• Hey ik ben opzoek naar 2 Covers.

    Cover 1
    * Titel: A World of Darkness and Light

    * Korte Samenvatting
    De 14 jarige Brooke Kaylessa Elizabeth woont al zolang ze zich kan herinneren bij de familie wemel,
    haar ouders heeft ze nooit gekend maar een ding is zeker Brooke is een volbloed.
    Brooke begint aan haar derde jaar op Hogwarts en is klaar om nieuwe vriendschappen te sluiten.
    Alleen dit jaar is anders dan anders, er komen steeds meer geheimen aan het licht en gevaar dreigt de magische wereld van Tovenaars en Heksen in te vallen.
    Gevaar dat niemand meer voormogelijk had gehouden...


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ja die wil ik zeker, ik wil er graag een mooi meisje in met lang bruin haar en bruine ogen met blanke huid.
    In de story is ze 14. Met die plaatjes heb ik moeite te zoeken misschien dat jij iets kan vinden? ( zeg het maar als ik zelf moet zoeken, maar dit leek me het handigst. En ik zou deze jongens er ook graag in willen hebben, alleen de jongen links mag je weg laten, die andere 6 mogen er in

    en op de achtergrond mag iets met Harry Potter, Het liefst het kasteel erbij en misschien iets met een landschap er van.

    Ik weet niet of het te vol word, maar het maakt niet uit als het te druk word, maar zou zo blij zijn als ze er in kunnen! (Puppy eyes) xD

    * Sfeer die het weer moet geven De sfeer moet, Licht maar ook donker zijn met een tintje mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal graag.
    * Eventuele Exta's: Niks extra's


    Ik hoop dat iemand deze Cover voor mij wilt maken. :) ik heb ze binnenkort al nodig.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 8:36 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella