• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op Melrose High, also known as Dramarose High."




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Barone | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy/Secret musician | HeaIy | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Musician | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | Tim Borrmann | The Goodguy | Balloo | 1.09
    • Ira Keano Venson | Adrien Sahores | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | Will Higginson | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | Robbie Amell | Jock | Griekseyoghurt | 1.10
    • Gabriël "Gabe" Caleb Green | Adam Kai | Outsider/Drugsdealer | BeIIamy | 1.18
    • Michael Cameron Sherman | Mikkel Jensen | Badass football player | Raccoon | 1.18
    • Jackson Donovan Hale | Colton Haynes | Jock | Barone | 1.18
    • Isaac Hugues Allard | Robbie Beeser | Foreign model | Phoeni | 1.18
    • Aiden Chandler Beaufort | Douglas Booth | The shy guy | Targarye | 1.19
    • Zachary "Zach" Thomas Smith | Lucky Blue Smith | Proud stereotype gay | HeaIy | 1.19
    • Landon Noèl Rutherford | Daniel Sharman | The flirty and the badass | Targarye | 1.19
    • Sam Jason Abbott | Diego Barrueco | Popular good guy | Blurrierface | Not yet posted
    • Cody Augusto Salvatore | Unknown | Classclown | Griekseyoghurt | Not yet posted
    • Alexander/Tate | Arthur Daniyarov | Psycho | BIack | 2.1
    • Dan Rutherford | Nick Baterman | -- | Blurrierface | Not yet posted
    • Levi MacDonald | Logan Lerman | Ultimate cutie | WeasIey | Not yet posted
    • James Dean Evans | Alex Watson | Fuckboy | Blurrierface | Not posted
    • Lucifer Percvial Ortega | -- | Skater | Griekseyoghurt | Not yet posted

    • Romano Lawrence | Toni Mahfud | New hot PE teacher | Raccoon | Not yet posted

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Blurrierface | 1.01
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | HeaIy | 1.03
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Superior | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | Nina Agdal | Social butterfly | BeIIamy | 1.05
    • Juliet Marie Maverick | Piper American | Alternative | Balloo | 1.06
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | HeaIy | 1.08
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Targarye | 1.09
    • Riley Samantha Knox | Bridget Satterlee | Surfer girl | Raccoon | 1.12
    • Myah Raith | Charlie Newman | Popular | Phoeni | 1.17
    • Katherine "Kat" Erin Cassidy | Taylor Momsen | Bad girl gone good | Blurrierface | 1.18
    • Brinsley "Brynn" Kamryn Cooper | Elle Fanning | Teachers Pet | Ziegler | 1.18
    • Delaney Marlee Kennedy | Isabelle Fuhrman | The psycho/Hated cheerleader | Targarye | 1.19
    • Avalanté Laurie Beaufort | Alona Tal | Hacker | Superior | 1.19
    • Nora Lyndi Daison | Darla Baker | Soft badass | Collier | 1.19
    • Dena Alicia von Pool | Zoey Deutch | Cheerleader | BIack | 1.19
    • Pyper "Pip" Cameron Woodholm | Barbara Palvin | Canadian exchange student | BeIIamy | Not yet posted
    • Calida "Cal" Estrelle Ramos | Eiza González | Spanish exchange student | Barone |1.20
    • Jamie-Lee Amy Swanepoel | Candice Swanepoel | Famous lingeriemodel | HeaIy overgenomen door WeasIey| 2.1
    • Alice | Unknown | Unknown | Raccoon | Not yet posted (only for IC chat)
    • Faya Syyatoslov | Vanessa Hudgens | -- | WeasIey | 2.1
    • Iva Syyatoslov | -- | -- | BeIIamy | Not yet posted
    • Makayla Rutherford | -- | -- | Barone | Not yet posted


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3 – huidige speeltopic.

    MUTSIGE FANGIRL ONE SHOT STORIES
    Yu's story
    Demi's story

    TIJD
    Het is dinsdag ochtend en iedereen moet weer vroeg op school zijn, tenzij je een lang slaper bent en te laat wilt komen. Zet je over je kater heen en probeer niet in slaap te vallen tijdens Geschiedenis... Wat voor drama staat er de leerlingen vandaag nu weer te wachten?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 13:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Toen Abby de deur opende, zakte mijn kaak automatisch naar beneden. Ik moest zeggen dat ik behoorlijk kieskeurig was als het aankomt op vrouwen maar Abby overtrof al mijn verwachtingen. Ze was nog mooier dan ik had gedacht en ik had haar al op een voetstuk gezet als het aankwam op schoonheid. Gauw bedacht ik me dat ik er uit moest zien als een sukkel met mijn mond half open. Daarom klemde ik mijn kaken weer op elkaar en bekeek Abby van top tot teen. Dat was misschien niet de meest subtiele manier om haar helemaal in me op te nemen, maar ik kon het niet laten.
          'Hey,' antwoordde ik sukkelig terug toen Abby me groette. Van binnen ging ik door de grond, omdat ik het niet van mezelf gewend was dat ik zo akelig stom deed bij een meisje. Normaal kon ik prima rustig blijven, maar Abby deed iets met me. Het complimentje van Abby liet me grijnzen.
          'Je ziet er prachtig uit,' zei ik toen eerlijk en bekeek haar lichtbruine jurk, tenminste dat was de kleur toch? Ik ben niet zo thuis op het gebied van mode en voor mij is iedere kleur bijna hetzelfde. Don't shoot me, ik ben maar een man. Lachend bekeek ik de hond van de Monroe familie. Hij oogde ietwat lomp, maar door zijn extreem zacht ogende vacht maakte hij veel goed. Het liefste wil ik het beestje even aaien, maar ik wilde niet onbeleefd zijn. Toen Abby zei dat ze nog wat aan zichzelf moest doen, knikte ik dat ik dat prima vond. Niet dat ik überhaupt zag wat er nog miste aan haar uiterlijk maar ze zou vast wel weten waar ze het over had. Ik gunde haar een speelse knipoog. Toch kon ik het niet laten om over de kop van de hond te aaien.
          'Leuk ding,' grinnikte ik toen de hond me aankeek. De vraag was: had ik het tegen hem of tegen het leuke meisje voor me?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zachary Thomas Smith
    Zach • Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    "..."

    [tab'Je ziet er goed uit.' hoor ik opeens Myah's stem en ik kijk glimlachend op.
          'Wie? Ik? Of je broer hier?' zeg ik met een scheve grijns en steek mijn hand begroetend op.
          'Ik moet nog snel even mijn gitaar pakken en dan kunnen we gaan.' ik knik en glimlach vrolijk naar mijn vriendje terug.
          'Ja sorry,' zegt Myah dan. 'Myah de slak kan niet sneller. Weten jullie zeker dat jullie me willen meenemen?'
          'Natuurlijk wel My, we gaan gewoon met zijn drieën. Je hoeft niet alleen te gaan,' zegt Ky. 'Ik ga even mijn gitaar halen, ik ben zo terug.' hij drukt een snel kusje op mijn wang waardoor ik even bloos.
          'Het maakt niet uit hoor Myah, en natuurlijk, je bent altijd welkom.' ik glimlach naar haar en frons bezorgd wanneer Ky de trap op strompelt. Mijn vasten bal ik even samen terwijl ik mijn kaken op elkaar klem, het feit dat Eve – of beter gezegd Delaney – hem dit gewoon heeft aan kunnen doen zonder dat ik daar was om hem te beschermen voelt gewoon... Heel slecht.
          'Myah, misschien is het slim om je rolstoel voor de zekerheid mee te nemen? Dan kun je altijd je rolstoel tevoorschijn halen als je teveel last van je been krijgt,' stelt Kyros dan voor waardoor ik even instemmend knik.
          'Misschien is dat wel slim ja, voor het geval dat,' beaam ik zijn woorden en kijk naar Myah. 'Of je moet het echt niet willen natuurlijk.'
          'Verder hebben we alles denk ik, zullen we maar gaan? Gezien My nu mee gaat, lijkt jouw auto me het slimst, wat denk jij Zach?' ik knik en grijns even terwijl ik onze vingers verstrengel.
          'Ja we gaan met de Kever,' zeg ik terwijl ik mijn sleutels uit mijn zak pak en opkijk naar Myah. 'Dus rolstoel of niet? Hij past in mijn auto, maak je daar geen zorgen over.'


