• The child of a Villain      -      Rollentopic



    Het is al jaren geleden dat de slechteriken in de verhalen hun eigen draai eraan probeerden te geven en het verhaal probeerde over te nemen. Nu zijn ze ouder en zijn ze oud. Ondertussen heeft elke slechterik wel een kind. Het is nu aan hun om in de voetsporen van hun ouders te treden. Daarvoor gaan ze allemaal naar een school, de Delirauntis Evil High School. Vele gekende slechte goden of slechteriken geven daar nu les, zodat de jongeren het vak goed leren en misschien wel kunnen slagen om van de goede te winnen. Natuurlijk gebeuren af en toe de gevaarlijkste dingen onderling met de goede school. Iedereen houdt altijd zijn adem in en wacht af wanneer de grote oorlog tussen die scholen uitbreekt. Zal het ooit tot een oorlog komen? Of wordt er eindelijk een vrede tussen de scholen gesmeden?

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (probeer er ook oneffenheden erbij te zitten zoals littekens ect. want niemand is perfect)
    Ouders:
    Karakter: (aka innerlijk wel uitgebreid graag)
    Geschiedenis:
    Extra:


    1 Meisje over

    Rollen:
    (Ik stuur een paar keer een mail als je na een tijd je rol niet in heb gevuld, als je na de 4 dagen nog niks heb ingevuld, haal ik je reservatie weg.)
    Meiden:
    - Dochter van Maleficent || May Luna Malefide - HaryleyQuinnx
    - Dochter van Captain Hook || Nora Serena Hook - Igneous
    - Dochter van Rumplestiltskin || Serenity Jade Walker - Alastor
    - Dochter van Evil Queen || Piper Lorraine Grimhilde - RabidKiller

    Jongens:
    - Zoon van Queen of Hearts || Arthus Caspar Heart - Hexagon
    - Zoon van Jafar || Daario Heru Sawalha - Styles
    - Zoon van Captain Hook || James Hook Jr. - Abstergo
    - Zoon van Cruella De Vil || Carlos de Vil Itsuki



    Regels:
    -Jongens en meiden gelijk houden alstublieft.
    - Alleen ik, HarleyQuinnx, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Beheers niet andermans rol, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Gewoon ABN praten, we kunnen allemaal ten slotte een goed woordje Nederlands.
    - Ik verwacht dat je minstens 2 keer per week kan reageren. Als je je daar niet aan kunt houden, waarschuw ik je 1 keer. Gebeurt het nog eens, zet ik je eruit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen en als je je niet kan aanpassen, lig je eruit
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 16:53 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    May Luna Malefide
    "You can't run away from who you are."



