• * Waarschuwing! Deze RPG bevat 18-content, zoals drinken, zware taal en seksuele handelingen.

    Het is de zomer van 2015 wanneer een grote vriendengroep besluit dat ze even hun hoofd moeten legen, weg van de normale dagelijkse sleur. Wat is een betere manier dat te doen dan op vakantie gaan, of nog beter: met zijn allen in een villa te verblijven. Zo zijn ze weg van hun saaie stadse leven en kunnen ze eindelijk eens goed de tijd besteden aan zichzelf. En wat is er nou leuker dan te feesten in het zonovergoten California?


    Maar ze zullen nog voor een hobbelige weg komen te staan. Dag en nacht met elkaar doorbrengen is natuurlijk een heel andere ervaring dan wanneer je elkaar gewoon opzoekt als het je uitkomt. Sommigen van hen zullen onafscheidelijk zijn, maar ook onderlinge irritaties kunnen komen opborrelen. Vaak wordt er gezegd dat wanneer je een aantal weken met iemand doorbrengt, je ze pas echt leert kennen. Met allemaal unieke personen die ieder hun eigen last met zich meedragen, zal het een vakantie worden vol drama, plezier, roddels en irritaties. Een uitdaging voor hen om het al die weken op een laag pitje te houden. Zullen de kleine krappe huisjes zorgen voor verhitte momenten? En zullen er mensen weer rechtsom keren, terug naar huis?

    De groep verblijft in de stad Santa Barbara, zo'n anderhalf uur van het grote Los Angeles gelegen. Het is een stad recht aan het strand, met prachtige clubs en heerlijke restaurants. De vraag is alleen, blijf je genieten of wordt alles je te veel?


    V I L L A
    * Note: Zoals jullie zien is de villa opgedeeld in kleinere kamers, die elk uitkijken op het zwembad. We zullen later ook natuurlijk de roommates bespreken!




    R U L E S
    - In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    - Als je een rol wilt, laat het even weten. Ik zet ze namelijk nu bezet.
    - Reserveringen blijven een totaal van drie dagen staan.
    - Je beheerst over kennis van de Nederlandse taal + ABN.
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Please. Iedereen heeft flaws.
    - Geen eendagsvliegen!
    - Stukjes in het schrijftopic bevatten minimaal 7 regels, niet zinnen, maar regels.
    - Maximaal twee/drie karakters per persoon. Als je twee vrouwen wilt, moet je minstens een man hebben.
    - De karakters mogen ruzie maken, vetes beginnen en met elkaar naar bed. Maar spreek het wel af!


    L I S T
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd [tussen 21 en 30] •
    Seksualiteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk [fc:] •
    Nationaliteit & Geschiedenis •
    Relaties •
    Roommate •
    Extra •



    R O L L E N
    L A D I E S [VOL]
    Evangeline Gianna Penelope Merrigan - 22 - 1 - Philophrosynes
    Scarlett Brittany Roberts - 23 - 1 - Conaway
    Zusa Caroline Allen - 21 - 1 - Gunnulfsen
    Julie Esmée Harper - 22 - 3 - Meraki
    Lucia Marina Haley - 22 - 4 - PrettyLittleAli
    Flo Elizabeth Davis - 22 - 3 - Illicit
    Elin Astra Isolde Morales - 22 - 4 - Sciles
    NAAM - LEEFTIJD - PAGINA - Curia


    G E N T L E M E N [7/.]
    Daryl Brian Butler - 25 - 2 - Conaway
    Calum Isaac Squire - 23 - 2 - Tingo
    Orlando Alessandro Gioachino Prosdocimi - 22 - 3 - Philophrosynes
    Nikolai Levi Williams - 23 - 2 -Illicit
    Ryland Nathaniel Montgomery - 23 - 2 - Ziegler
    Maxwell Ackerley Southwark - 24 - 2 - Loughlin
    NAAM - LEEFTIJD - PAGINA - XDarkWingsX
    NAAM - LEEFTIJD - PAGINA - DOOR


    Q & A
    Waarom vanaf 21 jaar?
    * De legale drinkleeftijd in Amerika is 21.

    Hier beantwoord ik jullie eventuele vragen over de RPG!


    - Still a work in progress! -



    Praattopic • X
    Speeltopic • X

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 18:04 ]

    @Sciles, yes! En er komt ook een mannelijke rol vrij.

    Zou ik de vrouwelijke rol mogen ^^?
    Ik weet alleen niet of ik 'm in drie dagen afkrijg, want morgenavond moet ik werken en zaterdag ben ik niet thuis overdag, maar ik zal mijn best doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar natuurlijk!


    DE ROL VAN TINGO (vrouwelijk) WORDT HIERBIJ OOK GESCHRAPT.

    Sciles schreef:
    Zou ik de vrouwelijke rol mogen ^^?
    Ik weet alleen niet of ik 'm in drie dagen afkrijg, want morgenavond moet ik werken en zaterdag ben ik niet thuis overdag, maar ik zal mijn best doen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 20:17 ]


    ELIN ASTRA ISOLDE MORALES

    I bet your brain feels as new, seeing that you've never used it

    Naam
    Elin Astra Isolde Morales

    Elin • Swedish • light
    Astra • Latin • star
    Isolde • Welsh • fair lady

    Bijnaam
    Ellie
    Leeftijd
    Tweeëntwintig
    Seksualiteit
    Hetero
    You have to kiss a lot of frogs before you find your prince

    Innerlijk
    Waaghals, ongeduldig, sarcastisch, energiek, snel op haar teentjes getrapt, charmant, flirt, zorgzaam, koppig, wantrouwig, intelligent
    • Ze heeft er een hekel aan om over haar gevoelens te praten
    • Ze droomt stiekem over haar prins op het witte paard, maar dat zal ze nooit aan iemand toegeven
    • Sinds de dood van haar zusje is Elin erg snel ongerust en kan ze al in paniek raken wanneer iemand enkele minuten te laat is voor afspraak, bang dat er iets gebeurd is

    Uiterlijk
    And if you call me at 4 am, too sad to even say hello, I will listen to your silence untill you fall asleep

    Nationaliteit & Geschiedenis
    Officieel gezien is ze Amerikaanse, maar ze heeft ook Spaans, Australisch, Oekraïens (moeders kant) en Zweeds en Canadees (vaders kant) bloed door haar aderen stromen.
    • Vader • Jonathan Howard Rhodes • 50
    • Moeder • Carmen Maria Morales • 45
    • Zusje • Isla Aurora Rhodes • 16 • †
    Tot haar veertiende is Elin door zowel haar vader als moeder opgevoed. Dat veranderde toen Carmen er achter kwam dat Jonathan al drie jaar een affaire had met een andere vrouw. Een paar maanden later waren Elin's ouders gescheiden. Elin heeft sindsdien haar vader niet meer echt gesproken en ze heeft er ook totaal geen behoefte aan. Elin's jongere zusje was op dat moment slechts negen jaar en raakte nogal in zichzelf gekeerd. Dit leidde er toe dat Isla gepest werd. Op elementary school ging het nogal redelijk, op middle school werd het erger, maar eenmaal op high school ging het mis. Het dat Isla naast stil ook nog eens een jaar jonger en een stuk slimmer was dan haar klasgenoten, maakten haar een mikpunt. Tijdens Isla eerst jaar van high school zat Elin in senior year en kon ze er nog regelmatig tussen komen als er iets gebeurde, maar een jaar later was Elin van high school af en kon ze haar kleine zusje niet meer helpen. Uiteindelijk kon Isla er niet langer en pleegde ze zelfmoord. Elin is degene die haar vond. Dit is ongeveer een jaar geleden en Elin heeft nog vaak last van nachtmerries er over.
    Op haar achttiende had ze haar achternaam laten veranderen naar die van haar moeder, gezien ze die van haar vader niet meer wilde.

    Relaties
    Roommate
    Orlando
    Extra
    Likes
    Raspberries • cuddling • alcohol • cats • dogs • travelling • polaroid pictures • concerts • surfing • dancing • classic novels • poems • adrenaline rush
    Dislikes
    Know-it-alls • thunder and lightning • being cold at night • being alone • bullies • complete darkness

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 0:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan wel hulp gebruiken voor mijn FC ^^ 1, 2 of 3 ?




    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 10:48 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    • L U C I A      M A R I N A      H A Y L E Y •
    [Lus •• Ja]
    "I say what i think, without hesitation."
    ______________________________________________________________



    "Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead."




          • Bijnaam
    -- Soms wordt ze simpelweg Luce genoemd.
    -- Haar beste vrienden noemen haar ook wel eens 'Snow White'.

          • Leeftijd
    Lucia is tweeëntwintig lentes oud.

          • Seksualiteit
    Lucia weet heel zeker dat ze op mannen valt. Eigenlijk heeft ze nooit iets met vrouwen geprobeerd en dat wilt ze ook niet gaan doen.

          • Innerlijk

    Sociaal, gek, charmant, eerlijk, goedgelovig, kan brutaal zijn, sportief, aardig, feestbeest, koppig, eigenwijs, jaloers, betrouwbaar, weet wat ze wilt, flirt, onhandig.

