• Omdat ik ongelofelijke twijfelaar ben en dus niet kan kiezen tussen mijn verhaalideeën of achter mijn laptop zit en geen flauw idee heb wat ik moet schrijven of hoe ik moet beginnen of het moet opschrijven, zoek ik iemand die mij zou willen helpen. Ik denk dat ik een beetje een writersblock heb.

    Wat ik verwacht van een schrijfbuddy

    - Dat ik je minstens een keer per week mag lastig vallen met verhaalideeën
    - Hoe ik het best kan beginnen met een hoofdstuk (Ik heb iets met het woord langzaam, daarmee wil ik meestal mijn hoofdstukken beginnen)
    - Dat je bovenstaande niet heel vervelend vind
    - Dat je regelmatig bereid bent om een hoofdstuk te lezen en feedback te geven
    - Af en toe bijsturen als mijn fantasie met mij op de loop gaat

    Uiteraard mag je hetzelfde van mij verwachten als jij mijn schrijfbuddy wilt worden

    Dus ziet iemand het zitten om mijn schrijfbuddy te worden?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 21:03 ]


    Physics is awesome

    Ik wil het wel proberen maar ik ben misschien niet goed genoeg om jou verder te kunnen helpen. Op het gebied van schrijven bedoel ik dan ;)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik zou wel willen, ben alleen bang dat ik niet de ervaring hebt waar je naar zoekt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alptraum schreef:
    Ik wil het wel proberen maar ik ben misschien niet goed genoeg om jou verder te kunnen helpen. Op het gebied van schrijven bedoel ik dan ;)


    Zo goed ben ik ook niet qua schrijven, ik weet zeker dat ik nog wel wat bij kan leren. Daarbij heb ik ook al een hele tijd geen verhaal geschreven dus.


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    Ik zou wel willen, ben alleen bang dat ik niet de ervaring hebt waar je naar zoekt


    Dit is pas de eerste keer dat ik echt voor langere tijd hulp vraag dus ik denk dat je wel genoeg ervaring hebt.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dit is pas de eerste keer dat ik echt voor langere tijd hulp vraag dus ik denk dat je wel genoeg ervaring hebt.


    Ah okay, ik bedoelde enkel meer gezien het feit dat ik op Q ook geen verhalen geactiveerd heb staan x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik herken mezelf erg in het gedeelte over twijfelen en soms heb ik gewoon echt het gevoel dat ik een soort van second opinion over verhaallijnen nodig heb. Je mag mij dus altijd 'lastigvallen'. :)


    She's imperfect but she tries

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ah okay, ik bedoelde enkel meer gezien het feit dat ik op Q ook geen verhalen geactiveerd heb staan x)


    O, op die fiets. Wat ik bedoelde is dat ik degene die mijn schrijfbuddy ook wel wil helpen met zijn/haar verhaal of verhalen als zij/hij dat wil. Daar hoef je niet per se op Q verhalen voor te hebben.

    En het is ook niet erg als je gewoon mij wil helpen en mijn hulp niet wil, want het gaat om tekst dus.


    Physics is awesome

    Nou je mag me gerust eens lastigvallen hoor ;)
    Je ziet maar.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Mignon schreef:
    Ik herken mezelf erg in het gedeelte over twijfelen en soms heb ik gewoon echt het gevoel dat ik een soort van second opinion over verhaallijnen nodig heb. Je mag mij dus altijd 'lastigvallen'. :)


    Weet wat je zegt! :)

    Zal je zo even een pb sturen, nu je toch online bent.


    Physics is awesome

    Ok, zo iemand kan ik zelf ook wel heel goed gebruiken. Dus ik wil best je schrijfbuddy worden (:


    16 - 09 - '17

    Ik bied mij aan! Ik heb zelf een heel boek al op mijn laptop staan, tenminste, deel één, deel twee is nog in de maak. Ik ben kritisch, maar zal nooit iemand helemaal de grond in stampen - mijn kritiek is slechts opbouwend en waar mogelijk geef ik andere opties of suggesties. Ik ben elke dag online op Quizlet, na lange tijd offline te zijn geweest. Ik verbeter graag andermans verhalen, en vind het leuk om beginzinnen te formuleren, ik vind dat soms zelf ook wel moeilijk maar groei hier graag zelf ook in. Dus ik wil je graag helpen daarmee. Ik verzin graag ingewikkelde verhaallijnen, hoe inspiratieloos ik ook ben, maar soms maak ik het mezelf te ingewikkeld, als ik te ver ga mag je dat uiteraard ook zeggen. :Y)

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,
    met vriendelijke groet, Septic.

    Mooie sollicitatie hé. Wauw, dit is mijn schrijf-hoogtepunt van vandaag. :')
    Ik hoor het wel van je.

    Scira schreef:
    Ok, zo iemand kan ik zelf ook wel heel goed gebruiken. Dus ik wil best je schrijfbuddy worden (:


    Zal je zo een pb sturen.


    Physics is awesome

    Septic schreef:
    Ik bied mij aan! Ik heb zelf een heel boek al op mijn laptop staan, tenminste, deel één, deel twee is nog in de maak. Ik ben kritisch, maar zal nooit iemand helemaal de grond in stampen - mijn kritiek is slechts opbouwend en waar mogelijk geef ik andere opties of suggesties. Ik ben elke dag online op Quizlet, na lange tijd offline te zijn geweest. Ik verbeter graag andermans verhalen, en vind het leuk om beginzinnen te formuleren, ik vind dat soms zelf ook wel moeilijk maar groei hier graag zelf ook in. Dus ik wil je graag helpen daarmee. Ik verzin graag ingewikkelde verhaallijnen, hoe inspiratieloos ik ook ben, maar soms maak ik het mezelf te ingewikkeld, als ik te ver ga mag je dat uiteraard ook zeggen. :Y)

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,
    met vriendelijke groet, Septic.

    Mooie sollicitatie hé. Wauw, dit is mijn schrijf-hoogtepunt van vandaag. :')
    Ik hoor het wel van je.


    Wat een ontzettende leuke en lieve reactie. Ik zal je ook zo een pb sturen.


    Physics is awesome

    Jullie maken het mij wel enorm moeilijk om te kiezen.


    Physics is awesome