• Lieve users,

    Na twee spannende rondes zijn we er uit! We willen de volgende drie mensen graag toevoegen aan ons team, in de functie van bemiddelaar:

    - Anatomy
    - Caracalla
    - Morticia

    Gefeliciteerd namens de crew! En aan alle anderen; niet getreurd. De volgende keer heb je weer een kans!

    Deed jij mee met de tweede ronde? Je mag bij mij opvragen hoeveel stemmen je hebt gekregen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 19:18 ]

    Aan de nieuwe bemiddelaars: Heel veel succes en plezier gewenst.
    Aan de mensen die het niet gehaald hebben: Laat de moed niet zakken. Jullie kans komt nog. Dat jullie door waren naar de tweede ronde wil zeggen dat ze echt iets in jullie zagen en jullie maken vast weer kans de volgende verkiezing.


    What would Emma do?

    Aaaaah! Gefeliciteeeeeerd!!!!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteeeerd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd! :) Stiekem ben ik wel erg teleurgesteld haha, maar ik zie dat ik mijn stem in ieder geval wijselijk heb uitgebracht en heb dan ook het volste vertrouwen in jullie drie dames. Veel succes en plezier!


    She's imperfect but she tries

    AAAAAAAHHH. Morticia ik ben zo blij voor je! Voor de rest ook natuurlijk, maar zij wilde dit echt graag thats why c: OMFG. Als jullie iemand horen gillen, ben ik 't :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd. Dit wordt zo wennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jullie mogen hier vertellen op wie jullie hebben gestemd

    Ik denk dat iedereen wel kan raden op wie ik heb gestemd :Y)


    -

    Wel, mijn stem was voor Anatomy :)


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb op Margot gestemd, ze gaf erg goede en uitgebreide antwoorden en zo gaf ze me een goed gevoel bij haar kandidatuur.

    Maar de andere twee lijken me ook heel goed en de rest had ik het ook echt gegund, volgende keer beter!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Mignon schreef:
    Gefeliciteerd! :) Stiekem ben ik wel erg teleurgesteld haha, maar ik zie dat ik mijn stem in ieder geval wijselijk heb uitgebracht en heb dan ook het volste vertrouwen in jullie drie dames. Veel succes en plezier!

    Ik vind het jammer dat jij het niet bent geworden, want je leek mij erg geschikt. Ik heb in elk geval wel op degene gestemd die het het hardste nodig was, al was het blijkbaar niet genoeg. Volgende keer beter dan maar en ik heb er wel vertrouwen in dat deze drie het heel goed gaan doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yeeeeees! Van deze drie wilde ik echt day ze het werden - ik wilde op alle drie stemmen, haha. I"m so happy! PROFICIAAAAAAAAAT!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Welkom en gefeliciteerd! *O*


    I am an idiot, I move.

    Haha dit is zo raar.



    Haha ik ben stiekem wel trots dat ik vooraan staat. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?