• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:27 ]

    Heerlijk toch? Geniet er lekker even van. Ik denk dat veel mensen wel van die momenten hebben. Misschien gaat voor je gevoel nu alles eindelijk even voor de wind, helemaal niks om je zorgen om te maken. Misschien is er ook wel iets gebeurt waardoor je je onbewust even blij of opgewonden voelt.


    The truth is out there.

    Dat... Ik heb werkelijk geen idee x)
    Maar hey, je bent blij dus maak je er niet zo druk om hahaha ^^

    DualShock schreef:
    Dat... Ik heb werkelijk geen idee x)
    Maar hey, je bent blij dus maak je er niet zo druk om hahaha ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:28 ]

    Verliefd? ;P
    Just kidding! Ik denk dat je gewoon even een heel happy momentje hebt. Het tegenovergestelde van een dipje als het ware. Ik zou er van genieten, dat soort momenten zijn geweldig (:

    Ik heb dat ook wel eens, geweldig. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Euforie (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedoel je dat? =P Ik had ooit iets wat ik vaag herkende opgeschreven, uit een tekst van Gogol, toen ik in juni literatuurgeschiedenis aan het studeren was.

    "Waarbij ik me, uiterst comfortabel in de best denkbare staat verkeerde, dat wil zeggen als je zelf nergens aan denkt, maar de gedachten, de ene nog prettiger dan de andere, ondertussen vanzelf je hoofd binnenkruipen en je niet eens moeite hoeft te doen ze na te jagen om ze te vinden. Vol genoegen haalde hij zich vluchtig alle vroelijke passages van een doorgebrachte avond voor de geest." Terwijl hij in een auto of zo zat. Ik weet niet of je dat bedoeld, maar aangezien die auteur dat ook had, zal het wel niet al te abnormaal zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 18:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Jorah schreef:
    Verliefd? ;P
    Just kidding! Ik denk dat je gewoon even een heel happy momentje hebt. Het tegenovergestelde van een dipje als het ware. Ik zou er van genieten, dat soort momenten zijn geweldig (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou als ik me zo voel dan ben ik 'verliefd' maar ik denk dat je dat wel zou weten of je verliefd bent of niet ;')


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jorah schreef:
    Verliefd? ;P
    Just kidding! Ik denk dat je gewoon even een heel happy momentje hebt. Het tegenovergestelde van een dipje als het ware. Ik zou er van genieten, dat soort momenten zijn geweldig (:

    Heb het soms ook zomaar uit het niets, geniet ervan want het is zo verschrikkelijk fijn!


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Abstergo schreef:
    Euforie (:

    Dit?

    Dat heb ik atm ook, omdat ik met familieleden heb gesproken die ik heel lang niet heb gezien. En het was zooo leuk!


    No growth of the heart is ever a waste