen wel een verrassingseffect zorgen als zijn kracht in een bepaalde situatie best handig kan zijn. Hij heeft smalle schouders, spieren die niet zo erg opvallen, maar er zeker wel zijn. Verder is hij aan de magere kant, maar zeker niet zwak. Het ligt gewoon aan zijn immuun systeem: hij verteert zijn voedsel nogal snel, waardoor het voor hem moeilijk is om aan te komen. Maar dat wil niet zeggen dat hij daardoor meer eet. Hij eet evenveel als de gemiddelde man van zijn leeftijd. Terrell heeft een bleke huid, diepbruine ogen - die bijna zwart lijken - en donkerbruin haar, dat in een zijscheiding is geknipt en vaak zo gestyled is dat het er aan een kant alle kanten uitsteekt. Het staat hem goed, dus hij is er tevreden mee. Terrell heeft verscheidende piercings, waaronder snakebites en enkele ringetjes in zijn linkeroor. Verder op zijn lichaam heeft hij nog een kleine tatoeage op zijn buik staan van een schedel. Over zijn rechteroog heeft hij ook een tatoeage laten zetten, als teken dat hij zich niet schaamt om zich te laten zien. In een gevecht had hij op die plaats een dun litteken overgehouden, waardoor hij bijna zijn oog was kwijtgeraakt, maar gelukkig was het daar maar bij gebleven. Als teken dat iedereen mocht weten wat hij daar had, heeft hij er een tatoeage van laten maken, omdat het litteken niet genoeg opviel naar zijn zin. Het liet de mensen ook zien dat hij geen schijterd was en zeker niet bang is om een stootje te krijgen.

    Innerlijk:Terrell, vaker bij zijn bijnaam genoemd, namelijk Hunter, is geen gemakkelijke jongen. Hij heeft in zijn verleden echt zoveel meegemaakt dat zijn houding tegenover iedereen en alles totaal veranderd is ten opzichte van hoe hij is opgevoed. In zijn eerste jaren had hij het best goed, tot hij in contact kwam met de verkeerde mensen. Op school werd hij gepest omdat hij te soft was, niets durfde te doen wat tegen de regels was. Hij werd bedreigd om zijn spullen af te geven als hij niet deed wat zijn "vrienden" hem opdroegen. Omdat hij dat beu was, gaf hij uiteindelijk toe. Hij werd een rebel, net zoals de bende waarmee hij optrok. Dat valt best nog wel mee, zouden velen zeggen, als het enkel wat ondeugend gedrag is op school... Maar het werd alleen erger naarmate ze ouder werden. Terrell begon te experimenteren met roken, drank en drugs; begon dingen te stelen toen hij thuis geen geld meer kreeg omdat zijn ouders hem niet meer wilde zien toen ze wisten wat hij er allemaal mee deed; en ging stappen met zijn "vrienden" om de buurt onveilig te maken. Vaak werd hij in bijzijn van de bende Hunter genoemd, omdat hij meestal op zoek ging naar de makkelijkste slachtoffers om ervan te stelen of als eerste het initiatief moest nemen om iets te slopen, omdat hij de sterkste van de groep was. Als er verzet kwam, kon hij hen meestal wel beschermen. Hij is het ondertussen meer gewend om bij zijn bijnaam genoemd te worden dan bij zijn gewone naam, dus meestal wijst hij andere mensen er ook op als ze hem terug "Terrell" noemen.
    Terrell kan echt erg bot zijn tegen mensen, en wordt zo ook vaak beschouwd als iemand die erg arrogant is en een vreselijk persoon om mee op te trekken. Hoewel hij best aardig kan zijn als hij met mensen optrekt die hij zelf ook wel oké vindt. Maar jammer genoeg is dat best zeldzaam. Je kan alleen niet van hem verwachten dat hij spontaan een gesprek met je zal starten om je beter te leren kennen. Het liefst heeft hij zo weinig mogelijk vrienden, omdat hij er altijd wel extra verantwoordelijkheid mee heeft. Hij kan echt een grote mond opzetten tegen mensen die denken dat ze het beter weten, of gewoon iets zeggen wat niet naar zijn mening is. Het staat dus wel vast dat hij het hart op de tong heeft, hoewel dat soms wel voor vervelende situaties kan zorgen. Terrell gaat zeker niet vluchten voor een gevecht of een meningsverschilletje; hij zit het meestal net te ontketenen. Zolang hij zijn willetje krijgt, is alles goed voor hem. Maar zo niet, dan kan je je best voorbereiden op een hevig verzet. Een van zijn positieve punten is dus wel dat hij een doorzetter is en zeker niet over zich heen laat lopen. Hij is ook geen lafaard, omdat hij net een hekel heeft aan zo'n mensen. Wegrennen voor je problemen helpt niets op. Ervoor vechten, dat is al heel wat anders.


    Geschiedenis: zie bij innerlijk


    Relaties: Hunter is geen persoon voor relaties. Hij is eerder van het one-night-stand-type als hij er echt behoefte aan heeft.


    Extra:/


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Is er toevallig een Purger die graag de buur van James wil zijn? (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Is er toevallig een Purger die graag de buur van James wil zijn? (:


    Niemand? Alrighty then ~


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    (...)

    Niemand? Alrighty then ~


    ik heb nog geen beginstukje gemaakt dus ik kan Terrell wel naar hem sturen c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    LittleNinja schreef:
    Is er toevallig een Purger die graag de buur van James wil zijn? (:

    Sure, maar ik denk niet dat dat echt realistisch is, aangezien mijn personage niet in een al te rijke buurt woont zegmaar. En sorry, ik heb de rpgs uitstaan, daarom zie ik berichtjes niet zo snel bij de rpgs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Sure, maar ik denk niet dat dat echt realistisch is, aangezien mijn personage niet in een al te rijke buurt woont zegmaar. En sorry, ik heb de rpgs uitstaan, daarom zie ik berichtjes niet zo snel bij de rpgs.


    Maakt niet uit hoor, lief dat je hebt geantwoord tho (:

    RabidKiller schreef:
    (...)

    ik heb nog geen beginstukje gemaakt dus ik kan Terrell wel naar hem sturen c:


    Yay ;3


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik zie trouwens dat mijn personage er nog steeds niet staat en die van LittleNinja ook nog op mijn plaats staat c:

    En komt er ook nog een praattopic?


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik vind het echt heel teleurstellen dat hier zo weinig gebeurd. ;c


    Your make-up is terrible

    Tsja, niet zo vreemd als de TS zelf er niet eens tijd insteekt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou graag wat meer posten, maar er wordt amper gereageerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet zelf heel eerlijk zeggen dat spijtig genoeg mijn motivatie voor deze RPG helemaal weg is, wat ook mijn stomme fout is geweest - besef ik. Een goede les voor de volgende keer dus. Hierbij een grote sorry en de vraag of iemand wel de motivatie heeft om deze RPG voort te zetten?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.