• Hallo iedereen



    Een Nederlands bedrijf wil de noordpool gaan kapot maken, vandaar dat heel de wereld zich keert tegen Royal Dutch Shell, dus ik dacht, waarom kan Q geen steentje bijdragen?

    Wat?

    We gaan uiteraard geen gebouwen beklimmen, maar het leek me wel leuk om een lijst te maken van Quizletters die tegen olieboringen (op de noordpool) zijn. Daarnaast worden creaties altijd gewaardeerd. Dit kan zijn een karikatuur over shell, een one shot over één of ander held die Shell stopt,... laat je fantasie lopen.

    Waarom?
    Omdat Shell wil gaan boren op de Noordpool, ontzettend gevaarlijk! 75% kans op een ramp en op de Noordpool ga je niet zomaar olie opruimen. Heel de wereld en verschillende andere oliebedrijven hebben zich tegen het idee gekeerd behalve Shell.

    Wie doet er mee?
    Vermeld het duidelijk als je op de lijst wilt.

    - Jarne // Debbaut
    - Erieka // Kilig
    - Margot // Caracalla
    - Lotta // Giraffe
    - Wendy // Backbiter
    - Bianca // Hazy
    - Inge // Square
    - Eva // TARDlS
    - Manon // Patholoog
    - Tialda // Scribe
    - Sarah // Misfire
    - Floor // Leithold
    - Suzanne // Rewritten
    - Dina // Unravel
    - Nichelle // Illicit
    - Maud // Gaterne
    - Dries // Founder
    - Saar // Beaufort
    - Naomi // Veins

    Creaties

    Avataractie!
    Verander je pasfoto en laat zo zien dat je voor de Noordpool bent, je beslist zelf wat je erop zet en voor hoelang je hem houdt!

    In dit topic kun je verder alles bespreken ivm de acties tegen Shell.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles



    Old but still, count me in ! :3 Hopelijk zullen ze ooit wel door hebben dat ze onze wereld verprutsen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:


    Old but still, count me in ! :3 Hopelijk zullen ze ooit wel door hebben dat ze onze wereld verprutsen.


    Awh.. (huil)

    Het toeval wil dat ik in het kader van mijn studie de komende weken een simulatie heb, die over het boren op dit soort gebieden gaat. Ik ga er dus zeker actief mee bezig zijn. (:


    She's imperfect but she tries

    Ik wil wel meedoen, vind het namelijk echt verschrikkelijk als zoiets zou gebeuren..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    We hebben gewonnen!


    Queer zijn is gewoon alles

    _O_


    26 - 02 - '16