• Maakt niet uit wat je schrijft, dit topic mag vol (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hahahaha, inderdaad. :'D
    Ik ben zo blij dat ik pas om 17u moet gaan werken, dan heb ik nog iets van mijn dag. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tsjezus, vandaag zesde uur, spierpijn in mijn rug niet normaal. En dan te bedenken dat ik morgen nog meer mee moet -.-

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 15:31 ]

    Vandaag was wel erg lekker weer. Heeft er iemand nog ideeën voor leuke spellen op straat?

    Why the fuck is 't LJH-topic gesloten? Waar moet ik nu m'n hart luchten dan?! ;o


    26 - 02 - '16

    Nou, lekker! We zouden een nieuwe kunnen aanmaken..

    Hij is al weer open c;


    26 - 02 - '16

    Pompompompom.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Pompompompom.


    Pampampampam


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn Sim poppetje is zeer geliefd, want iedereen wil weten hoe ik aan de spullen kom die ik heb gebruikt om haar te maken :W


    26 - 02 - '16

    Haha leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit gezicht vind ik zo leuk; puur ongeduld:


    26 - 02 - '16

    Abstergo schreef:
    (...)

    Pampampampam


    Pimpimpimpim. THG.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whahahahah, leuk! Weet jij trouwens hoe je een gescheiden echtpaar weer bij elkaar kunt krijgen in de Sims 3? Want ik was een klein beetje vreemd gegaan en toen zag de vrouw dat en die maakte het uit :X

    Gaterne schreef:
    Whahahahah, leuk! Weet jij trouwens hoe je een gescheiden echtpaar weer bij elkaar kunt krijgen in de Sims 3? Want ik was een klein beetje vreemd gegaan en toen zag de vrouw dat en die maakte het uit :X


    oei..
    Ik denk even met rust laten en later proberen om excuses aan te bieden en weer een band op te bouwen


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Dit gezicht vind ik zo leuk; puur ongeduld:


    Kan je denk je ook de sims op je mobiel doen of moet het perse op laptop? Want ik heb er geen cd's van fzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.