• The child of a Villain      -      Rollentopic



    Het is al jaren geleden dat de slechteriken in de verhalen hun eigen draai eraan probeerden te geven en het verhaal probeerde over te nemen. Nu zijn ze ouder en zijn ze oud. Ondertussen heeft elke slechterik wel een kind. Het is nu aan hun om in de voetsporen van hun ouders te treden. Daarvoor gaan ze allemaal naar een school, de Delirauntis Evil High School. Vele gekende slechte goden of slechteriken geven daar nu les, zodat de jongeren het vak goed leren en misschien wel kunnen slagen om van de goede te winnen. Natuurlijk gebeuren af en toe de gevaarlijkste dingen onderling met de goede school. Iedereen houdt altijd zijn adem in en wacht af wanneer de grote oorlog tussen die scholen uitbreekt. Zal het ooit tot een oorlog komen? Of wordt er eindelijk een vrede tussen de scholen gesmeden?

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (probeer er ook oneffenheden erbij te zitten zoals littekens ect. want niemand is perfect)
    Ouders:
    Karakter: (aka innerlijk wel uitgebreid graag)
    Geschiedenis:
    Extra:


    1 Meisje over

    Rollen:
    (Ik stuur een paar keer een mail als je na een tijd je rol niet in heb gevuld, als je na de 4 dagen nog niks heb ingevuld, haal ik je reservatie weg.)
    Meiden:
    - Dochter van Maleficent || May Luna Malefide - HaryleyQuinnx
    - Dochter van Captain Hook || Nora Serena Hook - Igneous
    - Dochter van Rumplestiltskin || Serenity Jade Walker - Alastor
    - Dochter van Evil Queen || Piper Lorraine Grimhilde - RabidKiller

    Jongens:
    - Zoon van Queen of Hearts || Arthus Caspar Heart - Hexagon
    - Zoon van Jafar || Daario Heru Sawalha - Styles
    - Zoon van Captain Hook || James Hook Jr. - Abstergo
    - Zoon van Cruella De Vil || Carlos de Vil Itsuki



    Regels:
    -Jongens en meiden gelijk houden alstublieft.
    - Alleen ik, HarleyQuinnx, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Beheers niet andermans rol, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Gewoon ABN praten, we kunnen allemaal ten slotte een goed woordje Nederlands.
    - Ik verwacht dat je minstens 2 keer per week kan reageren. Als je je daar niet aan kunt houden, waarschuw ik je 1 keer. Gebeurt het nog eens, zet ik je eruit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen en als je je niet kan aanpassen, lig je eruit
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 16:53 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Heb mijn personage zijn naam aangepast :Y)
    Vond ik toch beter passen omdat hij in mijn favo serie ook dezelfde naam als z'n pa heeft en ik vind hem gewoon een James Jr. xd

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 18:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Heb mijn personage zijn naam aangepast :Y)
    Vond ik toch beter passen omdat hij in mijn favo serie ook dezelfde naam als z'n pa heeft en ik vind hem gewoon een James Jr. xd


    Hehe he is so freaking cute 0.0 hehe james jr past beter bij hem :3 ik heb het trouwens aangepast. Het is zo leuk om te zien hoe jullie mijn verhaallijn zo makkelijk oppakken en er een rol bij bedenken T_T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Daario Heru Sawalha
    “Life spoiler: ''Everybody dies.”


    Naam:
    ~Daario Heru Sawalha

    Leeftijd:
    ~Twitig, 5 februari

    Uiterlijk:
    ~Met Daario zijn 1.85 kijkt hij gemakkelijk over de gemiddelde mens heen. Menig mens zou met deze lengte, of slungelig of juist intimiderend overkomen. Maar door Daario zijn slanke, toch getrainde lichaamsbouw, maakt dit hem eerder elegant. Daario heeft zulke diepe bruine ogen, dat ze bijna zwart lijken. Dezelfde kleur als zijn wilde lokken, die hij misschien iets te weinig laat knippen. De donkere tinten, komen door zijn licht getinte huid, die hij vaak wat laat versterken door het te vaak in de zon zitten.