    I just caught the wave in your eyes

    MYAH RAITH

    'Natuurlijk wel My, we gaan gewoon met zijn drieën. Je hoeft niet alleen te gaan,' hoorde ik mijn broer zeggen. Ik glimlachde zwak. Het was ook niet bedoeld als serieus niet gaan. Ik vond het wel een beetje lastig met Lan, maar ik was zeker van plan om te gaan.
    'Ik ga even mijn gitaar halen, ik ben zo terug.' liett Kyros weten, waarna hij een zoen op Zachs wang plantte en mij een glimach schonk. Ik glimlachde terug.
    'Het maakt niet uit hoor Myah, en natuurlijk, je bent altijd welkom.' hoorde ik toen vanaf mijn andere kant. Ik draaide mijn hoofd naar Zach en glimlachde ook even dankbaar naar hem. Hij was echt veel beter dan Benjamin - waar ik overigens al een hele tijd niet meer meegepraat had. Niet dat ik dat wilde hoor, die zak had Ky gewoon laten zitten. Dan hoefde hij mijn vriend ook niet meer te zijn.
    Ik zag hem naar de trap lopen en zag dat hij het zwaar had en het hem veel moeite kostte.
    Ik draaide mijn hoofd weg. Ik wilde het niet zien. Ik wist dat ik er niets aan kon doen, maar toch voelde ik me enorm schuldig. Hij was op zoek naar mij en geloofde dat ze - ik kan haar naam nog steeds niet mijn hoofd inlaten - hem naar me toe zou leiden.
    Natuurlijk was het naïef van hem geweest, maar ook ongelofelijk lief. Ik was blij dat hij mijn broer was. Soms hadden we dan weleens een ruzie of een onenigheid, maar zonder hem zou ik echt niet normaal kunnen leven. Er zou iets ontbreken; ik zou hem ontzettend missen.
    'Myah, misschien is het slim om je rolstoel voor de zekerheid mee te nemen? Dan kun je altijd je rolstoel tevoorschijn halen als je teveel last van je been krijgt,' stelde Kyros voor als hij weer veilig en wel beneden staat. Zach is het met hem eens.
    'Misschien is dat wel slim ja, voor het geval dat,' zei hij. Of je moet het echt niet willen natuurlijk.'
    "Mm" Ik twijfelde een beetje, omdat ik de avond het liefst zo normaal mogelijk liet verlopen; zonder al te veel lastigheden door mijn tijdelijke handicap. "Het is niet nodig."
    De jongens besloten dat we met Zachs' auto - een kever - gaan. Ik vind zijn auto stiekem best wel gaaf. Ik heb oudere auto's altijd al mooier gevonden dan hele nieuwe.
    'Dus rolstoel of niet? Hij past in mijn auto, maak je daar geen zorgen over.' vroeg Zach toen nog eens.
    'Nee' antwoordde ik zeker. 'Dat is niet nodig.' Ik wilde het doen zonder rolstoel of krukken.
    Ik liep voorzichtig - en dus nogal langzaam - naar de deur toe en deed deze open. Ik maakte een soort sierlijk gebaar richting de deuropening.
    'Normaal gaan heren niet voor,' zei ik tegen de jongens. 'maar voor deze avond...' Ik knikte naar de deuropening als teken dat ze er doorheen konden gaan, zodat we konden gaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Ready for HC?
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."



