• Hallo iedereen!
    Ik houd een foto- bewerk wedstrijd, omdat ik zie dat er veel mensen zijn die goede covers maken maar er verder niks mee doen. Voor die mensen deze wedstrijd.
    Wat we zoeken:
    - Drie t/m zes enthousiaste deelnemers
    - Één jurylid (Ik jureer zelf ook)

    Er vallen geen deelnemers af, maar iedere deelnemer krijgt wel een score bij alles wat hij/ zij heeft ingeleverd, er zijn geen manieren hoe je een cijfer geeft als jury, zeg gewoon wat jij vindt. Houdt wel rekening met dit:
    - Hoe netjes iets is afgewerkt
    - Klopt het met de opdracht?
    - Kan je zien waarvoor het is?
    Je krijgt maar één joker, dus wees er zuinig mee. Er staat altijd bij de opdracht voor welke datum je uitstel kan vragen, dit kan bij iedere ronde. Er zijn vijf opdrachten, je krijgt voor alles één week. Tenzij je uitstel vraagt, dan krijg je twee dagen extra.

    De deelnemers:
    NecklaceOfRope
    Black
    Valkyries


    Jury [VOL]:
    Myrra
    DearDemy


    De laatste opdracht! Opdracht 5 dus. Deze opdracht is heel vrij, want alles mag eigenlijk wel. Je kiest een gedicht uit dat je heeft geraakt, en gaat je daardoor laten inspireren. Het hoeft niet één bepaald iets te zijn, het gaat om het gevoel dat mensen erdoor krijgen. Het mag dingen vanuit het gedicht bevatten, creativiteit wordt beloond! (Stuur het gedicht erbij)

    Deadline:
    12-11-2015
    Uitstel vragen tot:
    11-11-2015
    Uitstel:
    14-11-2015

    Hier wel even een paar regels:
    - De huisregels van Quizlet.
    - Niet heel seksuele plaatjes
    - Kraak niemand af
    - Als je geen uitstel hebt gebruikt of joker hebt ingezet, maar toch te laat hebt ingeleverd, krijg je een strafpunt
    - Te laat inleveren kan je cijfer beïnvloeden.
    - Na drie strafpunten lig je eruit.
    - Als je je uitschrijft aan mij doorgeven.
    - Je werk inleveren bij Myrra of het andere jurylid
    - Pleeg geen plagiaat! (Een plaatje helemaal over nemen van internet)
    Als je meerdere plaatjes combineert tel ik dit niet mee als plagiaat.

    De jury moet zijn werk ook goed doen, anders zal ik naar een beter jurylid zoeken. Met goed bedoel ik niet dat je erg veel ervaring moet hebben, maar vooral dat je aanwezig bent als jurylid. Schrijf de uitslag en vergeet het niet! Het kan erg frustrerend zijn voor degene die meedoen!

    Je kan als je wint jezelf natuurlijk winnaar van deze wedstrijd noemen, maar naast de eer is er ook een kleine prijs aan verbonden: een maand lang reclame op mijn profiel voor jou creaties. De reclame wordt er meteen opgezet nadat de winnaar bekend is gemaakt.

    Toestemming:
    Beste Myrra,

    Hierbij geef ik je toestemming om met je fotobewerkwedstrijd te beginnen. Hopelijk ontstaan er mooie bewerkte foto's!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator


    STORY

    De beoordeling gaat voor de deadline van deze opdracht komen, sorry, ik heb het best druk. Het komt eraan!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 8:03 ]


    obsessive rage

    DreamerN schreef:
    (...)

    You can do it!!! *O*

    Nja, ik ben gewoon echt volledig inspiratieloos betreft deze opdracht :'D Maar goed, gaat wel goedkomen, I hope (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    (yeah) Whoopwhoop, m'n 2de poging lukt gewoon! Nu alleen nog de teksten...
    De nummers.. moeten dat zelfbedachte nummers zijn, of mag je de bestaande nummers gebruiken van desbetreffende zanger(es)? Gewoon even voor de duidelijkheid lol


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (yeah) Whoopwhoop, m'n 2de poging lukt gewoon! Nu alleen nog de teksten...
    De nummers.. moeten dat zelfbedachte nummers zijn, of mag je de bestaande nummers gebruiken van desbetreffende zanger(es)? Gewoon even voor de duidelijkheid lol


    volgens mij maakt dat niets uit... Zelf heb ik een zelfbedachte artiest gekozen met zowel zelf verzonnen nummers als al bekende titels van andere bands.
    Ik denk dat het er voornamelijk om gaat dat er gewoon nummers op staan. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    volgens mij maakt dat niets uit... Zelf heb ik een zelfbedachte artiest gekozen met zowel zelf verzonnen nummers als al bekende titels van andere bands.
    Ik denk dat het er voornamelijk om gaat dat er gewoon nummers op staan. (;

    Ik heb gekozen voor titelnummers die ik gewoon leuk vind klinken voor op het 'album', al zijn ze allemaal wel van Taylor Swift, heb ook haar als artiest gebruikt, met foto's van een magazine in plaats van foto's van een clip :3 Ben nog best tevreden tot dusver met het resultaat (:
    Ben nu met de allerlaatste dingetjes bezig, en dan is hem ook af, just in time :'D

    Ik ben dus echt blij dat ik opnieuw ben begonnen, want had in eerste instantie ook gewoon een zelfbedachte artiest genomen, maar dit bevalt me gewoon duizend keer beter van wat ik nu heb (:

    En ik ben zo nieuwsgierig naar jouw cover! Je vorige inzending was ook al zo fantastisch!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Whoop Whoop, me is happy want ik heb m'n inzending verzonden! (yeah)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga mijn joker inzetten, want het gaat mij echt niet lukken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ben helemaal overwhelmed van de inzendingen die ik binnenheb, Ik ga nu zosnel mogelijk mijn beoordeeling geven ik zat een beetje druk in prive zaken.

    ? (A)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ? (A)


    Srry als het lang duurt, haha. Ik ga de volgende opdracht zo wel neerzetten, maar sinds kort ben ik brugpieper en dat is een beetje druk XD


    obsessive rage

    Wauw, ik voel me nu echt een zeur.. Maar we zijn inmiddels 10 dagen na uiterlijke inleverdatum.

    Ik begrijp het dat jullie het druk hebben, maar over 10 dagen tijd zou het makkelijk te doen zijn.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wauw, ik voel me nu echt een zeur.. Maar we zijn inmiddels 10 dagen na uiterlijke inleverdatum.

    Ik begrijp het dat jullie het druk hebben, maar over 10 dagen tijd zou het makkelijk te doen zijn.


    Klopt, sorry. Ga de opdracht neerzetten, ik heb het iets drukker dan ingeschat. Maar de opdracht komt eraan


    obsessive rage

    De opdracht staat er, maar aangezien niemand nog wat doet (Op NecklaceOfRope na, die heeft besloten dat ze deze toch niet wil gebruiken voor de opdracht) ga ik hem aanpassen. Morgen zou de officiele deadline zijn maar ik denk dat het 'm niet gaat worden. Dus er komt een nieuwe opdracht.


    obsessive rage

    Ik was al wel een beetje begonnen met die andere opdracht, maar ik had dus inderdaad uitstel willen vragen... Tot ik nu dus zag dat er een nieuwe opdracht is. ^^
    Als het goed is moet het me wel lukken met de nieuwe deadline.


    Credendo Vides

    Fijn ^^ Als jullie willen kunnen jullie van de vorige opdracht een bonusopdracht maken, maar dat hoeft niet.


    obsessive rage

    Mag je er ook meerdere maken?


    Credendo Vides