    Ouders:
    ~Vader, -Jafar
    ~Moeder, -Onbekend

    Karakter:
    ~Daario is een jongen waar niemand snel hoogte van zal krijgen. Omdat hij vooral zichzelf opgevoed heeft, heeft hij nooit echt liefde gekend en dus vind hij het ook moeilijk om deze te geven. Of ubberhaupt echt aardig te doen tegen mensen. Het is niet dat hij het niets wilt. Hij weet alleen niet echt hoe. Ja als hij iets van iemand wilt, kan hij geweldig aardig zijn en super charmant. Vooral bij de dames weet hij het goed te spelen. Gewoon omdat hij de echte gantleman kan uithangen. Maar het zou nooit echt ten goede van iemand zijn. Daario is hierdoor een beetje sociaal awkward en weet niet echt hoe hij met mensen om moet gaan of zijn emoties of gedachtes te uiten. Daario is dan ook niet echt iemand die je snel als vriend wilt en dat vind hij niet echt erg. Hij is eigenlijk niks anders gewent. Hij weet toch nooit hoe hij zich bij andere moet gedragen. Daarom is hij vaak wat afstandelijk en kan hij heel lelijk doen. Maar dit zijn vooral opgekropte emoties en woede die hij niet onder controle heeft en waarvan hij niet weet hoe te uiten. Hij zit dus vooral met zichzelf in de knoop. Maar dat is iets dat hij nooit hardop zou zeggen of zelf ubberhaupt echt doorheeft. Hij houd zich altijd groot en het zou ook altijd goed met hem gaan als iemand het vraagt.

    Geschiedenis:
    ~Daario is opgegroeit bij zijn vader. Al was deze er eigenlijk nooit en heeft hij vooral zichzelf opgevoed. Iets wat niet heel goed is uitgepakt. Het enige wat hij echt van zijn vader heeft meegekregen is dat rijkdom en bezittingen het belangrijkst in het leven zijn en dat de rest er maar weinig tot doet. En hoe kom je het makkelijkste aan deze dingen zonder er zelf veel voor te hoeven doen? Stelen. Daario was heel zijn jeugd op straat te vinden en daar leerde hij de fijne kneepjes van dit vak. Met zijn vliegens vlugge handjes, krijgt hij alles te pakken wat hij maar wilt en hij komt er dan ook bijna altijd mee weg. En zo niet, koopt zijn vader hem wel weer uit de gevangenis. Echt een stabiele leefomgeving heeft Daario dan ook nooit gehad.

    Extra:
    ~Daario rookt als een ketter.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OH MY GLOP! This is the world of holy badass man!:9~


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik vul hem morgen verder helemaal in. Ga nu eerst douche en me bed in, want moet morgen ochtend om 7 uur op me werk zijn en dan kan ik ondertussen even speculeren over hoe badass ik hem ga maken. :3

    even tussendoor. het viel me op dat de twee Maleficent dochters, twee verschillende achternamen hebben.. ;x

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik vul hem morgen verder helemaal in. Ga nu eerst douche en me bed in, want moet morgen ochtend om 7 uur op me werk zijn en dan kan ik ondertussen even speculeren over hoe badass ik hem ga maken. :3

    even tussendoor. het viel me op dat de twee Maleficent dochters, twee verschillende achternamen hebben.. ;x


    Haha ach het wordt sowieso leuk om te lezen hehe! Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat lopen!

    Dat klopt. Het zijn halfzusjes van elkaar, vandaar dat ze andere achternamen hebben.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sorry, ik zal mijn rol vanavond afmaken. Moest gister langer werken dan verwacht het en had vandaag een longboard tocht. Dus heb nog geen tijd gehad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Sorry, ik zal mijn rol vanavond afmaken. Moest gister langer werken dan verwacht het en had vandaag een longboard tocht. Dus heb nog geen tijd gehad.


    Als het maar af komt. Ik moet sowieso even een mailtje sturen naar sommige mensen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nora is btw helemaal af nu, na wat kleine aanpassingen c:


    First name is Free, last name is Dom.

    Igneous schreef:
    Nora is btw helemaal af nu, na wat kleine aanpassingen c:


    Like her (:
    Morgen maak ik James af. Heb toch een nietsdoen-dagje morgen dus dan kan ik lekker aan mijn rol werken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YAYYY ik ben echt zo blij dat ik ineens hierop kwam.. (ja ik was een Disney film aan het kijken en ja het was Doornroosje)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil me graag uitschrijven. Ik dacht dat ik meer tijd had ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    Ik wil me graag uitschrijven. Ik dacht dat ik meer tijd had ^^


    Jammer. In ieder geval, bedankt voor het proberen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Arthus Caspar Heart

    "Nobody's completely worthless. They can always be used as a bad example."



    Naam:
    Arthus Caspar Heart
    Leeftijd:
    19 jaar. Hij is geboren op 5 januari.
    Uiterlijk:
    [FC: Paddy Mitchell]
    Arthus is met zijn 191 centimeter zeker groter dan de gemiddelde man, en hier is hij trots op. Hij heeft volle roze lippen en opvallende blauwe ogen. Hij zou nooit durven buiten komen als zijn haar niet in model zit of met vuile kleren, dus brengt hij veel tijd door in de badkamer. Hij heeft een litteken op zijn bovenarm, dat hij heeft overgehouden aan een zwaardgevecht in pyjama met een vriend van hem.
    Arthus draagt altijd rode en zwarte kleding en draagt graag tanktops en leren jasjes. Hij heeft 'MCMXCVI', zijn geboortejaar, op zijn borst laten tatoeëren en overweegt om een wenkbrauwpiercing te nemen.
    Ouders:
    Queen of Hearts x King of Hearts (al bestaat er over die laatste wel twijfel)
    Karakter:
    Omdat zijn moeder zo'n bazig type is, is Arthus eerder een onderdanig type. Hij is erg kalm laat anderen hun gangetje gaan. Hij kan met bijna iedereen overweg en weet hierdoor heel veel over verschillende mensen.
    Omdat Arthus zoveel om zijn uiterlijk geeft, is hij veel in de fitness te vinden. Als hij daar niet is, is hij waarschijnlijk aan het joggen, eten, gamen of lezen.
    Hij is erg slim, niet alleen op school, maar ook op sociaal vlak. Hij weet hoe hij mensen kan manipuleren en om zijn vinger winden. Hij is flirterig en heeft al veel vriendinnetjes gehad, die hij nooit langer dan een week had.
    Hij kan niet tegen domme opmerkingen of vragen en zal dan ook altijd sarcastisch reageren.
    Geschiedenis:
    Zijn ouders gaven hem weinig liefde, dus heeft zichzelf opgevoed. Desondanks houdt hij erg van hen en mag je geen kwaad woord over hen spreken in zijn bijzijn.
    Als kind hield hij er van door Wonderland te dwalen en de mysteries er van te ontdekken. Na een tijdje had hij alles wel gezien en hij kent nu ongeveer iedere vierkante centimeter van het land.
    Hoewel hem altijd is verteld dat de King of Hearts zijn vader is, twijfelt hij hier sterk aan. Zijn moeder gaat wel vaker vreemd, dus vermoedt hij dat zijn vader één van haar minnaars is.
    In theorie zal Arthus zijn moeder over een jaar opvolgen, maar zijn moeder is van plan dat nog langer uit te stellen. Na al die jaren is ze gehecht aan de troon en ze vindt hem veel te zachtaardig om over het koninkrijk te regeren.
    Extra:
    Arthus heeft een hekel aan kaartspelen.
    Hij staat open voor relaties! c;


    I don't think you quite understand, honey

    Oh yeah! Iedereen heeft zijn rol af/ bijna af dus kunnen we officieel beginnen in de Speeltopic!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †