• Het is vandaag Square's verjaardag. Het is tijd om 19 kaarsjes uit te blazen, want ze wordt vandaag 19 jaar oud! Woehoe, welkom in het rijk der 19-jarigen! Om dat te vieren heb ik een speciaal verjaardagscadeau in de vorm van een story.

    Klik!

    Het verhaal is een beetje gebaseerd op een inside joke, maar goed te lezen voor iedereen. Het zal drie hoofdstukken tellen.


    En... Taart!





    En... Koekjes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd!(=


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben te laat, maar evenzogoed nog van harte gefeliciteerd, Inge! :)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 8:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik ben zelf ook wat laat, maar heel erg bedankt, allemaal! Ik had een heel leuke dag. ^^



    Gibbs schreef:
    (...)


    Das niet erg. C:


    Zeker niet. Meer koekjes is nooit erg. :Y)



    Wiarda schreef:
    Ik moest even zoeken, maar ik wist dat er een topic moest zijn. Gevonden. :Y)


    GEFELICITEERD!!! Ik heb het al duizend keer op Whatsapp gezegd, maar helaas kon ik nergens fatsoenlijke wifi vinden en kan ik in dit hotel slechts één apparaat per persoon aansluiten op het internet, dus heb ik alle felicitaties gereduceerd tot één, zodat ik je niet compleet volspam met overdatum hoeraatjes als ik weer thuis ben. :')

    En nu eens dat verhaal bekijken, want yay voor verjaardagsverhalen. :Y)


    Ah, ik heb zeer veel medelijden, zeker nu mijn eigen ervaringen met vakantiewifi nog vers in mijn geheugen gegrift staan. En DANKJE, nog eens. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan