• Met behulp van een aantal vrijgevige users hebben we een winactie op touw gezet op de Q-fanpage. Hiermee hopen we dat meer mensen Quizlet ontdekken. =]

    Wat valt er te winnen?
    Maar liefst 75 credits!

    Wat moet ik ervoor doen?
    1. Vertel ons in een reactie op het vastgepinde, bovenste bericht van de Q-fanpage met welke creatie je meedoet.
    2. Deel deze creatie op je eigen Facebookpagina.
    3. Verzamel zoveel mogelijk likes op dat bericht.
    4. Stuur ons (de FB-pagina, Jotunheim of Anzu) op uiterlijk 15 september op 23:59 een printscreen van je post met het aantal likes! De creatie met het hoogste aantal likes wint!

    Zijn er nog meer regels?
    1. Je mag met maximaal twee creaties meedoen.
    2. Let erop dat je de link van je creatie maar één keer plaatst. Je mag hem zo vaak delen als je wilt, maar let erop dat het oorspronkelijke bericht wordt geliked, anders tellen de likes automatisch niet mee.

    Veel plezier. :]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 12:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jorah schreef:
    Originele actie! Ik zou best mee willen doen, maar ik vraag me af hoeveel van mijn vrienden dat leuk zouden vinden ^^ Die hebben niet zo veel met schrijven enzo but whatever, ik wens de deelnemers heel veel succes!
    OT, ik ben het eens met Layden, ook wil ik mezelf de schaamte van enkel een paar likes besparen :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zo veel angst voor de reacties van anderen? (; Je hoeft niet perse een verhaal in te sturen als je wil, hoor. Alle soorten creaties zijn toegestaan!


    What would Emma do?

    Leuke wedstrijd, maar ik doe niet mee. Quizlet blijft voor mij privé. Het is iets waar niemand iets vanaf weet. (Op mijn tweelingzus na dan)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niets voor mij, ik bepaal liever zelf wie ik iets van mij laat lezen, en vooral wat - niets van vroeger waar ik niet tevreden over ben. Als ik mensen iets laat lezen, dan bepaal ik wat, en wie. Ik heb hier graag zelf de volledige controle over. Ik wil niet zo achteloos naakt gaan openlijk op facebook voor jan en alleman. En dat iedereen grenzeloos in alles op mijn quizlet zou kunnen snuisteren is ook niet iets wat ik wil. Te persoonlijk, en teveel troep ertussen. Ik wil alleen dingen laten lezen waar ik trots op ben en tevreden van ben (:
    Maar de creaties waar ik verder opbouw nu nog, zijn niet iets waar ik tevreden genoeg van ben, om te tonen aan de buitenwereld. Ik vind het wel een leuk initiatief, en ik hoop dat jullie mensen kunnen vinden die wel open hierin zijn, zodat we weer wat meer leden zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 14:03 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Begin ergens wel te twijfelen.
    Op zich kan er niet zoveel verkeerd gaan.. toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Histoire schreef:
    Niets voor mij, ik bepaal liever zelfs wie ik iets van mij laat lezen, en vooral wat - niets van vroeger waar ik niet tevreden over ben. Als ik mensen iets laat lezen, dan bepaal ik wat, en wie. Ik heb hier graag zelf de volledige controle over. Ik wil niet zo achteloos naakt gaan openlijk op facebook voor jan en alleman. En dat iedereen grenzeloos in alles op mijn quizlet zou kunnen snuisteren is ook niet iets wat ik wil. Te persoonlijk, en teveel troep ertussen. Ik wil alleen dingen laten lezen waar ik trots op ben en tevreden van ben (:
    Maar de creaties waar ik verder opbouw nu nog, zijn niets waar ik tevreden van ben, om te tonen aan de buitenwereld. Ik vind het wel een leuk initiatief, en ik hoop dat jullie mensen kunnen vinden die wel open hierin zijn, zodat we weer wat meer leden zullen krijgen.


    16 - 09 - '17

    Ah dit is wel een beetje jammer! Straks moeten we nog iets anders bedenken om de credits kwijt te kunnen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ah dit is wel een beetje jammer! Straks moeten we nog iets anders bedenken om de credits kwijt te kunnen. :')

    Ik denk dat Quizlet voor veel mensen gewoon een plaats is, waar ze zichzelf kunnen zijn zonder dat de buitenwereld daar echt vanaf weet. Een soort privé-eilandje ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Layden schreef:
    (...)
    Ik denk dat Quizlet voor veel mensen gewoon een plaats is, waar ze zichzelf kunnen zijn zonder dat de buitenwereld daar echt vanaf weet. Een soort privé-eilandje ;3


    Ja, dat snap ik wel. Maar toen we het idee de eerste keer introduceerden was de meerderheid voor deze actie en is dat is helemaal niet zo naar voren gekomen. :') Dus dat is wel jammer, want dan hadden we wat anders kunnen verzinnen dat de users leuker vinden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik wel. Maar toen we het idee de eerste keer introduceerden was de meerderheid voor deze actie en is dat is helemaal niet zo naar voren gekomen. :') Dus dat is wel jammer, want dan hadden we wat anders kunnen verzinnen dat de users leuker vinden.

    Oh dat kan ik me persoonlijk niet herinneren (over het topic heen gekeken of zo). Jammer dat het dan zo tegenvalt inderdaad. Het is verder wel een leuk idee en ik vind het heel fijn dat jullie wat acties proberen opzetten om Quizlet in het licht te zetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien de mensen uit dat vorig topic eens persoonlijk optrommelen dan? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Misschien de mensen uit dat vorig topic eens persoonlijk optrommelen dan? (:

    Helaas was dat aan de hand van een poll haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Helaas was dat aan de hand van een poll haha.


    Oh, dat is wel jammer! Als ik jou was zou ik je credits dan eens gebruiken om dit topic in de spotlight te plaatsen. Het merendeel zit amper op het forum. Het zou wel jammer zijn, want het initiatief vind ik wel heel erg leuk. Misschien bereik je zo mensen? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hmn, als ik het niet had hoeven delen op mijn eigen pagina had ik het gedaan. Wil liever niet dat familie en vrienden zo iets lezen van mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoals al is gezegt ligt bij mij het probleem met dat mensen via de link dan op Q terecht gaan komen.... ik weet niet waar ik het ga moeten zoeken als een zeker 'persoon' een 'bepaald topic' lees!
    Volgens mij heb ik trouwens dan ook over dat topic/pol heen gekeken.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about