• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nou, ongeveer vijf miljoen jaar geleden (afgelopen maart) ben ik naar een workshopdag geweest van een HBO studie Creative Writing, waar ik een jongen heb ontmoet die echt kapot goed kon schrijven. Tijdens die hele dag ben ik redelijk wat met hem opgetrokken en na afloop heb ik hem een beetje half gesmeekt om zich op te geven omdat hij zo goed is. Nu, maanden later, besloot ik hem eens op te zoeken op Facebook en jawel, volgens zijn profiel is hij toegelaten bij de studie. :Y) Ik weet niet, om een of andere reden geeft me dat weer een beetje het gevoel dat de wereld een stuk beter klopt dan ik soms denk. c:

    En nu heb ik hem een heel lame 'hoi je kent me waarschijnlijk niet meer maar ik was met jou op die workshopdag en ik zag dat je toegelaten was na je FB profiel gestalkt te hebben dus GEFELICITEERD doei' berichtje gestuurd en ik heb spijt maar ok.


    Aw, een verhaal met een happy end. ^^
    Laat het me weten wanneer zijn eerste boek uitkomt, want ik ben nu erg benieuwd naar zijn werk. :Y) En ik wed dat hij dat een heel leuk berichtje vindt. Dat soort dingen zijn alleen maar leuk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hele dag achter mijn computer doorbrengen... Ik voel me zo levenloos :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ugh. Schiet op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck you tic. Rot op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op hoop van zegen..

    En nu ga ik er niet meer naar kijken, voordat ik mezelf gek maak aan dingen die ik anders had kunnen doen.


    26 - 02 - '16

    Ik word zo ontzettend moe van jou...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nederland heeft 3x goud gewonnen en ze laten de afsluiting van het EK niet eens zien? Waarom? :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I should keep on my comic omg

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 20:32 ]

    Vampire Knight uitgekeken. *crycrycry*

    Seriously, dat duurde me te lang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij. Bent. Zo'n. Lul.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik durf er geld op in te zetten dat ik morgen weer om half acht wakker word, net nu ik eens kan uitslapen. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MIJN SHIP BEGINT CANON TE WORDEN HALLO IK KAN DE HELE WERELD AAN.

    "Is Hannibal in love with me?"
    "Could he daily feel a stab of hunger for you, and find nourishment at the very sight of you? Yes.
    But do you ache for him?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En "stress" om niks :/ Al voel ik me enigszins buitengesloten nu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yay, ik heb een nieuwe vriendin gemaakt. ;3


    Pretty is just a pretty word.