• not.

    Ik heb gek genoeg heel erg pijn onder (en nu ook) mijn kleine teen. Alsof elke keer als ik loop iemand een mes er insteekt. Ik had 2weken terug ook al last van maar opdat moment voelde het gewoon als spierpijn/spier verrekt. En nu loop ik helemaal mak. Ik heb al verband gehaald op school en dat loopt ietsie beter behalve toen ik om moest lopen voor naar de bus, omdat het achterhek van de school dicht was. Kwam ik daar eindelijk met moeite aan gaat dat ding open ¬¬ en daarna moest ik ook nog staan in de bus en ik kon me niet beethouden, omdat tie volzat. Me muziek leraar heeft ook geen medelijden ofzo. Ik moet een stuk op de keyboard spelen met accorden (schrijf je het zo?). Het nadeel is mijn handen zijn dus klein dus het lukt me voor geen meter en ik moet het gewone stukje al met 2handen doen omdat ik er niet bij komt. FML

    Oke bedankt als je dit ziektopic hebt gelezen :'D.
    Hoe was jullie dag?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 15:51 ]


    Shoganai i ne~

    Stom (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Auw! Ik heb de hele dag rugpijn, kan niet normaal liggen, zitten of staan en wat een geluk! We hadden lo vandaag en die kon ik echt niet skippen (no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ah, dat is kut.
    Ik ben er op een zeer pijnlijke manier achter gekomen dat je spieren door lopen in je knieholten. Ik haat spierpijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Auw, is het geen wratje of iets?
    Stom, op school was het saai en ik heb keiveel huiswerk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rottig, ik ben ziek naar huis gegaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh, dat is echt balen.
    Maar mijn dag was 50/50. Ben op de heenweg doodgevroren, waarop ik mezelf op school gereanimeerd heb, en ben daarna voor de tweede keer gestorven op de weg terug(: Dus nu ben ik officieel een geest. But anyway, ik had wel maar tot 12 uur les ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:04 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Graag gedaan. Vervelend zeg! Als je er last van blijft houden miss even naar de docter?
    Mijn dag was oké, alleen een beetje saai..


    I was an angel living in the garden of evil

    Ahw!
          Mijn dag? Niets gedaan. Heb deze week geen school - behalve op vrijdag. *O*


    To infinity and beyond •

    Buh, balen... -cyberhug-
    Mijn dag was lui. Ik houd van thuisschool. :'D


    I can't even think straight.

    Poor poor zussie D:.
    Wat ik vandaag heb gedaan weet je al ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb dat ook al gehad! Plots was het daar en het ging ook plots weer weg. Ik heb het een stuk of 3 keer gehad, maar nu is het al van het begin van de zomer geleden. Ik liep echt de hele tijd met mijn voet schuin, zodat ik niet op mijn dikke teen zou hoeven steunen :')

    Mijn dag is trouwens klote. De hele tijd voor school werken en dergelijke, chagrijnig en emotioneel zijn en dan loopt er nog iets mis bij mijn schrijfwedstrijd ook D:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is balen, pijn aan een teen is nooit leuk. veel succes.

    I'm pretty much high, so I'm doing pretty good (krul) -mijn moeder verft al de hele dag en ik snuif die heerlijke dampen dus in-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nablijven. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn schooldag was best wel gezellig (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:04 ]


    26 - 02 - '16