• JEAJ. Ik heb dit account nu 12 maanden, 19 uur, 50 minuten en 13 seconden. Op Quizlet zelf hang ik wel al wat langer rond, aangezien dit mijn tweede account is en ik daarvoor ook nog zonder account Stories zat te lezen, dus ik hang nu alweer drie, bijna vier jaar rond! Maar toch vond ik het wel nodig om een topic te maken :')

    Natuurlijk wil ik ook wat mensen bedanken voor dit super jaar – dus hier komt het hoor:

    Leonie aka EthereaI
    Jij was toch wel mijn échte eerste vriendin op Q.Ik heb nu echt al tienduizend keer gezegd hoeveel je voor me betekend enzo, maar toch nog een keertje. Je bent lief, leuk en een dickhead <3 lov ya so much.

    Jente aka Towns
    Jente, je bent ook echt een geweldig kind en dat moet je niet vergeten <3 Ook jij behoorde toe tot één van mijn eerste friends en dus bedankt voor dit fabulous jaar, gurl.

    Laura aka Tingo
    Lau, je bent een beetje te inactief naar mijn zin, maar alsnog bedankt voor dit jaar en voor je existence :')

    Ro aka Roms
    Romsels, jij bent ook echt een superlief meisje en jij ook bedankt, natuurlijk :')

    Floor aka Leithold
    Flooo, jij lief kind, mooi meisje, leuke guurl. Love yoouuuu.

    Yu aka HeaIy
    My Ickle Diddykins, jou ken ik wat korter dan de rest maar ik vind je alsnog echt een superleuk kind en ben heeel blij dat ik je ken ^^

    Qing aka Painkiller
    King, ik spreek je naam NOG STEEDS verkeerd uit, dus ik hou het gewoon op King. Maar lov ya too <3

    Dat waren de persoonlijke bedankjes :') maar ik ben nog niet klaaaar:

    De Spammers –
    We zijn nu nogal dood, maar alsnog zijn jullie allemaal leuke mensen en hebben we heel veel lol gehad voor wat maanden. Dus bedankt <3

    Modern Marauders –
    Jullie ook bedankt! Net een half jaar bestaan we en jullie zijn stuk voor stuk ook leuke mensen die mijn tijd op Q nog gezelliger maken :')

    High School –
    Ik zit echt nog maar heel kort bij jullie, maar ik heb het gevoel alsof het maanden is. Jullie laten mijn what's app trippen en maken me extreem on-sociaal naar de mensen om me heen, maar love you guys too <3

    En nog wat random mensen die ook heel lief zijn –
    Lisa/BIack, Ananas/BeIIamy, Noa/Daggers, Gail/Poncho, Julie/Thomson, Mirthe/Spiegelman, Marie/Superior, Anna/Starlord, Marrit/Necessity, Marthe/Rivetra, Naomi/Philip, SYLVIE/Scira.

    Dat was het wel, denk ik. Ik vergeet altijd wel mensen, so don't be hurt. Oh, en natuurlijk wil ik Quizlet bedanken voor het, ehm, bestaan van zichzelf. :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 17:11 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gefeliciteerd! Dit is weer eens wat anders dan een topic vol taartfoto's, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CONGRYDARLINGGG.

    tsss. Niet eens een bedankje naar Oxford. Oke you thanked us all in person but yeah


    take me back to the basics and the simple life

    Lolicia schreef:
    Ik heb nog nooit zo'n uitgebreid topic gezien voor een account anniversary :} Gefeliciteerd.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.