• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ach ja, karma doet z'n werk al :3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu snap ik ook alweer waarom ik het zo verschrikkelijk vond om terug te komen van vakantie. Iedereen in dit dorp gedraagt zich zo hypocriet als de pest. Stelletje misgunners. Als het maar goed gaat met jezelf, en de rest mag er in stikken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is er met het computerlokaal gebeurd hier? Je gaat toch niet zeggen dat de bruggers alle computers op hebben gegeten? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Caracalla schreef:
    ugggh Lowlands was fanfuckingtastisch en nu moet ik afkicken van rondslenteren en dansen. Paolo Nutini en 21 Pilots waren echt hemels

    Eyoooo, TOP was zo geweldig he. :3


    Caution first, always.

    Ugh, en nu ik weer naar school moet wil je wel vakantie nemen? De hele fucking zomervakantie wil je geen vrij en heel oktober ineens wel. Ja, heel fijn als ik van 8 tot 6 op school zit..

    Een filmavond houden tot 8u 's ochtends, dan gaan slapen en nu pas wakker zijn. Ik had écht een geslaagde avond! :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Eyoooo, TOP was zo geweldig he. :3



    jaaaa echt fantastisch. Ik stond lekker dichtbij ook, denk een metertje van waar Josh met drumstel en al het publiek in ging en ze deden mijn favoriete liedjes en het publiek was waanzinnig en ja


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)


    jaaaa echt fantastisch. Ik stond lekker dichtbij ook, denk een metertje van waar Josh met drumstel en al het publiek in ging en ze deden mijn favoriete liedjes en het publiek was waanzinnig en ja

    Omg, ja ik ook. Ik stond met één persoon voor me en dan precies voor het drumstel dat op het podium stond zegmaar. c: Aan de linkerkant van het drumstel dat het publiek in ging.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Omg, ja ik ook. Ik stond met één persoon voor me en dan precies voor het drumstel dat op het podium stond zegmaar. c: Aan de linkerkant van het drumstel dat het publiek in ging.


    ooh dat is ook echt chill. Ik was blij dat ik er zo vroeg was gaan zitten want het was verschrikkelijk druk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)

    ooh dat is ook echt chill. Ik was blij dat ik er zo vroeg was gaan zitten want het was verschrikkelijk druk

    Ja jeetje, het stroomde voor mijn gevoel ook veel sneller vol dan bij al die andere bands. (':

    -

    Wut, blijkbaar was er al een nieuw Iron Maiden nummer?


    Caution first, always.

    Onweer D:
    STOP!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klote regering.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't wanna be this nervous.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooh ik weet echt een hele leuke nieuwe user naam :Y)
    Maar duurt nog wel ff voor ik kan veranderen x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb treeeeeeeeek.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •