• Lieve users,

    Na twee spannende rondes zijn we er uit! We willen de volgende drie mensen graag toevoegen aan ons team, in de functie van bemiddelaar:

    - Anatomy
    - Caracalla
    - Morticia

    Gefeliciteerd namens de crew! En aan alle anderen; niet getreurd. De volgende keer heb je weer een kans!

    Deed jij mee met de tweede ronde? Je mag bij mij opvragen hoeveel stemmen je hebt gekregen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 19:18 ]

    Misfire schreef:
    Margoooooot


    wieehh

    @Evi aah thanks snoesje. Ik vind het nog steeds erg jammer dat je je niet echt hebt kunnen laten zien
    @Jarne en Veerle: heel erg bedankt (:

    Overig, voor de andere kandidaten, heel jammer dat we niet allemaal bemiddelaar konden worden. Ik vond dat er ook echt nog andere goede bijzaten, wie ik het zeker had gegund.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 21:29 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Congratz all ^^


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Xerxes schreef:
    Congratz all ^^


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd iedereen! Om heel eerlijk te zijn heb ik de wedstrijd nauwelijks gevolgd en heb ik gestemd voor degene die ik het tofst vond al vantevoren. Lekker eerlijk I know.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een late reactie vanwege mijn slechte internet op vakantie, maar gefeliciteerd en welkom bij de crew! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd nieuwe bemiddelaars!
    Ik had het de andere kandidaten ook gegund, maar in deze drie heb ik ook zeker vertrouwen! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gefeliciteerd! Ik heb op Caracalla gestemd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scira schreef:
    Gefeliciteerd!


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Quokka schreef:
    Gefeliciteerd alle drie! Ik ben blij dat een van de drie degene is op wie ik heb gestemd.

    Ik vind het jammer voor de andere kanidaten en hopelijk krijgen ze nog een keer de kans. Zelf vond ik het al ontzettend gaaf om door te zijn naar de tweede ronde. Volgende keer beter, hoop ik.

    Nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen op mij hebben gestemd.
    Incoming bericht. :^)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd nieuwe bemiddelaars! Ik had op Mignon gestemd, omdat ze erg oprecht en sympathiek overkwam in haar reacties :]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aaaah gefeliciteeerd! Ik had op Megan gestemd en ik ben blij dat ze er tussen zit. ;3


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd! *O*


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Awesum! Congrats everyone!


    No growth of the heart is ever a waste

    Gefeliciteerd! Ik heb zeker wel vertrouwen in deze drie nieuwe bemiddelaars :')


    “A queen will always turn pain into power.”