• Nou aangezien meeting altijd ver weg zijn dacht ik, laat ik eens een meeting organiseren dicht bij huis. Zuiderlingen UNITE :Y) Hoe dan ook, ik wou dus een meeting organiseren in Maastricht en bedacht me dat een 'sinterklaas meeting' misschien ook wel leuk is. Dan zouden we lootjes kunnen trekken, degene die je trekt koop je dan een klein cadeautje a 5 euro of we zouden cadeautjes kunnen kopen a 5 euro en dan via een dobbelspel kijken wie welk cadeautje krijgt (Dan weet je bij het kopen niet voor wie je het koopt). Indien de meerderheid dit niet willen/te duur vinden kunnen we het ook gewoon schrappen en gewoon meeten, dat is natuurlijk ook leuk.(:

    Waar?
    Maastricht, als dat nog niet duidelijk was.='D

    Wanneer? 28 November


    Hoe laat?
    Rond 13:00? Ligt eraan van hoe ver mensen komen.^^

    Waar spreken we af?
    Op het treinstation, vanaf daar kunnen we de stad in.

    USERNAME WIJZIGINGEN DOORGEVEN AUB!

    Leden die komen:

    Zeker:

    -SPECS Jolijn 18
    -Rikiah Anne 19
    -Involved Elly 18
    -Eirian Daniela 23
    -Ruska Amber 21

    Misschien:

    -Tubbietoost Irmiej 23
    -Knopfler Leah 14
    -Morrow fabienne
    -Patholoog Manon 20

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Als je het nou verplaatst naar een andere datum :P


    Maar dan moet ik weer andere mensen teleurstellen.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je de datums nogmaals openzetten? Dat iedereen nog eens kiest? Misschien valt deze meeting dan ook niet samen met die in Amsterdam? Hoeft niet, is alleen een suggestie.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Misschien kan je de datums nogmaals openzetten? Dat iedereen nog eens kiest? Misschien valt deze meeting dan ook niet samen met die in Amsterdam? Hoeft niet, is alleen een suggestie.


    Ik zal er morgen nog eens naar kijken dan, moet ik ook gelijk weer alle user nagaan die misschien wilde komen, want mensen die niet konden heb ik van mijn lijst geschrapt.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tja, soms gebeuren dingen.^^


    Ik vind het best lullig tegen over de organisator van die andere meeting en tegen over sommige users die nu moeten kiezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik vind het best lullig tegen over de organisator van die andere meeting en tegen over sommige users die nu moeten kiezen.


    Zijn er mensen die moeten kiezen dan?

    (Stiekeme MT aangezien ik ga kijken of ik kan.)


    Caster schreef:
    (...)

    Zijn er mensen die moeten kiezen dan?

    (Stiekeme MT aangezien ik ga kijken of ik kan.)


    Ja Gayle kan niet omdat de amsterdam meeting dan is. Anyways, leuk dat je misschien wilt komen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zijn er nog mensen die ook willen komen? Ik heb iedereen die op misschien staat een bericht gestuurd twee van hen kunnen niet en delfino weet het nog niet, patholoog wilt wel komen maar moet nog kijken met school. Dus drie mensen inclusief mij komen sowieso en de rest....tja. Als er maar drie mensen komen kunnen we het beter afzeggen of verplaatsen, maar dat beslis ik volgende week anders wel, ik kijk het nog even aan.


    You were born original, don't die as a copy.

    De kans is groot dat ik kom, maar ik moet nog even echt alles afwegen enzo. Kijken of ik me dat qua tijd echt kan veroorloven.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wilde melden, ik mag op de "zeker" lijst ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eirian schreef:
    Ik wilde melden, ik mag op de "zeker" lijst ^^


    Yes, dat is fijn.Ik was de hoop al aan het opgeven.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay1Gaat het nu zeker wel/niet door zondag? Sorry voor de vraag, maar is ook handig voor mijn eigen agenda.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Yay1Gaat het nu zeker wel/niet door zondag? Sorry voor de vraag, maar is ook handig voor mijn eigen agenda.


    Het was sowieso zaterdag, maar ik denk niet dat het doorgaat. Er waren zes mensen buiten mijN die zouden kunnen 28 november (volgens de pol) en nu kan er bijna niemand. We zijn dan met zijn vieren, wat ook wel zou kunnen, maar ik had me echt heel erg verheugd op ene grote opkomst. Daarbij loop ik de hele tijd iedereen te vragen of ze nou wel of niet kunnen en heb ik er meer stress om dan wat anders. Toen ik naar Amsterdam ging had ik er dagenlangI heel veel zin in, maar me pret Is deze keer echt bedorven.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik moet jammer genoeg meedelen dat ik niet aanwezig kan zijn.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik moet jammer genoeg meedelen dat ik niet aanwezig kan zijn.

    Ah nee Sylvie, wat jammer :C

    On topic: Guys, ik ben een tijdje niet meer op Q geweest, maar i'm here again =D
    Ik had SPECS net een gb gestuurd dat ik zaterdag al in mijn agenda heb gezet, so count me in =D ... Hoewel ik dus nu net het topic terug lees en het een beetje discutabel is :') Gaat het dan nu toch door, of niet?

    Anyway, áls het door gaat: In Maastricht is dan het Boekenfestijn, dus daar zouden we dan misschien naar toe kunnen gaan? :D Geld uitgeven dat we niet hebben xd


    Inspiration can hit you any time

    SPECS schreef:
    (...)

    Het was sowieso zaterdag, maar ik denk niet dat het doorgaat. Er waren zes mensen buiten mijN die zouden kunnen 28 november (volgens de pol) en nu kan er bijna niemand. We zijn dan met zijn vieren, wat ook wel zou kunnen, maar ik had me echt heel erg verheugd op ene grote opkomst. Daarbij loop ik de hele tijd iedereen te vragen of ze nou wel of niet kunnen en heb ik er meer stress om dan wat anders. Toen ik naar Amsterdam ging had ik er dagenlangI heel veel zin in, maar me pret Is deze keer echt bedorven.

    nevermind, het is zaterdag inderdaad.
    Jammer dat het plezier minder is. Misschien ook door de afmeldingen. Maar nu zijn we met 5/6 wta al iets meer is?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn