• The child of a Villain      -      Rollentopic



    Het is al jaren geleden dat de slechteriken in de verhalen hun eigen draai eraan probeerden te geven en het verhaal probeerde over te nemen. Nu zijn ze ouder en zijn ze oud. Ondertussen heeft elke slechterik wel een kind. Het is nu aan hun om in de voetsporen van hun ouders te treden. Daarvoor gaan ze allemaal naar een school, de Delirauntis Evil High School. Vele gekende slechte goden of slechteriken geven daar nu les, zodat de jongeren het vak goed leren en misschien wel kunnen slagen om van de goede te winnen. Natuurlijk gebeuren af en toe de gevaarlijkste dingen onderling met de goede school. Iedereen houdt altijd zijn adem in en wacht af wanneer de grote oorlog tussen die scholen uitbreekt. Zal het ooit tot een oorlog komen? Of wordt er eindelijk een vrede tussen de scholen gesmeden?

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (probeer er ook oneffenheden erbij te zitten zoals littekens ect. want niemand is perfect)
    Ouders:
    Karakter: (aka innerlijk wel uitgebreid graag)
    Geschiedenis:
    Extra:


    1 Meisje over

    Rollen:
    (Ik stuur een paar keer een mail als je na een tijd je rol niet in heb gevuld, als je na de 4 dagen nog niks heb ingevuld, haal ik je reservatie weg.)
    Meiden:
    - Dochter van Maleficent || May Luna Malefide - HaryleyQuinnx
    - Dochter van Captain Hook || Nora Serena Hook - Igneous
    - Dochter van Rumplestiltskin || Serenity Jade Walker - Alastor
    - Dochter van Evil Queen || Piper Lorraine Grimhilde - RabidKiller

    Jongens:
    - Zoon van Queen of Hearts || Arthus Caspar Heart - Hexagon
    - Zoon van Jafar || Daario Heru Sawalha - Styles
    - Zoon van Captain Hook || James Hook Jr. - Abstergo
    - Zoon van Cruella De Vil || Carlos de Vil Itsuki



    Regels:
    -Jongens en meiden gelijk houden alstublieft.
    - Alleen ik, HarleyQuinnx, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Beheers niet andermans rol, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Gewoon ABN praten, we kunnen allemaal ten slotte een goed woordje Nederlands.
    - Ik verwacht dat je minstens 2 keer per week kan reageren. Als je je daar niet aan kunt houden, waarschuw ik je 1 keer. Gebeurt het nog eens, zet ik je eruit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen en als je je niet kan aanpassen, lig je eruit
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 16:53 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Whoo opeens super veel dezelfde rpg's hierover gek! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Whoo opeens super veel dezelfde rpg's hierover gek! ;o


    Serieus?! People steal my idea :c


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Philophrosynes went Meliae

    Mag ik de laatste zoon reserveren. Zit alleen te twijfelen tussen Hades, cruella en frollo. Kan hem vandaag afmaken.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 10:33 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Itsuki schreef:
    Mag ik de laatste zoon reserveren. Zit alleen te twijfelen tussen Hades, cruella en frollo. Kan hem vandaag afmaken.


    Ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Carlos de Vil
    Leeftijd:
    Carlos is 25 jaar.
    Uiterlijk:


    Carlos lijkt veel op zijn moeder. Gescheiden haarkleuren, dezelfde blik en rijk gekleed. Carlos is rond de 1.75 en slank van postuur. Zijn korte haren hebben de typische zwart wit kleur. Zijn hoekige gezicht geeft hem als dat van zijn moeder, maar de ogen weer van zijn vader.
    Carlos draagt net als zijn moeder, nette kleding wat hem rijk maakt. De rode leren handschoenen heeft hij van zijn moeder gekregen, die hij zowat elke dag draagt. Carlos heeft zelfs een bond jas, maar dat is alleen voor speciale gelegenheden.
    Ouders:
    Cruella De vil - moeder
    Mr. De vil - vader
    Karakter:
    Carlos is verschrikkelijk. Hij gedraagt zich verwend, leeft van het geld en geeft om niemand. Hij heeft ook erg veel last van smetvrees, hij raakt ook niks met de blote hand aan. Alles moet met handschoenen of hij draagt een van zijn bediende om het op te rapen, aan te raken of wordt kwaad als zijn schoenen vies zijn. Alles op alles is hij verschrikkelijk.
    Carlos gedraagt zich elegant in het leven, praat met dure woorden en kan zijn sigaretten niet laten staan. Alleen er zit wel wat in de weg, alles wat hij doet mislukt. Hij heeft geen richting gevoel en kan ook daadwerkelijk niks zelf. Hij moet hulp van andere.
    Geschiedenis:
    Carlos groeit als enigs kind op in huize de vill. Zijn moeder was altijd op zakenreis en zijn vader was al het huis uit, voordat hij geboren werd. Hij groeide op met een huishoudster. Carlos zat nooit stil en heeft al meerdere bediende het huis uit gejaagd. Zijn moeder werd zat van hem en stuurde hem naar zijn tante, waar hij een strikte opvoeding kreeg.
    Hij mocht niks, moest overal op tijd voor zijn en mocht niet met andere spelen tot hij zijn leerwerk kende. Dit had ook een harde impact op zijn leven. Op zijn vijftiende werd hij uit huis gezet en nam daarbij huize de vill van zijn moeder over toen ze in de gevangenis belande. Tot zijn 25e heeft hij zijn beste jaren gehad, hij deed alles wat niet mocht. Nam bediendes aan die voor hem wilde werken, maar ook die hadden het moeilijk met hem vanwege zijn smetvrees. Alles moest tot in de puntjes aan toe schoon zijn, niets mocht stoffig of vies zijn.
    Extra:
    Carlos heeft smetvrees.

