• Met behulp van een aantal vrijgevige users hebben we een winactie op touw gezet op de Q-fanpage. Hiermee hopen we dat meer mensen Quizlet ontdekken. =]

    Wat valt er te winnen?
    Maar liefst 75 credits!

    Wat moet ik ervoor doen?
    1. Vertel ons in een reactie op het vastgepinde, bovenste bericht van de Q-fanpage met welke creatie je meedoet.
    2. Deel deze creatie op je eigen Facebookpagina.
    3. Verzamel zoveel mogelijk likes op dat bericht.
    4. Stuur ons (de FB-pagina, Jotunheim of Anzu) op uiterlijk 15 september op 23:59 een printscreen van je post met het aantal likes! De creatie met het hoogste aantal likes wint!

    Zijn er nog meer regels?
    1. Je mag met maximaal twee creaties meedoen.
    2. Let erop dat je de link van je creatie maar één keer plaatst. Je mag hem zo vaak delen als je wilt, maar let erop dat het oorspronkelijke bericht wordt geliked, anders tellen de likes automatisch niet mee.

    Veel plezier. :]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 12:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik mn verhaal eerder af had gehad had ik meegedaan x) Was tenminste de bedoeling, maar het heeft weinig nut als het niet doorgaat x)

    Leukstw promotie kan wel c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    We laten iedereen Q-vormige koekjes bakken en uitdelen aan mensen ;D

    Nee ik weet niet ;p

    In eerste gedachte lijkt het me het beste om via social media te gaan werken, maar wat blijkt is dat veel mensen liever niet hun creaties gaan delen. Zelf zou ik de mensen die ik bevriend heb over het algemeen echt niet op Quizlet zien of zelfs willen zien.
    Daarom dacht ik dat het misschien beter is Q te promoten op evenementen waar ook al wat vaker mensen uit onze doelgroep op terecht komen, zeg maar. Zoals zoiets als Castlefest of zoiets bijvoorbeeld? (Ik weet verder niets van dat festival af, dus ik kan er helemaal naast zitten of dat de juiste doelgroep is, maar hoop gewoon een goed voorbeeld te geven)

    Misschien zijn er mensen die nog een ander evenement weten in hun buurt of zo, waar ze wel bv wat flyers willen rondgeven. Als iemand bijvoorbeeld toch op een rommelmarkt staat, kan die meteen ook een leuke poster ophangen of zo.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 19:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nu lijken die koekjes me niet eens zo'n slecht idee ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”