    x x x

          'Misschien is dat wel slim ja, voor het geval dat of je moet het echt niet willen natuurlijk.'
          'Mm. Het is niet nodig,' zegt Myah. Ik bijt op mijn lip, omdat ik eigenlijk vind dat ze hem wel mee moet nemen, maar het is haar eigen keuze en ze kan altijd even gaan zitten. Ik stel voor om met de Kever te gaan en Zach knik waarna hij zijn vingers met die van mij verstrengel, ik voel mijn wangen langzaam rood worden en kijk even met een glimlachje naar Myah waarna ik snel naar de grond kijk. Het is zo'n fijn gevoel om bij Zach te zijn, het voelt zoveel beter dan met Benjamin... Benjamin was geweldig, maar vooral de laatste keer had ik gewoon elke keer het idee gehad dat hij me elke moment ging dumpen, wat hij dus uiteindelijk ook deed...
          'Ja we gaan met de Kever. Dus rolstoel of niet? Hij past in mijn auto, maak je daar geen zorgen over.'
          'Nee' antwoordde ik zeker. 'Dat is niet nodig.' Met mijn blik volg ik haar terwijl ik wat bezorgd op mijn lip bijt en een blik met Zach uitwissel. Ik maak me zorgen over haar, ik wil niet dat ze zichzelf pijn doet, maar ik denk niet dat Myah het gaat appreciëren als ik nu de grote broer uit ga hangen.
          'Als je het zeker weet,' mompel ik en ik volg haar met mijn koffer. Ik bezwijk een beetje onder het gewicht van mijn gitaar, normaal zou ik daar geen moeite mee hebben, maar ik moet toch even wat pijn verbijten. Myah maakt een sierlijk gebaar en ik moet eventjes lachen om mijn zusje.
          'Normaal gaan heren niet voor, maar voor deze avond...'
          'Wat lief,' grinnik ik, ik passeer haar en til met moeite de gitaar in Zach's auto waarna ik plaats neem op de bijrijdersstoel en in de gaten houd over alles bij Myah goed gaat. Op dit moment voel ik ook de zenuwen al wat opkomen voor het optreden later... ik ben benieuwd hoe deze avond eruit gaat zien...

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MYAH RAITH

    Ik merk dat Kyros het niet fijn vind dat ik de rolstoel niet meeneem, maar ik ben zeker van mijn zaak. Ik wil hem vanavond gewoon niet bij me hebben. Ik had gewoon echt geen zin meer om me een gehandicapte te voelen en al die blikken van medelijden te moeten innen. Bovendien, hoe wilde je gaan dansen in een rolstoel? Dat zou echt niet gaan.
    Gelukkig maakt hij er verder geen probleem van en stappen we in de auto om eindelijk te gaan. Nou ja eindelijk... Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of ik er nu zin in moet hebben of niet.

    Na een tijdje gereden te hebben, komen we aan op school. Het was niet echt een bijzonder ritje, meer gewoon het gebruikelijke van iedere dag. Ik had me op de achterbank maar een beetje stil gehouden. Ik wilde me niet op de voorgrond drukken of Kyros' avond verpesten. Hij moest hier gewoon optimaal van genieten en ik was blij dat hij dat met Zach kon doen.
    Ik had tijdens de rit een beetje gewhatsappt, onder andere ook met Nathan. Ik vroeg me gewoon af of het goed met hem ging. Hij had blijkbaar iets strafbaars gedaan en was daarvoor gestraft - iets wat ik echt compleet gemist had. Eerlijk gezegd voelde ik me niet schuldig. Het maakte me niets meer uit wat Nathan deed. Toch wilde ik aardig zijn door te vragen of het goed met hem ging. Ik weet niet of er heel misschien nog steeds iets was dat zich zorgen om hem maakte of dat ik gewoon aardig wilde zijn. In ieder geval, ik vroeg het.
    Ons gesprek verliep een beetje nukkig en niet bepaald vloeiend, maar het was wel oke. Totdat hij me vertelde dat hij Kyros in elkaar wilde gaan slaan, omdat hij zogenaamd Nathans cijfers veranderd had. Ja tuurlijk, alsof Kyros wist hoe hij dat kon doen.
    Ik deed alsof het me niet zoveel kon schelen, alsof ik niet geloofde dat hij zoiets zou gaan doen en dat ik hem desnoods wel tegen zou houden, maar eigenlijk was ik helemaal niet zo zeker. Ik was hartstikke bang dat Kyros weer iets zou overkomen.
    Daarom vroeg ik hem of hij er al van af wist. Ik had dus nog wat gemist, want hij wist er gewoon van. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken, gewoon mijn avondje moest hebben en dat het wel goed zou komen, maar ik was helemaal niet zo zeker.
    Toch besloot ik verder mijn mond te houden. Ik wilde geen ruzie of problemen veroorzaken op deze avond.
    Maar toen we uitgestapt waren en Kyros niet zo dichtbij Zach stond dat hij het zou verstaan als ik hem zacht iets zou vragen, liep ik naar Zach toe. Ik vroeg hem nog wat beter op Kyros te letten en hij beloofde me dat hij zou doen. Ook hij wilde dat er niets met Ky zou gebeuren.
    God, wat had ik een geluk met Zach.
    Zonder toen nog verder op de jongens te wachten, liep ik naar binnen. Ik kon niet meteen iemand herkennen en liep - wat natuurlijk nog steeds niet helemaal goed ging - dus maar gewoon een beetje door de dansende mensen heen in de hoop iemand tegen te komen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 21:27 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zachary Thomas Smith
    Zach • Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    "..."

