• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS: sorry, ik met mijn obviousness had dat niet echt door -I know I fail-. Excuses in elk geval voor het doorgaan hierop.
    Zelf denk ik dat een andere datum dan misschien idd het beste is. (Zoals ik al zei vind ik nu gaan, terwijl de organisator niet gaat ook weer stom, en met drie mensen si het ook wel weinig..)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja ik dacht al dat jullie dat misschien niet doorhadden, ik ben een beetje een pussy wat dit soort dingen betreft.:x

    Ik zou het heel tof vinden om een andere keer met jullie te meeten.(:

    Dan maken we er een paasmeeting van en neem ik eieren mee om te eier titchen.:'D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 22:37 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh sorry. SPECS, ik had echt niet door dat je écht niet wilde komen. Omdat je steeds zei dat je echt naar de stad moest voor een broek, dacht ik dat je dus wel wilde komen. Vandaar dat ik er op door bleef gaan, omdat ik dacht dat je mee wilde. Maar het was zeker niet de bedoeling om je in een hoekje te drijven! Sorry daarvoor.

    En dan lijkt het me inderdaad beter om een andere keer een meeting te organiseren. Het lijkt me iniedergeval erg leuk als er ook een keer in het Zuiden een meeting komt, dat hoor je niet zo veel(:


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Oh sorry. SPECS, ik had echt niet door dat je écht niet wilde komen. Omdat je steeds zei dat je echt naar de stad moest voor een broek, dacht ik dat je dus wel wilde komen. Vandaar dat ik er op door bleef gaan, omdat ik dacht dat je mee wilde. Maar het was zeker niet de bedoeling om je in een hoekje te drijven! Sorry daarvoor.

    En dan lijkt het me inderdaad beter om een andere keer een meeting te organiseren. Het lijkt me iniedergeval erg leuk als er ook een keer in het Zuiden een meeting komt, dat hoor je niet zo veel(:


    Die meeting komt er zeker, promise!:3


    You were born original, don't die as a copy.