• Hallo,

    Vorig jaar heb ik dit ook gedaan en ik ben van plan het dit jaar weer te doen; ik ga een scrapbook maken. Ik heb van de foto's die ik heb gemaakt, ongeveer 800 foto's waren dat, er 360 geselecteerd. Vandaag zijn ze gebracht via de post. Het boek had ik in Oostenrijk gekocht. Nu hoef ik enkel op zoek te gaan naar stickers en dan kan het echte werk beginnen!

    Mijn vakantie was niet top, dat zeker niet, maar ik heb prachtige dingen gezien die ik wil vereeuwigen in een album en wat is mooier dan een album dat je helemaal zelf in elkaar geflanst hebt? c;






    Voor de nieuwsgierige mensen zal ik ook nog een aantal foto's van de scrapbook van vorig jaar laten zien in dit topic c;

    Zijn er nog meer mensen die aan scrapbooking doen? Show hier je creaties!


    26 - 02 - '16

    Altrados schreef:
    Haha, ik heb diezelfde wandeling door de kloof gemaakt als die in je scrapbook fotos! Ik vond dat supermooi :)
    Zelf doe ik het niet, vind het er leuk uitzien maar het is niet echt mijn ding


    Ook de Wolfsklamm? c;
    Nice! Ieder z'n eigen ding inderdaad c;


    26 - 02 - '16

    Oeh wat leuk! C; Vroeger maakte ik altijd scrapbooks met foto's uit filmbladen en zo. Ik heb er nu alleen geen geduld meer voor. :/


    Caution first, always.

    Oh leuk! Ikzelf probeer ook al een paar keer zo'n scrapbook bij te houden, maar ik ben er niet echt creatief genoeg voor..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Geduld is bij mij ook een probleem, gheheh.

    @Veins, probeer je scrapbook samen met iemand anders te maken. Dat doe ik ook en dat helpt best goed.


    26 - 02 - '16