• Lieve users,

    Na twee spannende rondes zijn we er uit! We willen de volgende drie mensen graag toevoegen aan ons team, in de functie van bemiddelaar:

    - Anatomy
    - Caracalla
    - Morticia

    Gefeliciteerd namens de crew! En aan alle anderen; niet getreurd. De volgende keer heb je weer een kans!

    Deed jij mee met de tweede ronde? Je mag bij mij opvragen hoeveel stemmen je hebt gekregen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 19:18 ]

    Iedereen bedankt voor de felicitaties <3
    Wow, ik ben echt nog steeds in shock, ik vind dit zo ontzettend gaaf.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd iedereen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb overigens op Morticia gestemd. Ik was eerst echt niet overtuigd, maar door de vragen wilde ik op vier mensen stemmen. De vier M's: Margot, Megan, Morticia en Mignon (en Evi stiekem ook). Van de eerste twee dacht ik dat ze genoeg stemmen zouden halen, dus toen was de keuze echt moeilijk. Maar ik ben dus ook erg blij met de selectie!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd iedereen ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Heel erg gefeliciteerd!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    gefeliciteeerdd!

    Omg, wat ben ik blij zeg. Ik ben net wezen wandelen met mijn moeder en toen ik net quizlet aanklikte had ik zo'n tien pb's meer haha. Ik ben zielsgelukkig! Heel erg bedankt voor het vertrouwen allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteerd allemaal!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gefeliciteerd alledrie!!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Omg, ik ben zo blij! *internal scream*
    Ik wilde al enorm lang Bemiddelaar zijn en nu is dat eindelijk uitgekomen, ik kan het nog steeds niet geloven. *-* Dankjedankjedankje.
    Mijn collega's (klinkt vreemd nu ^^): Gefeliciteerd!

    @ Lolicia: Ik houd ook van jou, haha.
    @ Baelor: Dat is zo liiieeef. Bedankt! Ik moest eerst zeker een paar keer kijken wat er aan de hand was haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Margoooooot


    i put the fun in funeral

    Ik had gestemd op Caracalla, maar ik vond de andere twee ook echt al heel goed. (:


    The truth is out there.

    Proficiat en welkom bij het team!! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gefeliciteerd! Ik vind het best jammer dat ik het niet geworden ben, maar ik ben het er ook wel mee eens dat jullie het geworden zijn en ik gun het jullie zeker ook heel erg. Veel succes! ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gefeliciteerd alle drie! Ik ben blij dat een van de drie degene is op wie ik heb gestemd.

    Ik vind het jammer voor de andere kanidaten en hopelijk krijgen ze nog een keer de kans. Zelf vond ik het al ontzettend gaaf om door te zijn naar de tweede ronde. Volgende keer beter, hoop ik.

    Nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen op mij hebben gestemd.


    Physics is awesome