    Sociaal - Als je Lucia ontmoet merk je al snel dat ze het tegenovergestelde van 'verlegen' is. Ze is het type dat naar mensen toeloopt en een gesprek begint met een grote glimlach, deze glimlach houdt ze vaak de hele dag door. Het meisje probeert vaak een goed beeld van zichzelf aan anderen te geven.
    Gek - Je kan haar ook echt 'onserieus' noemen soms. Ze houdt ervan om eens lekker te springen en te dansen, op feesten zie je haar meestal in het midden van het podium als een gek staan dansen. Lucia kan dus soms erg gek zijn maar ze weet wel wanneer het moment is een wanneer niet. Ze kan zich wel inhouden.
    Charmant - Lucia is zeker en vast te beschrijven als 'charmant'. Ze is een aangename persoon die je ook snel een 'flirter' kan noemen. Dit doet het meisje als ze aandacht nodig heeft, of gewoon als ze een jongen aantrekkelijk vindt. Lucia wordt eerlijk gezegd niet snel verliefd, maar het is voor haar geen probleem om in het bed van jongens te kruipen. Ze houdt wel van een paar uitdagingen en hierdoor is ze het liefst single.
    Eerlijk - Als het meisje iets te zeggen heeft zegt ze dat dan ook gewoon. Ze zal niet aarzelen of niet denken, maar meteen zeggen. Ook zal ze nooit liegen, eerst en vooral omdat ze dat helemaal niet kan, maar ook omdat Lucia dit onzin vindt en tijdsverspilling. Door haar eerlijkheid kan ze sommige mensen kwetsen, zonder het echt te willen. Maar ze zal ook de moeite niet doen om het goed te maken of zich te excuseren.
    Goedgelovig - Lucia is erg naïef, en niet een beetje. Ze gelooft en kan letterlijk alles doen. Door een zielig verhaaltje over je familie kan ze helemaal van jou zijn en alles doen wat je wilt om je te troosten. Ze is door deze eigenschap vaak teleurgesteld in andere geweest omdat mensen dit tegen haar hebben gebruikt.
    Kan brutaal zijn - Dit gebeurt niet vaak, maar als Lucia echt heel erg boos is kan ze best brutaal uit de hoek komen. Ze kan dan schelden en onbeleefd zijn maar deze kant van haar laat ze het liefst niet zien. Als Lucia gewoon slechtgehumeurd is --wat niet zomaar gebeurt-- zal ze eerder sarcastisch doen maar niet op het punt dat het te veel wordt.

          • Uiterlijk
    -- Slank lichaam
    -- 1m71 lang
    -- Blanke huid
    -- Platte buik
    -- Genoeg rondingen
    -- Honingblonde lokken
    -- Golvend haar
    -- Diepbruine ogen
    -- Lange wimpers
    -- Kleine neus
    -- Volle, donkerroze lippen
    -- Lichte, bijna onmerbare sproeten
    -- Mooi


          Nationaliteit & Geschiedenis
    Lucia werd in Italië geboren. Haar ouders waren amper twintig jaar toen ze ter wereld werd gebracht. Toch hebben ze het meisje gehouden en net als normale ouders opgevoed. Ze zijn op haar vierde verjaardag naar een klein stadje verhuisd in Amerika, omdat haar vader daar een baan had gekregen. De ouders van Lucia waren jong, maar ze heeft altijd veel liefde meegekregen. Ze zijn nooit echt rijk geweest, maar het meisje heeft nooit iets te kort gehad. Haar ouders zijn heel belangrijk voor haar en ze zal hen altijd beschermen.
    Op school had Lucia niet de beste punten, maar ze werd wel geliefd. In de middelbare school kon je haar bij de populaire mensen plaatsen. Momenteel woont ze met een paar vrienden in een gezellig huis.

          • Relatie's
    Who wants ?
    Ik sta open voor alles.

          • Roommate
    Who ?

          • Extra
    -- Lucia heeft een mooie stem, ze zingt graag.
    -- Ze is dol op dieren.
    -- Lucia heeft een kleine tattoo op haar linkerpols, een hartje.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 11:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Philophrosynes went Meliae

    Hooghouden & OOPS I DROPPED THIS CUTENESS



    Ik wil nog wel een vrouwelijke rol!


    I am not as think as you drunk I am

    @Curia, is goed!


    VROUWEN ZIJN VOL

    En iedereen kent elkaar toch al? Want ze gingen met een vriendengroep naar die villa toch...


    I am not as think as you drunk I am

    Is er nog plaats voor een jongen? :)


    One Who Travels A Higher Path.

    @XDarkWingsX, jazeker!

    Wanneer ben je van plan om het speeltopic te openen, Anne? (krul)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.