          Tijdens de heenreis kijk ik soms opzij naar Kyros, ten eerste omdat hij er zo geweldig uitziet en ten tweede omdat ik een soort spanning aanvoel. Misschien ligt het aan mij maar waarschijnlijk is hij zenuwachtig voor zijn optreden die hij moet doen na de crowning – en ook al beweren ze dat zenuwen gezond zijn vind ik dat hij nergens nerveus voor hoeft te zijn gezien hij echt talent heeft en een prachtige stem en gewoon – wauw.
    Als we even moeten wachten voor een stoplicht richt ik me dan ook tot hem en glimlachend kijk ik zijn kant op.
          "Hey buddy," zeg ik nog steeds met een glimlach. Ik leun wat zijn kant op en druk een kusje op zijn wang. "Ben je nerveus voor straks?" vraag ik zachtjes en kijk hem geruststellend in zijn ogen aan. Je hoeft echt niet bang te zijn, het komt goed, je zal het waarschijnlijk geweldig doen." ik druk nog snel nog een kusje op zijn wang voordat ik me weer focus op de weg en zie dat het stoplicht op groen gaat. Keurig netjes zet ik onze drieën dan eindelijk af op school...

    • • •


    Het feest is al in zijn volle gang bezig – en de nodige drama is natuurlijk al weer gebeurd, verassing? Not so much. Echter heb ik me keurig buiten de drama weten te houden, in tegendeel, ik heb een geweldige avond met Kyros en ik had me geen betere eerste en laatste HC kunnen wensen.
    Na een tijdje worden de Homecoming queen en king gekozen, Finn is natuurlijk HC king maar tot iedereens verbazing is Syden HC queen. Juichend klap ik wanneer ze naar voren komt – na een hoop gedoe maar goed – en de kroon in ontvangst neemt. Daarna gaat het feest weer door en is het tijd voor Kyros om in de spotlights te staan. Glimlachend draai ik me naar hem toe.
          "Je kunt het Ky," zeg ik terwijl ik een snelle kus op zijn lippen druk. "Ik ben hoe dan ook je nummer één fan."


    I just caught the wave in your eyes

    LANDON NOÉL RUTHERFORTH
    18 • Flirty badass • "I shine bright like a diamond."



    Lan liep verveeld door de gangen van de school heen - het was een verschrikkelijk saai feest en in de zaal stonden voor freshmans te dansen (of twerken), iets wat disturbing en grappig tegelijk was. Lan zuchtte even. Daniël was nergens te vinden, Makayla niet, Jace niet, niemand die boeide niet. Hij was wat op zijn mobiel bezig - kijkend of er wat interessants te lezen was in de dramachat, tussen Nathan en iemand. Het was altijd Nathan. Nathan Dickface Parker, Lan vond het heel amuserend.
    Doordat Lan totaal niet oplette was hij enkele keren bijna tegen een muur aangelopen, tegen een paal, tegen de kluisjes, tegen mensen, tegen deuren, enzovoort. Uiteindelijk liep hij daadwerkelijk tegen een deur op omdat deze recht voor zijn neus werd opengegooid. Landon kreeg het tegen zijn neus. "Fuck," mompelde hij en hij liep vloekend door - het boeide hem niet eens wie de deur opengegooid had.
    Hij liep verder en ging uiteindelijk toch maar terug de zaal in, hij was dorstig. Terwijl hij naar de drank liep botste hij tegen iemand aan en deze persoon was niemand minder dan Myah Raith. Het meisje dat hij eigenlijk nog niet veel had gesproken in zijn tijd dat hij hier op school zat - maar toch al leuk gevonden had. "Oh - eh sorry," zei hij snel en hij liep rood aan. "Myah hé? Hey, hoe is het met je?" vroeg hij daarna en hij keek haar lachend aan.

    - tis weer een geweldige post yap -


    That is a perfect copy of reality.

