• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rockbell schreef:
    (...)

    You won't be okay. I am not okay. No one is okay.


    B-but - SHIT.
    En ik kan pas vannacht laat kijken. Fuck fuck fuck. *Sluit alle social media direct af*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Natuurlijk word ik weer op on-hold gezet vanwege je gamen. Hoe moet ik je nog ooit geloven als je zegt dat ik belangrijk ben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Lol.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:



    Lol.


    Whahahahaha x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet of nog een extra jaar van gezeur op het negende uur het waard zal zijn voor dat suffe Cambridge Advanced diploma ding. Volgens mij kan ik hartstikke goed zonder dat gedoe leven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Like you'll care. You'll probably still would be gaming if I were dead.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wáárom? He wouldn't choose a game over me. Ugh. I feel important right now. D:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 22:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waaat?! What the fuck is er mis met jullie, mensen van whatsapp. Jullie hebben serieus alle smileys hard verkracht. Ik voel er niks meer voor om de kussende poppetjes en het gezinnetje te gebruiken. Ook het bruidje niet meer. En er zijn meerdere haarkleuren als blond...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 22:30 ]

    Ik haat die zeikwijven op Tumblr zo verschrikkelijk. Stelletje zielige sukkeltjes. (';


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet of nog een extra jaar van gezeur op het negende uur het waard zal zijn voor dat suffe Cambridge Advanced diploma ding. Volgens mij kan ik hartstikke goed zonder dat gedoe leven.


    Psst, als dit hetzelfde zit als bij mij op school, zou je dat vak ook kunnen laten vallen en het examen toch gewoon doen. :'D Dat werkt natuurlijk wel alleen als dat vak niet op een of andere manier verplicht voor jou is en je denkt dat je Engels goed genoeg is om het te halen zonder extra training, maar ik weet haast zeker dat dat bij jou geen probleem zou moeten zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom zijn andere mensen zo veel getalenteerder dan ik? D:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 22:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blond of bruin haar? Blond heb ik al zo lang, maar bruin is best saai... Ugh. Waarom kan ik niet gewoon rood? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik word zo moe van mezelf.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Dat ik er alleen al serieus aan dacht om me aan te melden... Jullie zouden me nooit accepteren.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Dat ik er alleen al serieus aan dacht om me aan te melden... Jullie zouden me nooit accepteren.

    Moderator? Natuurlijk wel! Niet zo negatief D: Je kan 't heus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.