• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I want to say sorry to everyone, but I just can't. They'll keep on hating me.

    Wow, deze opleiding wil ik echt kneiter graag doen. Aaah.

    Yeah, nevermind.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I love lightning! Damn, where you going? Come backk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, K3 bij Under the Dome.


    Your make-up is terrible

    Totaal geen zin in morgen...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Furiosa schreef:
    Hahaha, K3 bij Under the Dome.


    Wat? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn hoofd zit echt zo vol. Hopelijk haal ik morgen niet alles door elkaar of zo.. ;S Fingers crossed voor mijn eerste herexamen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Abstergo schreef:
    (...)

    Wat? :W


    Dat draaiden ze... En net keken ze allemaal naar een maan met K3 zoekt K3 erop. Weirdo's daar.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat draaiden ze... En net keken ze allemaal naar een maan met K3 zoekt K3 erop. Weirdo's daar.


    Lol, ik herinner me geen K3 liedje hoor in die aflevering :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien, heel misschien, moet ik eens kappen mee te zingen met Griekse nummers zodat ik hier thuis niet meer vreemd aan wordt gekeken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Abstergo schreef:
    (...)

    Lol, ik herinner me geen K3 liedje hoor in die aflevering :W


    Seizoen 3 aflevering 3. Het valt amper te horen door de harde bas, mijn moeder wees me erop, haha. Het begint op 31:40.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Seizoen 3 aflevering 3. Het valt amper te horen door de harde bas, mijn moeder wees me erop, haha. Het begint op 31:40.


    Ja die aflevering heb ik al gezien, hahah. Ik ga nu kijken of ik het kan vinden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben...Maar ik wil het niet. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is soms best lastig dat mijn vriend bevriend is met mijn ex :/


    Stenenlikker