• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeh, vreemd, want ik heb geen problemen met ze te zeggen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ooh, ik ga hier even over nadenken hoor, maar ik kan het niet anders dan dit beamen. Wat heb je toch weer goed gesproken c:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 0:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, je hebt wel gelijk dat mensen soms zoveel om zulke woorden heen dansen dat ze het juist vele malen ongemakkelijker of zelfs beledigender maken dan nodig was. Dit doet me ergens altijd aan Harry Potter denken. "Fear of a name only increases fear of the thing itself." :'D

    Ik denk dat een woord zoals vagina ook wel in dit rijtje past. Hier in Nederland valt het nog wel mee wat dat betreft, maar in de VS worden hele gesprekken over abortus en vrouwelijke gezondheidszorg gevoerd waarin men dat woord voor een onderdeel van de anatomie van 51% van de wereldbevolking probeert te ontwijken, en dat is zowel hilarisch als dieptriest. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Diep...dit is diep.
    Mijn brein kan het niet aan...Je hebt gelijk.
    Ik heb het gevoel dat mensen trouwens ook problemen hebben met aids of hiv. Alsof het besmettelijk is om naast iemand te staan die dit heeft. Verschrikkelijk...

    De mensheid is een bekrompen ras met oogkleppen op. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hmmm met het woord 'Kanker' heb ik persoonlijk altijd wel moeite, maar het ligt er dan ook aan op welke manier en vorm dat woord gebruikt wordt.
    De afgelopen 3 jaar heb ik daar namelijk non-stop mee te maken gehad -morgen is mijn opa twee jaar geleden overleden aan kanker- en Gisteren heeft mijn oma nog een maag darm onderzoek gehad omdat ze bang waren dat de Kanker die twee jaar geleden -drie weken na de dood van mijn opa- in haar longen was geconstateerd daar naartoe was uitgezaaid. Maar moeite met het uitspreken van het woord heb ik niet. Al hoor ik er persoonlijk zo min mogelijk over en kap ik zulke gesprekken met liefde af.

    met de rest tja, ik ben zo vrij opgevoed dat Homo's en buitenlanders heel normaal zijn voor mij want dat zijn ze namelijk ook ;') mensen zoals jij en ik niet meer niet minder niet normaal maar ook niet anders.
    zo zijn er nog wel meer dingen waarbij mensen moeite hebben om het uit te spreken of überhaupt met die mensen om te gaan!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Lolicia schreef:
    Ooh, ik ga hier even over nadenken hoor, maar ik kan het niet anders dan dit beamen. Wat heb je toch weer goed gesproken c:


    26 - 02 - '16

    Ik heb er eigenlijk totaal geen moeite mee en de mensen met wie ik me het liefst omring ook niet. Misschien komt het dan ook door de buurt waarin ik opgegroeid ben, het feit dat wij constant met mensen van een andere etniciteit omgaan en iedereen constant kanker heeft. Maar ik heb ook geleerd om niet overal een mening over te formuleren als het toch geen zin heeft, dat scheelt ook weer in moeilijkheden.

    Als ik er dieper over na denk, merk ik wel dat er mensen zijn die moeite hebben ermee. Zoals mijn tantes zo mooi: 'die hoofdddoekjes' zeggen in plaats van Turken of Marokkaanse mensen.


    Your make-up is terrible

    Met de woorden zelf heb ik geen problemen. Het is gewoon de manier waarop de woorden door sommigen worden gebruikt, waardoor dit zo is gekomen, naar mijn idee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    Ja, je hebt wel gelijk dat mensen soms zoveel om zulke woorden heen dansen dat ze het juist vele malen ongemakkelijker of zelfs beledigender maken dan nodig was. Dit doet me ergens altijd aan Harry Potter denken. "Fear of a name only increases fear of the thing itself." :'D

    Ik denk dat een woord zoals vagina ook wel in dit rijtje past. Hier in Nederland valt het nog wel mee wat dat betreft, maar in de VS worden hele gesprekken over abortus en vrouwelijke gezondheidszorg gevoerd waarin men dat woord voor een onderdeel van de anatomie van 51% van de wereldbevolking probeert te ontwijken, en dat is zowel hilarisch als dieptriest. (krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Rasalhague schreef:
    Diep...dit is diep.
    Mijn brein kan het niet aan...Je hebt gelijk.
    Ik heb het gevoel dat mensen trouwens ook problemen hebben met aids of hiv. Alsof het besmettelijk is om naast iemand te staan die dit heeft. Verschrikkelijk...

    De mensheid is een bekrompen ras met oogkleppen op. (cat)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Backbiter schreef:
    Met de woorden zelf heb ik geen problemen. Het is gewoon de manier waarop de woorden door sommigen worden gebruikt, waardoor dit zo is gekomen, naar mijn idee.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb zelf geen moeite met het de woorden zeggen.
    Al merk ik wel vaak dat mensen er moeite mee hebben. Ik wordt soms zelfs raar aangekeken als ik de woorden gebruik :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik kende een homo(fiele jongen) En die zei zelf juist ' Oh dat is zoo gay'

    Hm, nog zo'n woord? Voldemort xD

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 19:07 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Amoare schreef:
    Hm, nog zo'n woord? Voldemort xD


    Shh. Names have power, eh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]