    MYAH RAITH

    Ik liep en liep - voor mijn gevoel liep ik een heel stuk, maar waarschijnlijk waren het in totaal maar vijftig meters - maar iemand waarmee ik deze avond door wilde brengen kon ik niet echt vinden. Ik zag mensen dansen alsof hen leven ervan hingen. Anderen hingen maar een beetje op en naast de dansvloer.
    Sommigen waren zelfs met hun gedachten in hun telefoon verzonken. Sorry hoor, maar dat ging ik echt niet doen. Nu was het eindelijk hc en dan ging je niet van de avond genieten.
    Nou ja, niet dat ik heel erg aan het genieten was in mijn eentje, maar goed.
    Op een bepaald moment werd het lopen en ontwijken van dansende mensen gewoon iets automatisch. Echt opletten deed ik niet meer. Zo kwam het ook dat er plots iemand tegen me opbotste.
    Ik wilde geïrriteerd iets tegen de persoon zeggen. Waarom paste hij of zij niet gewoon op? Ik deed het ook niet echt. Misschien zou ik mijn excuses wel aanbieden.
    Afijn, ik deed het beiden dus niet. Toen ik omhoog keek naar degene die tegen me aangebotst was, keek ik in het gezicht van een knappe bruinharige jongen
    - Landon Rutherforth
    Als we toch met achternamen gaan doen :x
    .
    Ik wilde een gevatte grappige opmerking maken of in ieder geval iets zeggen, maar ik kon niets bedenken op dat moment. Het leek of mijn hersenen heel even geblokkeerd waren.
    'Oh - eh sorry,' zei hij snel. Ik wist nog steeds niets terug te zeggen.
    Was hij hier nu toch? Was hij met iemand anders? Eerst had hij me gevraagd, maar daarna weer afgezegd en eerlijk gezegd voelde ik me daar best lullig over. Wat was zijn reden voor de dumping? Ik vond het best ongemakkelijk dat we nu tegen elkaar opgebotst waren, maar blijkbaar vond hij dat niet. 'Myah hé? Hey, hoe is het met je?' vroeg hij me met een lach op zijn gezicht.
    Het leek alsof het horen van mijn naam me wakker schudde, want opeens wist ik weer goed hoe mijn mond te gebruiken en geluiden te produceren.

    'Oh nee, het was mijn schuld.' verontschuldigde ik me nog even. 'Maar het gaat wel goed. Ik loop weer enigszins een beetje, dus ja goed.'
    Dat ik nogal in de war was van hem liet ik maar even weg. Dat leek me niet iets om zomaar te laten weten.
    'Leuk hè?' voegde ik er aan toe al wist ik zelf eigenlijk niet zo goed wat ik er mee bedoelde. Het feest vond ik niet bepaald leuk. Dansen in je eentje is leuk voor ongeveer vijf minuten, maar daarna wordt het behoorlijk saai. Ook de muziek was nou niet de beste muziek die ik ooit gehoord had.
    'de ... lichten' besloot ik toen dus maar na even rondgekeken te hebben. Ik perste een glimlachje naar buiten, maar eigenlijk kon ik wel door de grond zakken. De lampen, serieus?
    Ik hoopte dat hij me niet al raarder, saaier en kinderachtiger vond dan dat hij me niet al vond, wat waarschijnlijk niet nog erger kon.[/font]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 16:24 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    LANDON NOÉL RUTHERFORTH
    18 • Flirty badass • "I shine bright like a diamond."