    Leeftijd:
    19, geboren op 31 Oktober
    Uiterlijk:
    {FC: Cara Delevingne}
    May is 1,67 lang en heeft een slank postuur. Haar gezicht heeft een ovale vorm en wordt omlijst door violet achtig stijl haar. Ze heeft borstelige wenkbrauwen en daaronder bevinden zich groen-grijze ogen die omlijst worden door wilde wimpers. May heeft een klein wipneusje, wat ze overigens erg haat. Toch wordt dat lichte afgeleid, volgens haar, door haar volle lippen die een roze tint hebben. Haar bleke witte huid heeft ze van haar moeder en voelt zich daar erg goed bij. Haar kleding stijl bestaat vooral uit leer en zwarte kleding met verschilende tinten van paars erdoor heen. May draagt altijd een neuspiercing, er is nooit een dag voorbij gegaan waarbij ze hem niet draagt. Hoewel haar moeder het eerst niets vond, vind haar moeder het nu helemaal geweldig. Ook als ter ere van haar favoriete gedaante, heeft ze pasgeleden een drakentattoo laten zetten. May haar ogen kunnen gifgroen veranderen als ze woedend wordt, meestel zien mensen ook zo dat ze niet in haar buurt kunnen komen. May draagt altijd een ring om haar duim, met de kop van een draak erop. Het is de ring die ze ooit van haar moeder heeft gekregen en die haar herinnert aan wie ze daadwerkelijk is.
    Ouders:
    { Moeder: Maleficent Malefide }
    { Vader: Onbekend }
    Karakter:
    May heeft een vurig karakter en heeft haar hart op haar tong liggen. Ze zal ook alles eruit vloepen als iets haar niet aan staat. May is vooral erg sarcatisch en erg kortaf als ze iemand ziet die ze haat. May heeft een groffe en grappige kant, maar dat komt merendeels door haar sarcasme. Hoewel ze vaak zich misdraagt, maakt ze af en toe tijd voor wat lol en haar vrienden. May houdt veel mensen op afstand door haar botte gedrag en kan erg brutaal zijn naar docenten. Hierdoor lijkt ze echt precies op haar moeder en krijgt dat dan ook vaak genoeg te horen. Dan praat ze boos onder haar adem en briest als een draak dat het niet zo is. Het is echter nooit gebeurd dat ze echt in een draak is verandert. Dit kan alleen gebeuren door echte woede en zal de kracht tot draak veranderen open stellen. May is diep teleurgesteld in haarzelf dat ze die tot nu toe nog niet beheerst. Ze weet dat ze met die kracht haar moeder trots kan maken.
    Geschiedenis:
    Ver lang geleden, is de beest met Belle getrouwd en creëerde een koningrijk, Audron. Ook creëerde de koning een eiland voor alle villains. Dat is de plek waar May is opgegroeid met alleen haar moeder, Maleficent. Haar moeder voedde haar op met warmte, maar leerde haar om net zo gemeen te zijn als zij. May weet ook niet beter dan gemeen te zijn. Sinds haar moeder zoveel slechte dingen heeft gedaan, is ze verbannen naar een eiland en daar is May dan ook opgegroeid. Vaak heeft May gevraagd naar haar vader, maar daar heeft haar moeder nooit over gesproken en May heeft het ook nooit meer gevraagd toen haar moeder een woedeuitbarsting kreeg. Hoewel de relatie met haar moeder nog vrij stroef is, is het niet de erg verslechterd. De zoon van Belle en het beest heeft ervoor gezorgd dat een groep van het slechte eiland naar Audron kon komen. Sinds de groep groter werd en steeds meer kinderen de kans kregen om toch naar school te gaan, werd een speciale school voor hun gebouwd. Toch door de onoplettendheid van de koning, is die school uitgegroeid tot een slechte school en probeert nu wraak te nemen op al het goede. Op die school, ontmoette ze haar halfzusje.
    Extra:
    May heeft het toverboek van haar moeder gekregen en leest daar vaak in als ze haar moeder mist.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje reserveren? Ik weet nog niet van wie zij de dochter zal zijn c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De meiden zitten vol helaas. Ik heb alleen nog een jongen over


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    De meiden zitten vol helaas. Ik heb alleen nog een jongen over


    Dan neem ik wel de laatste jongen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    (...)

    Dan neem ik wel de laatste jongen.


    Ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nora Serena Hook

    "The more people you let in, the weaker you are."







    Naam:
    Nora Serena Hook

    Leeftijd:
    20, geboren op 14 november.

    Uiterlijk:
    FC: Emilia Clarke
    Nora geeft veel om haar uiterlijk. Ze is 1.63 meter lang en heeft een jong gezicht. Nora had het liefste lang willen zijn en een volwassen gezicht willen hebben. Als oplossing loopt Nora vaak op laarzen met hakken en maakt ze haar ogen zwaar op. Ook doet ze af en toe rode lippenstift op. Zo lijkt ze ouder en meer intimiderend.
    Nora is qua uiterlijk erg zelfverzekerd over haarzelf ook al zou ze een paar kleine veranderingen aanbrengen als het kon. Nora heeft bruin haar dat over haar schouders naar beneden valt en donkergroene ogen. Haar donkere, volle wenkbrauwen zijn haar trots.
    Nora heeft een casual kledingstijl. Dit combineert ze met hoge piraten laarzen, leren jacken en veel sieraden. Ook heeft ze altijd haar zwaard aan haar linker heup hangen.

