• Ik zag in andere topics van die diepzinnige siggies en toen was ik wel benieuwd wat daar achterzat ^^
    Dus, vertel je verhaal!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 9:58 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Een zin die in de film 'My sassy girl' voorkomt en waarvan ik moest huilen en ik vind hem ook nog eens helemaal waar. :Y)


    All was well.

    Eum, ik weet niet wat mijn sign is. momentje.
    Oh, gewoon een zinnetje uit een liedje.; (cat)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 19:30 ]


    I lost myself in FM airwaves

    ik heb liefdesverdriet omdat ik geplayt ben.
    duidelijk genoeg zekker.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Op school was er een leerkracht die in de ogen van iedereen onredelijk, streng en stom was. Echter ik vond hem hilarisch, vriendelijk en zijn 'onredelijkheid' leerde me leren. Op de één of andere manier voelde ik me gefascineerd door hem, gewoon door zijn wijze van denken: de denkwijze van een filosoof -dat was de eerste filosoof die ik in heel mijn leven had gezien, daarom dat ik het fascinerend vond.

    Al die mensen -iedereen dus- die hem slecht vonden, gingen zo hard overdrijven en klagen zodat hij nu is ontslagen. Met mijn signature 'Only losers can act the way you do' doel ik dus op dat alleen zielige mensen iemand in zijn ontslag kunnen drijven terwijl het onterecht is.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 19:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vond hem ergens? :9~

    & Het tweede gedeelte is gewoon omdat ik Rose mis. (huil)


    Hope goes lost but never dies.

    omdat ik Possession een leuk woord vind [: en ik zag hem in mn Engels boek staan.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind dat je signature zowel diepzinnig als grappig kan zijn, je kiest gewoon eits dat je echt aanspreekt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Komt van een video van Smosh


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die van mij komt uit een liedje. =)
    All Time Low - Weightless.