• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    almostalmostalmost

    Zucht...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Zucht...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het dan echt zo moeilijk om even vijf seconden van je kinderen af te blijven? Het zijn niet de blauwe plekken, maar de verhalen erachter die me zoveel pijn doen. Ooit komt er een dag dat ik tien keer zo hard terugsla. Ooit. Doe dan tenminste alsof je niet bipolair bent.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FFS was toch echt wel een Lowlands hoogtepunt hoor. (':


    Caution first, always.

    Second time, and this time I'm not crying. I'm okay, I will be just fine without you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Second time, and this time I'm not crying. I'm okay, I will be just fine without you.


    *hug*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms vind ik je gewoon echt een aandachttrekker. Het is maar waar je aandacht voor wilt :}

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 0:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, omg, omg...Wat moet ik doen?! Ik wil dat je komt, maar tegelijkertijd wil ik het niet! Stel zulke dingen niet voor! Ik ben in de war. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou, morgen eerste 'echte' school'dag'. Van 12:05 tot 19:20 (ofzo) best zin in hoor (:
    Rekenen, Nederlands en koken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 0:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een pageviews heb ik gehad zeg deze 24 uur o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    *hug*


    <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Er moet toch iets in dat zeewater gezeten hebben dat niet deugde. Ik heb overal irritatie. ;o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Of course.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooit voor jan lul gewerkt? Ik wel.

    Ik heb me de tandjes gewerkt voor een groot poject waar ik sinds december mee bezig was met een aantal studiegenoten. Zojuist even te horen gekregen dat ik uit de groep gegooid ben. De communicatie was echt bagger en nu ben ik lekker de scapegoat. Nu gaan zij lekker verder met het project, profiteren van alle leuke dingetjes terwijl ik nu vanaf de zijlijn toe mag kijken. We mochten terug komen bij Malmberg en de kans bestaat dat zij het uit willen geven. Krijgen zij daar lekker voor betaald, zij krijgen betaald voor mijn werk en, again, ik mag toekijken vanaf de zijlijn. Ik heb voor dat project de hoofdpersonen en het plot bedacht, dus daar wil ik ook credit voor krijgen. Mijn werktempo is om te huilen, dus dat is waarschijnlijk waar ze zich aan irriteren. Kan ik me voorstellen, maar om nou achter me rug om zelf al dingetjes te gaan maken. Ik voel me als een grote hoop koeienshit.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.