• Sommige mensen willen niet in een hokje geplaatst worden, waaronder ik. Maar wanneer je eenmaal je geslacht hebt ingevoerd en opgeslagen, kun je wel je geslacht veranderen op Q, maar niet afvinken zodat het niet zichbaar is welk geslacht je bent.
    Zelf ben ik Queer, je niet thuisvoelen in je eigen lichaam, maar ook niet het andere geslacht willen zijn. Dus een beetje tussen beiden geslachten in zweven. Ik vind het dan ook naar dat ik niet mijn geslachtpoppetje hier op Q kan afvinken (telkens veranderen wordt denk ik ook niet gewaardeerd door de mods etc omdat je eerlijk moet zijn over je geslacht). Is het dan misschien een idee om voor mensen zoals ik een unisex(half-om-half blauw-roze) poppetje te maken en dat deze dan in overleg met een mod gekozen/opengesteld kan worden? Of dat er een mogelijkheid kan komen om gewoon je geslacht af te vinken?
    Ik, maar ik denk ook veel andere, zouden hier baat/baad aan kunnen hebben en zich niet zo in een hokje geplaatst voelen, denk ik.

    Andere suggesties users:
    - Man/vrouw,/anders keuze
    - Grijs poppetje voor anders
    - Regenboog poppetje

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 10:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat je het hier niet oneens mee kunt zijn, dit lijkt me een goede toevoeging!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tja, ik snap dat dit voor jou echt heel vervelend is! Al vraag ik me af hoeveel mensen hier precies gebruik van zullen maken. Het lijkt mij handiger als het dan weggevinkt kan worden, deels ook omdat er soms nogal op "unisex" wordt neergekeken of je wat van die grapjassen hebt die ermee gaan spotten etc. Ik geloof dat niemand dat wil.

    Voor mij maakt het dus niet uit, maar als het "wegvinken" men echt een beter gevoel geeft, ben ik toch maar voor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Tja, ik snap dat dit voor jou echt heel vervelend is! Al vraag ik me af hoeveel mensen hier precies gebruik van zullen maken. Het lijkt mij handiger als het dan weggevinkt kan worden, deels ook omdat er soms nogal op "unisex" wordt neergekeken of je wat van die grapjassen hebt die ermee gaan spotten etc. Ik geloof dat niemand dat wil.

    Voor mij maakt het dus niet uit, maar als het "wegvinken" men echt een beter gevoel geeft, ben ik toch maar voor.


    Nee, vandaar ook dat unisex in overleg met de mods en evt. admins ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Of een standaard grijs poppetje. ;3


    Your make-up is terrible

    Bostick schreef:
    (...)

    Nee, vandaar ook dat unisex in overleg met de mods en evt. admins ^^


    Dat lijkt me denk ik wel heel veel moeite om eerlijk te zijn. De mods hebben het over het algemeen druk zat wat ik begrijp, dus ik denk dat ze dan weinig zin hebben met mensen in gesprek te moeten gaan over of ze wel of niet een unisex poppetje mogen. Dus ik blijf bij het afvinken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Furiosa schreef:
    Of een standaard grijs poppetje. ;3


    de kleuren van de regenboog :Y)

    Maar ik snap het en het zou echt een toevoeging zijn!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb er niet echt wat op tegen als je je geslacht kunt 'uitvinken'.
    Je kunt immers in de eerste instantie - dacht ik - ook gewoon geen geslacht opgeven, dus eigenlijk een beetje vreemd dat je niet naar die mogelijkheid terugkan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor. Dat lijkt me een erg goede toevoeging. ^^
    Het lijkt me ook dat het niet al te veel werk kan zijn om van de man/vrouw keuze een man/vrouw/anders keuze te maken, eigenlijk. Het poppetje zou inderdaad half blauw en half roze kunnen zijn, of gewoon grijs, zoals Nikki zegt. Dan vang je daaronder ook meteen non-binary mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het lijkt me inderdaad geen slecht idee. Ik ben voor (:


    What would Emma do?

    Zeer zeker voor! Als dit voor Rutger niet teveel moeite is (niet te moeilijk) zou dit een goede toevoeging zijn aan de site


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    Voor. Dat lijkt me een erg goede toevoeging. ^^
    Het lijkt me ook dat het niet al te veel werk kan zijn om van de man/vrouw keuze een man/vrouw/anders keuze te maken, eigenlijk. Het poppetje zou inderdaad half blauw en half roze kunnen zijn, of gewoon grijs, zoals Nikki zegt. Dan vang je daaronder ook meteen non-binary mensen.


    Ik sluit me hier zeker bij aan.
    Zelf zat ik hier nog gisteren over na te denken, dus ik ben voor voor voor!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben half voor, half tegen :') . Maar van mij mag het zeker gebeuren als dat mogelijk is.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik ben half voor, half tegen :') . Maar van mij mag het zeker gebeuren als dat mogelijk is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    de kleuren van de regenboog :Y)

    Maar ik snap het en het zou echt een toevoeging zijn!


    Dan heb je geen geslacht, dan ben je een eenhoorn :Y)
    Mijn stem heb je!

    Square schreef:
    Voor. Dat lijkt me een erg goede toevoeging. ^^
    Het lijkt me ook dat het niet al te veel werk kan zijn om van de man/vrouw keuze een man/vrouw/anders keuze te maken, eigenlijk. Het poppetje zou inderdaad half blauw en half roze kunnen zijn, of gewoon grijs, zoals Nikki zegt. Dan vang je daaronder ook meteen non-binary mensen.


    26 - 02 - '16