• Hallo,

    Ik ben dus op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om samen met mij aan een verhaal te werken. Een idee idee heb ik nog niet echt, want ik wil namelijk echt iets gezamelijk doen. Wel ben ik vooral naar iemand op zoek die me kan motiveren om verder te gaan met het verhaal, want ik wil graag ook eens iets afachrijven

    - Ik werk hier waarschijnlijk wekelijks aan, dus je hoeft niet enorm actief te zijn.
    - Ik hou niet heel erg van fanfics, al vind ik het wel leuk om als basis een serie te pakken en dat met eigen personages e.d. uit te werken.
    - Ik ben wel op zoek naar iemand die al enige ervaring heeft, zodat ik ook nog eens wat bij kan leren
    - Maar bovenal ben ik op zoek naar iemand die dus ook niet snel afhaakt!

    Als het je leuk lijkt om samen aan een verhaal te beginnen, dan kun je dat hier achterlaten, net zoals eventuele vragen. Ik heb zo gauw geen stukje dat ik heb geschreven liggen, maar als daar behoefte aan is wil ik best wat in elkaar flansen :3

    Als je geïnteresseerd bent, zou je dit dan ook even in willen vullen?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:15 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb hem even ingevuld


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik wacht het nog even tot de 23e af, daarna ga ik privé contact opnemen met een aantal mensen (die het in hebben gevuld)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zal het invullen, sorry voor mijn late reactie!


    Faith is everything.

    Het lijkt me ook heel erg leuk, kijk maar bij mijn story, korte maar mooier verhalen en daar zie je mijn schrijfstyle (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb hier het proloog van mijn nieuwste verhaal, zodat jullie een beetje kennis kunnen maken met mijn manier van schrijven. Het verhaal zal ergens volgende maand online komen, denk ik.

    Ik ben nooit een groot liefhebber geweest van de nacht. Het brengt iets duisters met zich mee, letterlijk en figuurlijk. Als klein kind liet ik dan ook altijd het licht aan. Het licht zou mij beschermen tegen het duister. Nu ik ouder ben, weet ik dat het niet het licht is dat mij tegen dit duister zal beschermen. Het is het gevecht van de mens.

          Ik zit zwijgend naast mijn twee jaar oudere neef, Dave, in de auto. Hij kijkt onafgebroken naar de weg. De regen tikt tegen de ruiten en de druppels weerkaatsen het weinige licht van de lantaarnpalen. Dave heeft bewust zijn koplampen uitgezet. Hij is bang ongewenste aandacht te trekken, waarmee hij waarschijnlijk de buren bedoeld. Ikzelf ben van mening dat het de auto zelf al geluid genoeg maakt, waardoor dat niets uit zou maken. Dit heeft dan ook tot een discussie geleid, die hij gewonnen heeft. Althans, hij heeft de koplampen gewoon uitgeschakeld en het onderwerp afgesneden. Ik heb toen besloten hem dood te zwijgen. Dave kan zo koppig zijn, ugh..
          'Leah, we zijn er bijna.'
    Dave slaat af en rijdt een weg op, die ons de duisternis in lijkt te leiden. Dit ligt echter niet ver van de waarheid, alleen bevinden we ons daar al. Onze bestemming is namelijk Beacon Hills. Thuis van zogezegd de Poema, maar ik weet wel beter. Al jaren wordt Beacon Hills geterroriseerd door weerwolven. Het is dankzij hen dat mijn moeder er nu niet meer is. Ik werp een blik richting het bos. Het is dat ik weet dat het daar moet liggen, want de bomen zijn haast niet van het duister te onderscheiden. Rechts van ons staan enkele huizen. Hier en daar zie ik nog wat licht door de ramen schijnen, maar in de meeste woningen is het donker. Deels omdat het al na twaalven is geweest. Deels omdat niemand meer in de buurt van het bos wilt wonen. Ik verklaar mijn oom en tante voor gek, dat ze hier blijven wonen. Nog diep in gedachte, word ik tegen het raam aan geslingerd. Buiten klinkt het geluid van slippende banden.
          'Dave!!' roep ik geschrokken.
    De auto raakt van de weg en komt met een klap tot stilstand in de berm. Mijn hoofd slaat opnieuw in op het glas, waarbij ik mijn bewustzijn verlies.


    (Dit stukje is wederom nog in ontwikkeling en daarom nog niet kritisch op spelling e.d. nagekeken.)


    Ik zal morgen hier en daar wat pb's gaan sturen c:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 22:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."