    "Oh nee, het was mijn schuld," verontschuldigde Myah zich nadat ze hem even aangestaard had en hij al sorry tegen haar gezegd had. "Maar het gaat wel goed. Ik loop weer enigszins een beetje, dus ja goed," vervolgde ze toen. Landon glimlachte even naar haar. "Dat is goed om te horen, niet? Hoelang zit
    "Leuk hè?" voegde Myah er later. Landon keek haar vragend aan. Wat was leuk? Dit? Het feest? Wat bedoelde ze nu?
    "De ... lichten," zei ze niet veel later - nadat ze even rondgekeken had en ze perste een glimlach op haar mond. Lachend keek Landon haar nu aan. "Niet zo, ik heb wel eens betere lichten gezien," zei hij en hij pakte Myahs hand vast. "Heb je al - wil je -wil je misschien met me dansen? Nu? Straks?" vroeg Landon toen uit het niets aan haar en hij bloosde even.
    "Of - of, is dat misschien te snel?" vervolgde hij er snel na. Hij werd nog roder en doordat hij zich zenuwachtig voelde kwam zijn Britse accent sterker naar voren - iets wat hij niet erbij kon gebruiken. "Sorry.. Voor mijn accent," mompelde hij en hij grinnikte even kort. Niet veel later pakte hij Myahs andere hand en keek hij haar aan. "Sorry dat ik een dick was in het begin - sommige jongens hebben ook hun periode, fictieve dan," zei hij toen grappend en hij staarde naar de grond.
    Wat in godsnaam had hij nu dan weer gezegd? Myah zou hem nu zeker een rare gast vinden en zo snel mogelijk van hem wegrennen. Landon kon er niets aan doen - bij Charlie en Kat ging het makkelijk, maar Myah, Myah was anders. Hij voelde iets voor dit meisje, maar hij wist totaal niet wat. Hij kon het niet plaatsen als verliefdheid, want hij viel toch voor Jace?
    Landon werd gestoord van zijn gedachten.

    - wooops, this took me way too long, sorry floooo -


    That is a perfect copy of reality.

    MYAH RAITH

    Landon leek mijn opmerking wel grappig te vinden. Hij keek me namelijk lachend aan.
    'Niet zo, ik heb wel eens betere lichten gezien' antwoordde hij op mijn vraag. Ik bloosde even. Duh, natuurlijk had hij dat.
    Ik schrok een beetje van zijn hand die ik plots om de mijne voelde glijden.
    'Heb je al - wil je -wil je misschien met me dansen? Nu? Straks?' vroeg hij me en even wist ik niet goed meer hoe je moest praten.
    Goed bezig Myah, hij vindt je waarschijnlijk al heel raar en nu denkt hij ook nog dat je heel verlegen bent ofzo.
    'Of - of, is dat misschien te snel?' vervolgde hij zijn verzoek toen. In mijn hoofd was ik hem heel erg dankbaar. Nu was het wat minder duidelijk te zien dat ik niets te zeggen had.
    'Ik...eh...ja' perstte ik er toen gauw uit. Ugh, ik was ook nog onbeleefd. 'Heel graag'
    Gelukkig wist ik dat laatste er nog zogenaamd glimlachend uit te krijgen. Dit gaat zo soepel.
    'Sorry.. Voor mijn accent' hoorde ik de jongen toen zeggen. Ik lachtte even. Voelde hij zich nu ook zo... ongemakkelijk kon ik het niet noemen, maar helemaal relaxed was ik niet bij zijn aanwezigheid.
    'Waarom sorry?' weerde ik zijn verontschuldiging af. 'Ik vind je accent juist heel leuk.' Schattig wilde ik nog net niet zeggen. Dat leek me zo opdringerig. Bovendien hielden de meeste jongens niet bepaald van schattig zijn.
    'Sorry dat ik een dick was in het begin - sommige jongens hebben ook hun periode, fictieve dan' verontschuldigde hij zich toen. Een beetje verbaasd keek ik hem aan. Ik had niet verwacht dat hij daarvoor sorry zou gaan zeggen. Niet dat dat nodig was hoor. Ik had het hem allang vergeven.
    Zag hem dan staan, zo ongemakkelijk, maar toch zo knap en schattig. Als ik een sneeuwpop was, was ik nu een plasje geweest; gesmolten door zijn hotheid.
    Ik zette een aantal stappen richting de dansvloer en trok hem mee. Het nummer dat opstond kende ik niet echt, maar alles was op zijn eigen manier wel dansbaar, nou ja, meestal.
    Ik begon een beetje met de maat mee te bewegen, maar echt leuk en sexy zag het er waarschijnlijk niet uit. Maarja, opeens stoppen was al helemaal raar en dus moest ik maar genant doorblijven bewegen.
    'Maak je maar geen zorgen over hoe je hebt gedaan.' zei ik tijdens de bewegingen die niet echt dans genoemd konden worden. 'Ik heb het je allang vergeven.'
    Ik was ergens best een beetje trots op mezelf dat ik die zinnen enigszins normaal uit had weten te brengen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 19:57 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman