• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Het kan toch ook met minder mensen erg gezellig worden?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil nog altijd graag naar de meeting komen als het door gaat (:
    Aangezien ik nu niet helemaal snap wat er is besloten.
    Wel ga ik als de meeting niet door gaat vrijdag naar Zeeland, en kan ik dus niet last minute zaterdag nog komen als het toch wel doorgaat


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Ik wil nog altijd graag naar de meeting komen als het door gaat (:
    Aangezien ik nu niet helemaal snap wat er is besloten.
    Wel ga ik als de meeting niet door gaat vrijdag naar Zeeland, en kan ik dus niet last minute zaterdag nog komen als het toch wel doorgaat

    Nee ik snap ook niet helemaal wat nu de bedoeling is :')
    Ik zou zelf wel graag willen gaan c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik ook wel^ (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nou ja jullie mogen het best zonder mij doorzetten als jullie dat willen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ugh ik ben best wel gefrustreerd eerlijk gezegd. Ik had het woensdag afgezegd en de dag erna ging me een van me twee broeken kapot, waardoor ik dus eigenlijk dringend voor een nieuwe spijkerbroek moet gaan winkelen zaterdag en nu komen jullie helemaal enthousiast doen en wilt ruska ook komen.D:
    Eerst totaal geen response en nu dit, guys your killing me.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ugh ik ben best wel gefrustreerd eerlijk gezegd. Ik had het woensdag afgezegd en de dag erna ging me een van me twee broeken kapot, waardoor ik dus eigenlijk dringend voor een nieuwe spijkerbroek moet gaan winkelen zaterdag en nu komen jullie helemaal enthousiast doen en wilt ruska ook komen.D:
    Eerst totaal geen response en nu dit, guys your killing me.:c

    moet ej toch maar kiezen om mee te gaan/het door te laten gaan. Haha
    Zelf vond ik de afzegging jammer, maar snap en snapte ik je wel. Je frustraties ook zijn terecht. Het zou leuk zijn als het doorgaat, maar ik snap de andere kant ook. Al vind ik het zelf stom om het door te laten gaan als jijzelf niet komt. Hte is tenslotte jou idee


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    Ugh ik ben best wel gefrustreerd eerlijk gezegd. Ik had het woensdag afgezegd en de dag erna ging me een van me twee broeken kapot, waardoor ik dus eigenlijk dringend voor een nieuwe spijkerbroek moet gaan winkelen zaterdag en nu komen jullie helemaal enthousiast doen en wilt ruska ook komen.D:
    Eerst totaal geen response en nu dit, guys your killing me.:c

    I'm sorry, ik ben een tijd niet online geweest :c
    Maar wat ga je dan nu doen? Als je een broek nodig hebt, dan kun je idd makkelijk morgen even de stad in. Maar t is wel handig als iedereen weet of het nu door gaat of niet :')


    Inspiration can hit you any time

    Jullie maken echt dat ik me schuldig voel nu, maar ik heb die broek echt nodig want ik werk vijf dagen in de week en ik heb maar een broek nu.:/ ik mag geen rokjes dragen op het werk. Eerst had ik er geen zin meer in, maar nu jullie zo enthousiast zijn vind ik echt heel erg en wil ik wel komen. Ram stress om jullie dit te zeggen.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry dat ik het je niet makkelijk maak.. (A)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sorry sorry sorry (huil) ik moet helaas last minute afzeggen (mocht het uberhaupt doorgaan). Ik krijg opeens zondag bezoek and my room is a mess, dus ik heb morgen die tijd dringend nodig om mijn kamer op te ruimen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eirian schreef:
    Sorry sorry sorry (huil) ik moet helaas last minute afzeggen (mocht het uberhaupt doorgaan). Ik krijg opeens zondag bezoek and my room is a mess, dus ik heb morgen die tijd dringend nodig om mijn kamer op te ruimen...

    Aahh, jammer dat je niet kan!:( Volgende keer beter!

    SPECS schreef:
    Jullie maken echt dat ik me schuldig voel nu, maar ik heb die broek echt nodig want ik werk vijf dagen in de week en ik heb maar een broek nu.:/ ik mag geen rokjes dragen op het werk. Eerst had ik er geen zin meer in, maar nu jullie zo enthousiast zijn vind ik echt heel erg en wil ik wel komen. Ram stress om jullie dit te zeggen.:(

    Over broeken gesproken, ik vind altijd leuke broeken bij de FunFun in Maastricht c:
    Maar wat is nu het plan? xd Ik zou zelf zeggen, laat t gewoon door gaan en dan maken we er met een klein groepje gewoon wat gezelligs van c: Er is genoeg te doen in Maastricht. Winkelen, boekenbeurs.. En 's avonds is er in Heerlen nog een evenement (voor degene die dicht bij wonen). Daar ga ik namelijk nog naartoe, dus ik ga weer optijd weg ;)


    Inspiration can hit you any time

    Underdaad jammer, maar ook begrijpelijk. ^

    Ruska, ik ben in voor je plan. Maar dan moet ik het zelf wel op tijd zeker weten. I.v.m. reistijd.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jongens sorry maar ik vind dit echt niet meer tof, ik heb nu al meerdere keren aangegeven dat ik in ieder geval niet kom, misschien niet keihard 'nee', maar als je een beetje leest zie je het wel. Ik voel me een beetje in een hoekje gedreven nu jullie blijven aandringen en dat vind ik heel vervelend.

    Ik hou jullie in ieder geval niet tegen als jullie nog door willen gaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zal nu maar in ieder geval heel duidelijk zeggen dat ik heb besloten niet te komen. Ik vind het jammer dat ik jullie niet kan ontmoeten, maar momenteel vind ik mijn leerwerk veel belangrijker. Veel plezier nog als jullie gaan.
    Misschien is het een idee om in februari een nieuwe meeting te proberen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt