• Hey!

    Vandaag was ik samen met mijn zus en moeder gezellig het openbaar vervoer opgestapt naar Utrecht. We hebben heerlijk geshopt in Hoog Catharijne en op een gegeven moment wouden we dus ook wat winkeltjes daarbuiten bezoeken. Dus we liepen voor een winkel die een beetje op een soort Xenos leek toen we een man zagen in een blauwe overal, een grijze baard, en een nors gezicht. Nou zou dit natuurlijk niet erg raar zijn want het leek mij gewoon een loodgieter, maar nee.
    De man begon uit het niets te schreeuwen over k*t Hollanders en dat we alles aannamen maar niks teruggaven, dat we een stelletje malloten waren en weet ik veel wat voor vloeken er over ons nog meer uitkwamen. Zijn accent leek een beetje Duits trouwens. Iedereen begon met een grote boog om hem heen te lopen, en ik keek hem verbaasd aan. Hij keek me heel even aan met z'n norse oogjes en begon verder te vloeken en te schreeuwen over Hollanders. Ik werd aardig bang en volgde snel mijn moeder en zus een winkeltje in. Toen ik bijgekomen was van de schrik moesten we keihard lachen om hem.
    Ik vond het een grappige ervaring en dacht: Ach, waarom niet ik open een topic hierover. :P

    Om het nog een nuttig topic te maken, hebben jullie ook ooit van dit soort rare momenten meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 20:56 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ja, happend me all the time haha. Is wel fucking raar tho, maar ik verbruik er meestal gewoon geen aandacht aan en loop gewoon door.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Raar verhaal zeg. Tijdens Koningsnacht 2014 in Groningen was ik bij een optreden van of Ali B of Waylon en toen stond daar een man met een enorme rugzak op in het publiek die keihard aan het schelden was en maar bleef zeggen dat iedereen dood moest en daarnaast heel veel onverstaanbaars uitkraamde. Ik was echt bang dat die grote rugzak een vermomde bom was, maar gelukkig is er niets gebeurd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahaha :'D
    Ja, eigenlijk wel. Al was dat meer grappig.
    Ik liep eens over de Kalverstraat en toen stond er twee jonge studenten (denk ik).
    De ene was naakt met alleen een blaadje voor zn penis. En die andere schreeuwde:
    "30 euros! Just 30 euros! Look at him! Who doesn't want him? Just 30 euros!"

    Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]