• Met behulp van een aantal vrijgevige users hebben we een winactie op touw gezet op de Q-fanpage. Hiermee hopen we dat meer mensen Quizlet ontdekken. =]

    Wat valt er te winnen?
    Maar liefst 75 credits!

    Wat moet ik ervoor doen?
    1. Vertel ons in een reactie op het vastgepinde, bovenste bericht van de Q-fanpage met welke creatie je meedoet.
    2. Deel deze creatie op je eigen Facebookpagina.
    3. Verzamel zoveel mogelijk likes op dat bericht.
    4. Stuur ons (de FB-pagina, Jotunheim of Anzu) op uiterlijk 15 september op 23:59 een printscreen van je post met het aantal likes! De creatie met het hoogste aantal likes wint!

    Zijn er nog meer regels?
    1. Je mag met maximaal twee creaties meedoen.
    2. Let erop dat je de link van je creatie maar één keer plaatst. Je mag hem zo vaak delen als je wilt, maar let erop dat het oorspronkelijke bericht wordt geliked, anders tellen de likes automatisch niet mee.

    Veel plezier. :]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 12:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien dat ik het verhaal dat ik voor SOTM wil gaan schrijven even ga delen. Ik vind het ook weer sneu als niemand mee gaat doen, omdat het wel een leuke actie is! Ben alleen bang dat ik naast mn moeder geen likes ga krijgen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Misschien dat ik het verhaal dat ik voor SOTM wil gaan schrijven even ga delen. Ik vind het ook weer sneu als niemand mee gaat doen, omdat het wel een leuke actie is! Ben alleen bang dat ik naast mn moeder geen likes ga krijgen x)


    Maakt niet uit dat het je moeder alleen is. Als jij de enige bent die meedoet, betekent dat ook al "jackpot'' :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 14:52 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Maakt niet uit dat het je moeder alleen is. Als jij de enige bent die meedoet, betekent dat ook al "jackpot'' :Y)


    True that x) Maar het voelt een beetje alsof ik een of ander fancy loopje probeer te maken door "the hall of shame" x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niks voor mij, moet iedereen zeker weer weten dat ik geen leven heb en daarom maar hier een beetje nutteloos bezig ben. Dacht het niet :'D

    Nazeebo schreef:
    Altijd maar weer dat domme Facebook met die likes :')

    ...En hier sluit ik me ook bij aan :')

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 17:58 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Backbiter schreef:
    (...)

    True that x) Maar het voelt een beetje alsof ik een of ander fancy loopje probeer te maken door "the hall of shame" x)


    Ik versta je volledig. (:
    De reden waarom ik ook niet veel op facebook post, die like - parameter. Daar ben ik ook te gevoelig voor. Al moet ik misschien echt niet klagen want ik krijg altijd feedback tussen de 10 - 20. Dus dat valt wel nog goed mee. Maar ik denk dat je jezelf daar altijd strenger op beoordeelt dan anderen dat doen over jou. Als ik mensen zie met 1, 2,3 likes ga ik daar echt niet over oordelen, over hen. Terwijl ik mezelf daar wel op beoordelen zou. (:
    Dus in principe zou je het niet als ''the walk of shame'' moeten zien. Maar ik versta je wel. :'D


    TARDlS schreef:
    Niks voor mij, moet iedereen zeker weer weten dat ik geen leven heb en daarom maar hier een beetje nutteloos bezig ben. Dacht het niet :'D

    (...)
    ...En hier sluit ik me ook bij aan :')


    Daar hoef je je niet slecht bij te voelen! (:
    De meeste mensen vinden het net tof als je creatieve bezigheden/een creatief leven hebt! (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 18:20 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Daar hoef je je niet slecht bij te voelen! (:
    De meeste mensen vinden het net tof als je creatieve bezigheden/een creatief leven hebt! (:

    Ja, dat snap ik in principe wel, maar ik vind het gewoon niet zo fijn als plotseling allerlei mensen weten dat ik op Quizlet zit. Een aantal vriendinnen van school en mijn gezinsleden weten het wel, maar daar mag het ook ongeveer bij blijven.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij mij weet iedereen ongeveer dat ik hier op zit, dus had ik eigenlijk ook niet verwacht dat de meesten zo zouden reageren. Zoals Jotunheim al gezegd had, had het wel leuk geweest dit van op voorhand te weten. Een wedstrijd houden voor een persoon lukt natuurlijk ook niet ;) Ik hoop toch dat er nog een paar mensen geïteresseerd zullen zijn om mee te doen. Ik heb een beetje het gevoel dat jullie je mede-mens slechter inbeelden dan jullie denken. Je zou nog aangenaam verrast kunnen worden!


    What would Emma do?

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Dit heb ik dus ook, daarbij komt dat ik het liever niet deel met mijn vrienden. Krijg je vage vragen van.


    26 - 02 - '16

    Wij hebben ondervonden dat hier toch te weinig animo voor is. We hopen stiekem dat jullie een leuk alternatief hebben om de credits toch te verloten, dus wie heeft er een sprankelend idee? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Wij hebben ondervonden dat hier toch te weinig animo voor is. We hopen stiekem dat jullie een leuk alternatief hebben om de credits toch te verloten, dus wie heeft er een sprankelend idee? :3


    Ik was de deadline vergeten oeps
    Maareh.. Zal er eens overna denken c: Iig iets ter promotie van Quizlet lijkt me?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De deadline was in principe morgen, maar niemand heeft gereageerd. :')

    Iets ter promotie was in de eerste plaats wel de insteek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Worden mij vijf credits er ook nog bij opgeteld?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het niet leuk dat mensen zelf iets moeten bedenken om Quizlet te promoten? Een filmpje maken, of iets anders ofzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    Degene die op de beste manier deze site weet te promoten wint wat credits? c;
    Basically het idee van SPECS dus.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:24 ]


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Worden mij vijf credits er ook nog bij opgeteld?(:

    Ja, die komen er dan bij. (:


    Every villain is a hero in his own mind.