• Met behulp van een aantal vrijgevige users hebben we een winactie op touw gezet op de Q-fanpage. Hiermee hopen we dat meer mensen Quizlet ontdekken. =]

    Wat valt er te winnen?
    Maar liefst 75 credits!

    Wat moet ik ervoor doen?
    1. Vertel ons in een reactie op het vastgepinde, bovenste bericht van de Q-fanpage met welke creatie je meedoet.
    2. Deel deze creatie op je eigen Facebookpagina.
    3. Verzamel zoveel mogelijk likes op dat bericht.
    4. Stuur ons (de FB-pagina, Jotunheim of Anzu) op uiterlijk 15 september op 23:59 een printscreen van je post met het aantal likes! De creatie met het hoogste aantal likes wint!

    Zijn er nog meer regels?
    1. Je mag met maximaal twee creaties meedoen.
    2. Let erop dat je de link van je creatie maar één keer plaatst. Je mag hem zo vaak delen als je wilt, maar let erop dat het oorspronkelijke bericht wordt geliked, anders tellen de likes automatisch niet mee.

    Veel plezier. :]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 12:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke actie. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Altijd maar weer dat domme Facebook met die likes :')


    It's high noon.

    Ik denk dat ik het niet eens ga proberen.
    Het draait op zich toch een beetje om populariteit op deze manier en dat win ik zeker niet. Ik bespaar mezelf de schaamte ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Originele actie! Ik zou best mee willen doen, maar ik vraag me af hoeveel van mijn vrienden dat leuk zouden vinden ^^ Die hebben niet zo veel met schrijven enzo but whatever, ik wens de deelnemers heel veel succes!
    OT, ik ben het eens met Layden, ook wil ik mezelf de schaamte van enkel een paar likes besparen :3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 12:57 ]

    Layden schreef:
    Ik denk dat ik het niet eens ga proberen.
    Het draait op zich toch een beetje om populariteit op deze manier en dat win ik zeker niet. Ik bespaar mezelf de schaamte ;p


    Zo dacht ik dus ook x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zo dacht ik dus ook x)

    Ik heb eerder het gevoel dat ze me allemaal gaan uitlachen dan een like geven.
    Tenminste, een groot deel van mijn fb-'vrienden' toch.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Layden schreef:
    Ik denk dat ik het niet eens ga proberen.
    Het draait op zich toch een beetje om populariteit op deze manier en dat win ik zeker niet. Ik bespaar mezelf de schaamte ;p


    Dit heb ik dus ook, daarbij komt dat ik het liever niet deel met mijn vrienden. Krijg je vage vragen van.


    The truth is out there.

    Layden schreef:
    (...)
    Ik heb eerder het gevoel dat ze me allemaal gaan uitlachen dan een like geven.
    Tenminste, een groot deel van mijn fb-'vrienden' toch.


    Same :x Maar ik kan desondanks wel even kijken..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Layden schreef:
    Ik denk dat ik het niet eens ga proberen.
    Het draait op zich toch een beetje om populariteit op deze manier en dat win ik zeker niet. Ik bespaar mezelf de schaamte ;p



    Dat was dus ook mijn gedachte...


    take me back to the basics and the simple life

    Ah, dat is wel jammer. Ik kan het wel begrijpen, tho. Maar ik hoop dat er toch wat mensen zijn die wel trots zijn op hun creaties.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ah, dat is wel jammer. Ik kan het wel begrijpen, tho. Maar ik hoop dat er toch wat mensen zijn die wel trots zijn op hun creaties.


    Trots zeker, maar willing om uitgelachen te worden? Absoluut niet. D:
    Ik vind het echt een tof idee, maar veel van mijn fb-vrienden zijn nogal haters online, yanno. Maar ik ga er wel eventjes over nadenken. (:


    The truth is out there.

    Jotunheim schreef:
    Ah, dat is wel jammer. Ik kan het wel begrijpen, tho. Maar ik hoop dat er toch wat mensen zijn die wel trots zijn op hun creaties.


    Ik ben wel trots op mijn creaties, maar ik heb praktisch geen facebook vrienden, gezien ik het alleen gebruik om de manege en de atletiek te volgen, daarnaast is het ook meer een populairiteitswedstrijd dan dat het om de creaties gaat


    take me back to the basics and the simple life

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Trots zeker, maar willing om uitgelachen te worden? Absoluut niet. D:
    Ik vind het echt een tof idee, maar veel van mijn fb-vrienden zijn nogal haters online, yanno. Maar ik ga er wel eventjes over nadenken. (:

    Haha oké. Ik dacht even dat je bang was uitgelachten worden omdat je bang was dat men het slecht zou vinden. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Haha oké. Ik dacht even dat je bang was uitgelachten worden omdat je bang was dat men het slecht zou vinden. ;p


    Hahaha. Nee, mensen mogen het van mij heus wel slecht vinden maar ik heb geen zin in die mensen die het dan gaan laten zien aan anderen en in z'n allen bij de reacties je zwart gaan lopen maken. :'D


    The truth is out there.

    Ik heb inspiratie voor een gedicht, dus wie weet dat ik nog wel een poging doe. In het slechtste geval is het alleen m'n ma die liked, dus dat is sowieso 1 punt for the win :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”