    Beetje inkomen, weet ook verder niets zo veel meer. Maar hoop dat het zo goed is?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 10:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh maak je daar maar geen zorgen over hoor. De kleine dingetjes, zoals de smetvrees, maken hem menselijk en minder perfect. (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Doen mensen hier überhaupt nog aan mee? Het is toch niet zo heel moeilijk om mintens een paar keer te posten?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik vind het ook erg jammer dat bijna niemand post.


    First name is Free, last name is Dom.

    Ooh waarom had ik dit niet eerder gezien? Dit is geweldig! :D

    Kan ik het laatste meisje nog krijgen? Ik had het liefst een mannelijke rol gedaan (omdat ik dat ook meer gewend ben) maar ik wil het hier best wel eens proberen c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Als er een rol vrij / bij komt kan je het me dan aub laten weten? Het lijkt me heel leuk!


    In my defense, I was left unsupervised.

    RabidKiller schreef:
    Ooh waarom had ik dit niet eerder gezien? Dit is geweldig! :D

    Kan ik het laatste meisje nog krijgen? Ik had het liefst een mannelijke rol gedaan (omdat ik dat ook meer gewend ben) maar ik wil het hier best wel eens proberen c:


    Ik zal je erbij zetten (: hopelijk bloeit het weer op


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Piper Lorraine Grimhilde











    Leeftijd: 22, geboren op 26 juli

    Uiterlijk: Deze jongedame is vaak een opvallende verschijning vanwege haar zwaar geaccentueerde ogen dat sterk in contrast staat met haar witblonde haren en blanke huid. Haar kledij is vaak gewaagd en ze schrikt er zeker niet van terug om wat bloot te laten zien, hoewel ze het nog wel binnen de perken houdt. Zolang ze er zichzelf goed bij voelt, maakt het haar niet uit wat anderen van haar verschijning denken. Van gestalte is ze aan de slanke kant en is ze iets groter dan de gemiddelde lengte voor een vrouw. Vaak torent ze dan ook boven mensen uit in combinatie met hoge hakken. Ze is erg trots op haar lange benen en haar slanke taille en pronkt er dan ook graag mee.

    Ouders: Moeder: The Evil Queen (stiefmoeder Sneeuwwitje)
    Vader: The King (vader Sneeuwwitje)

    Karakter: Piper is geen katje om zonder handschoenen vast te pakken. Het is lastig om in te schatten wanneer je haar tevreden stelt of haar mateloos irriteert. Dat komt vooral omdat ze zelf niet al te normaal met zichzelf omgaat, omdat ze -afgezien van haar uiterlijk- niet tevreden is met zichzelf, dus hoe moeilijk is het dan om met anderen om te gaan op een bekwame manier? Ze vindt zichzelf niet interessant, dom en zonder veel inhoud omdat ze zichzelf constant met anderen vergelijkt. Deze 'drang' heeft ze gekregen door haar moeder, waar verder uitleg over bij de volgende subtitel.
    Bij vreemden geeft ze vaak een verkeerde indruk doordat ze vaak sarcastische opmerkingen maakt en ronduit gemeen kan zijn zonder dat ze dat zelf beseft. Ze probeert vrienden te worden met mensen, maar vaak met diegenen die ze zelf oerlelijk vind en dus geen bedreiging zouden kunnen vormen voor haar. Het is echter lastig voor haar als ze toch mensen mag die er heus wel mogen zijn, want dan sluit ze zich vaak voor hen af, hoe hard het ook tegenstrijdig zou zijn voor zichzelf.

    Geschiedenis: Het verlangen de allermooiste te zijn en het feit dat haar stiefzusje dat uiteindelijk bleek te zijn, heeft nog steeds sporen achtergelaten. Haar moeder drukte haar vaak op het hart dat zij minstens haar en sneeuwwitje moest evenaren, of ze anders het niet waard was haar dochter te zijn. Daarom heeft Piper haar zusje nooit gemogen. Ze voelde zich telkens op de tweede plaats gezet omdat alles altijd om haar draaide en ze de 'droom' van haar moeder nooit heeft kunnen waarmaken: de tweede mooiste te zijn, na de koningin zelf uiteraard. Vaak heeft ze haar zusje benijdt en het feit dat ze zelf niet de echte dochter was van Piper's moeder, maakte dat vaak nog erger. Ze beschouwde haar niet als zus, maar als rivale. Sinds Sneeuwwitje getrouwd is, heeft ze nooit nog iets van haar gehoord en daar is ze maar al te blij om. Eigenlijk hoopt ze haar ooit terug te kunnen verslaan om zo de titel van 'De Allermooiste' in de wacht te slepen, om haar moeder te eren. Haar moeder is intussen nog in leven, weliswaar als oude vrouw door de spreuk die ze zichzelf had toegediend, waardoor ze zelf niet meer in aanmerking zou komen. Om haar kansen te vergroten, is ze nu in de Delirauntis Evil High School beland, en schrikt ze er niet van terug haar vuile trucjes op anderen te testen.

    Extra: Piper is een meisje dat snel verliefd kan worden, op zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht, maar is ook iemand die erg bang is om een relatie te beginnen. Dat komt omdat ze zich niet interessant genoeg vindt voor haar potentiële partner en ze ook bang is om gekwetst te worden.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?