    Ouders:
    James Hook x Onbekende moeder

    Karakter:
    Nora is een klein meisje met een kort lontje. Zeg je iets wat haar niet aanstaat of kijk je verkeerd, dan kun je een snauw van Nora verwachten. Ze dreigt graag met geweld, maar het komt nauwelijks tot een gevecht. Nora weet dat ze zal verliezen in één op één gevechten, tenzij ze haar zwaard trekt. Ook is ze snel, maar een goeie klap geven kan ze niet.
    Nora heeft totaal geen geduld, maakt niet uit om welke situatie het gaat. Als iets te lang duurt zal ze je dat laten weten.
    Ze zal nooit een blad voor de mond nemen en zegt alles wat ze wilt. Het kan haar niets schelen of ze andere ermee kwetst. Nora geeft enkel en alleen om haarzelf. Dit heeft ze geleerd van haar vader.
    Ze is vastberaden om haar doelen te bereiken ten koste van wat of wie dan ook. Ook al heeft Nora dus een kort lontje en geen geduld, ze is wel slim. Het kost haar enkele seconden om een plan te bedenken en ze houdt er van om andere mensen te manipuleren.
    Wel is ze eerlijk. Maakt ze een belofte, dan houdt ze zich daaraan. Natuurlijk probeert ze haar woorden dan wel te verdraaien als die belofte haar niet goed meer uitkomt.

    Geschiedenis:
    De moeder van Nora was niet bijzonder voor James. James en haar moeder belandden in hetzelfde bed na een dronken avond in de kroeg. Negen maanden later werden Nora en James Jr. geboren. Haar moeder wist dat het van James was en bracht Nora naar het schip van James. James wilde de twee eerst ook niet, maar Smee overtuigde James om hen te houden en een waardig opvolgers van hen te maken. Hierna is haar moeder nooit meer terug gekomen om hen op te zoeken.
    In het begin hield James een beetje afstand van de twee, tot ze konden lopen en praten. Toen werden Nora en James Jr. interessant. James leerde ze van alles over het piratenleven. Het leukste vond Nora het zwaardvechten. Hier was ze erg goed in en trainde dan ook veel.
    Nora kan het al van kinds af aan goed vinden met James Jr. Natuurlijk bekvechten ze wel eens, maar Nora geeft wel echt om James Jr. Wel is Nora altijd jaloers geweest op het feit dat James Jr. naar hun vader is vernoemd. Zo heeft ze het gevoel alsof James Jr. belangrijker is voor hun vader dan zij.
    De band met haar vader is ook heel goed. Ze is er trots op dat ze zijn dochter is en zal ook nooit kwaad spreken over haar vader.
    Toen James zijn kinderen alles had geleerd wat hij wist, stuurde hij ze naar Delirauntis Evil High School om daar alles nog te leren wat James ze niet kon leren.

    Extra:
    Nora is heel erg bang voor haar eigen bloed. Andermans bloed zien vindt ze niet erg.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 21:22 ]


    First name is Free, last name is Dom.




