• http://www.vcpost.com/articles/86253/20150823/avatar-last-airbender-2-updates-director-m-night-shyamalan-defends-first-film-ready-sequel.htm

    Mijn eerste gedachte was:

    Was 1 fuck up niet genoeg? Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 14:29 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Koriandr schreef:
    De eerste film vond ik al bagger, waarom moet er nu een 2e bijkomen?


    Om het eerste deel minder bagger te laten lijken.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Om het eerste deel minder bagger te laten lijken.


    Dan hebben ze daar nog een flinke klus aan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Koriandr schreef:
    (...)

    Dan hebben ze daar nog een flinke klus aan.


    Nee hoor, gewoon een scheetlaten met luchtsturen, de boor een bom maken en het is gepiept. (Y)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Nee hoor, gewoon een scheetlaten met luchtsturen, de boor een bom maken en het is gepiept. (Y)



    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nee, ik heb de eerste ook niet gekeken. Mijn ervaring is dat ze vaak de films verkloten (die ze van een animatie/boek) verfilmen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koriandr schreef:
    (...)



    In de animatie zou dat wel leuk zijn geweest though.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Lolicia schreef:
    Nee, ik heb de eerste ook niet gekeken. Mijn ervaring is dat ze vaak de films verkloten (die ze van een animatie/boek) verfilmen.


    Uhm...boek? Harry Potter, Lord of the Rings, Shawshank Redemption en Game of Thrones dan? Meer de Animatie series en Games worden verkloot. Boeken niet.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Uhm...boek? Harry Potter, Lord of the Rings, Shawshank Redemption en Game of Thrones dan? Meer de Animatie series en Games worden verkloot. Boeken niet.

    Ik wist dat iemand hier een weerwoord op zou geven. First of all, ik zei váák, niet áltijd. That's a difference. Second of all, my opinion.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik wist dat iemand hier een weerwoord op zou geven. First of all, ik zei váák, niet áltijd. That's a difference. Second of all, my opinion.


    Maar een animatie wordt áltijd verkloot. Maar ga dan niet de boekverfilmingen de schuld geven, want er staan er veel in de toplijsten.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Maar een animatie wordt áltijd verkloot. Maar ga dan niet de boekverfilmingen de schuld geven, want er staan er veel in de toplijsten.

    De schuld geven? Daar geef jij nu de benaming voor. Lees mijn vorige reactie nog maar eens na, ik ga hier verder niet op in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.