    Naam:
    James Hook Jr.
    Leeftijd:
    Twintig jaar jong. Geboren op veertien november.
    Uiterlijk:
    Ouders:
    James Hook x Onbekende moeder
    Karakter:
    James Jr. is een eigenwijze jongen die graag zijn eigen zin doordrijft. Hij weet het voor zijn gevoel af en toe beter en hierdoor ontstaan er soms discussies die nergens naar leiden. Hij wil graag dingen gedaan hebben op zijn manier en kan geïrriteerd raken wanneer dingen ineens veranderen. Ook als het op het laatste moment ineens zo is, kan hij uit zijn plaat gaan. Ook is James Jr. misschien wat verwend, niet zozeer door zijn vader, maar hij kan zich wel zo gedragen. Wanneer hij zijn zin niet krijgt kan hij doordrammend overkomen. Het is niet zo dat hij neptranen opzet, of iets in die richting, hij gaat eerder met dingen gooien of vloeken.
    Als Jamess Jr. ergens een hekel aan heeft zijn het mensen die hem niet mogen. Het liefst gaat hij die mensen ook uit de weg, omdat hij zelf ook weet dat als die mensen hem ook maar op een verkeerde manier aankijken, dat hij ze een grote mond zou geven. En als ze dan nog iets terug zouden zeggen, weet hij dat hij in een gevecht verzeild zal raken.
    Net als zijn zus, Nora, heeft James Jr. weinig geduld. Als er iets te lang duurt trekt hij zijn mond ook open en hoopt hij dat het daardoor sneller gaat, wanneer dit niet het geval is raakt hij geïrriteerd. Hij is zichzelf wel aan het leren dat sommige dingen niet sneller kunnen gaan dan ze gaan, maar hij heeft er nog altijd moeite mee.
    James Jr. heeft veel moeite met het vertrouwen van andere mensen, omdat hij zich er gewoon niet lekker bij voelt als hij iets moet vertellen aan andere over zichzelf. Hij houd dingen liever voor zichzelf en loopt er niet zo mee te koop. Zelf is hij echter wel betrouwbaar voor zijn vrienden. Hij staat voor ze klaar wanneer ze hem nodig hebben en zijn echte vrienden zou hij nooit verraden. Daarom, als zijn vrienden hem iets vertellen wat geheim moet blijven, houd hij het ook voor zich. Als de druk wat te hoog is wil hij het nog wel eens opschrijven, maar dan verbrand hij het papier bijvoorbeeld, zodat het uit zijn hoofd is en hij zelf rust heeft.
    Dat James Jr. zo is, heeft wel zijn redenen, hij zit nogal in de knoop met wie hij zelf is en probeert het daarom met dit gedrag te verbergen. Als hij alleen is, dus op zichzelf is, is hij gewoon rustig en denkt hij na over het leven.
    Ondanks al deze karaktereigenschappen kunnen mensen wel met hem lachen. Hij is altijd wel in voor een feestje en vind het altijd leuk om met mensen te zijn. Hij zal zichzelf ook niet snel afsluiten voor andere en is graag in een groep.
    Geschiedenis:
    James Jr. is het tweede kind van James Hook. Nora en James Jr. zijn een tweeling. Van zijn moeder weet James Jr. niets, hij heeft haar nooit gekend en hun vader praat eigenlijk nooit over haar. Ook als er naar gevraagd wordt, komt er niets los. James Jr. heeft het maar geaccepteerd, al is hij wel nieuwsgierig naar zijn moeder.
    Al vanaf jongs af aan leren James Jr. en Nora van hun vader zwaardvechten en te overleven wanneer ze in nood zitten. Net als zijn zus, vindt James Jr. zwaardvechten het leukste wat er is. Uiteindelijk hadden de twee de leeftijd gekregen om naar Delirauntis Evil High School te mogen en stuurde hun vader hun er heen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 17:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What about our squad song ;)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 12:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wat een slecht lied, hahah :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Wat een slecht lied, hahah :W


    haha i know! :'D de film zelf is wel leuk bedacht tho :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    x

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 15:10 ]

    Noh, dat vind ik erg jammer. Is het niet mogelijk om een soort bijrol te nemen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    Noh, dat vind ik erg jammer. Is het niet mogelijk om een soort bijrol te nemen?


    Het spijt me heel erg, maar als ik nu nog meer ruimte ga maken, vind ik het oneerlijk tegenover Illicit als ik nu nog meiden vrij ga geven.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Serenity Jade Walker
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:
    Serenity heeft best een wit gezicht dat wordt omlijst door rood stijl haar, Ze heeft normale zwarte wenkbrauwen en groene ogen.
    Serenity is 1,66 lang. Net zoals haar gezicht wit zijn, zijn ook haar lippen licht van kleur, ondanks dat ze al vele reacties heeft gehad dat ze wel ziek lijkt etc doet ze er niks aan om haar huid wat meer kleur te geven.
    Op luie dagen draagt ze het liefst gewoon een joggingboek een ruim zittende sporttrui of vest en gympen, op dagen dat ze weggaat draagt ze gewoon een spijkerbroek, korte broek met legging t-shirt of trui, op haar armen heeft ze een paar littekens zitten iets wat een onzekerheid van haar is, waar ze voor schijnt al dan heeft ze wel geleerd om er mee om te gaan en verbergt ze het niet zo snel.
    Ouders:
    Aliana Walker(Overleden)
    Rumplestiltskin
    Karakter:
    Met uiterlijk zou je niet zeggen dat Serenity de dochter is van een duistere tovenaar Rumplestiltskin, maar met haar karakter lijkt ze er best sterk op.
    Geschiedenis:
    Extra:





    Wordt nog wat aangepast, ga vanavond verder