• Zeer gewaardeerde aanwezigen
    (zoals mijn docent geschiedenis dat altijd zo mooi zegt)


    Dit topic is speciaal voor jullie allemaal. Wat is het doel van dit topic? Simpel. Ik wil jullie vertellen hoe geweldig jullie allemaal eigenlijk zijn. Waarom? Omdat jullie het zijn die Quizlet zo'n fantastische plek maken en dat mag zeker gezegd worden! Zonder jullie geweldige persoonlijkheden en jullie creativiteit was deze site niets meer geweest dan één van de vele sites die een beetje ronddwaalt op het internet. Ik heb het hier echt heel erg naar mijn zin gehad de laatste paar maanden en dat allemaal dankzij jullie!

    Het is fantastisch om te zien hoe mensen hier hun hart uit kunnen storten en sommigen de site buiten het bereik van familie en kennissen willen houden, omdat het wordt gezien als het plekje waar je je hart uit kunt storten en je creativiteit de vrije loop kunt laten, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je er vreemd op aan wordt gekeken. Vertrouwen is iets zeldzaams. Dat er hier zoveel mensen zijn die het vertrouwen in elkaar hebben om te zijn wie ze willen zijn, is dan ook echt geweldig. Jullie zijn namelijk, stuk voor stuk, geweldige mensen. Het maakt niet uit of je wit, zwart, groot klein, jong of oud bent. Jij telt en ik vind het echt top dat je hier op deze site zit (en dit stukje leest).

    Ik hoop dat ik hier nog jaren van jullie aanwezigheid mag genieten (en op de één of andere manier klinkt deze zin bijzonder fout, op een pedo-achtige manier) en dat jullie je hier allemaal ook net zo thuis kunnen voelen als ik dat kan. Als ik jullie allemaal een knuffel had kunnen geven, dan had ik dat gedaan. Alleen 1) ben ik de meest ongemakkelijke knuffelaar alive en 2) zou ik nog wel een hele tijd bezig zijn. Daarom wil ik jullie allemaal een virtuele donut geven (yay donut!) c:

    Bedankt voor het lezen. En vergeet niet, je bent fantastisch, wat anderen misschien ook mogen zeggen!!

    Backbiter



    P.S. In mijn hoofd klonk dit een stuk beter lol. Maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Giraffe schreef:
    Aah, wat een leuk topic! *O*


    The truth is out there.

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik associeerde het daar enkel mee omdat die topics onder elkaar stonden toen ik het zag. Ik zie je echt niet serieus voor zo'n persoon aan, hoor. Grapje moet kunnen.
    Ik ken je verder niet eens, dus ga ik dat oordeel ook niet trekken.(nerd)


    Aah, op die fiets. Naja, voor hetzelfde geldt meende je het wel serieus. Het zou qua timing immers niet ondenkbaar zijn haha. Maar okay c:

    En bedankt voor de leuke reacties! c:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:39 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ghehe, dit maakt me toch wel even aan het blozen.

    Het is idd geweldig om te zien hoe iedereen hier voor elkaar toch veel betekent.

    Maar ik stem er voor om de topictitel aan te passen naar een topic voor ons, want jij bent geen buitenstaander!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Giraffe schreef:
    Aah, wat een leuk topic! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dit topic is echt zó waar. Alle users op Q zijn echt geweldig en ik ben zo ongelooflijk blij dat ik iig altijd nog Quizlet en zijn users heb. Toevallig zei ik het vandaag nog in een RPG OOC gesprek op whapp, nadat het weer eens heerlijk ingewreven werd, dat mijn "vriendengroep" echt geen zier om mij geeft en ik er dus maar uit ben gestapt sort off...

    Nou ja ik heb mijn studievrienden en Quizlet nog. En musical mensen.


    Dus, je hebt eigenlijk exact verwoord wat er vandaag weer eens door mij heen ging c:


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Dit topic is echt zó waar. Alle users op Q zijn echt geweldig en ik ben zo ongelooflijk blij dat ik iig altijd nog Quizlet en zijn users heb. Toevallig zei ik het vandaag nog in een RPG OOC gesprek op whapp, nadat het weer eens heerlijk ingewreven werd, dat mijn "vriendengroep" echt geen zier om mij geeft en ik er dus maar uit ben gestapt sort off...

    (...)

    Dus, je hebt eigenlijk exact verwoord wat er vandaag weer eens door mij heen ging c:



    Vervelend dat ze dat erin gewreven hebben zeg :/ Lekkere vrienden dan..
    Maar ik ben blij dat je er hetzelfde over denkt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awww, wat lief!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Meraki schreef:
    Iemand wil graag moderator worden...(cat)
    Nee grapje hoor, ik vind het een heel lief berichtje!

    Marleen, wat pessimistisch!!!! ;)



    Wat een mooi topic (flower). Zulke topics zouden er vaker moeten zijn.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Vervelend dat ze dat erin gewreven hebben zeg :/ Lekkere vrienden dan..
    Maar ik ben blij dat je er hetzelfde over denkt c:


    Ja nou ja, niet echt op die manier. Meer van dat ik zei dat ik vanavond waarschijnlijk alleen maar vuurwerk ga kijken en verder niet naar de kermis ga (ben gister en eergisteren gewoon met ze geweest overigens en het is hier dus kermis) en ze toen vrij verontwaardigd vroegen waarom en dus zei ik dat het niet zo goed gaat met mijn vader en dat werd vervolgens compleet genegeerd. Dus dat was de zoveelste keer dat het weer even lekker duidelijk werd dat het ze geen *** kan schelen en ik eigenlijk alleen maar goed ben voor vrolijke gezelligheid en verder kan ik in de schijt zakken. Maar gelukkig is er dan Quizlet, waar dat niet het geval is en waar wel gewoon gereageerd wordt en iedereen altijd klaar staat voor iedereen c: Dus daar was ik echt even super ontzettend blij mee vandaag en nu verschenen er allemaal van die cute topics en toen dacht ik: Dit is precies wat ik bedoelde ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ja nou ja, niet echt op die manier. Meer van dat ik zei dat ik vanavond waarschijnlijk alleen maar vuurwerk ga kijken en verder niet naar de kermis ga (ben gister en eergisteren gewoon met ze geweest overigens en het is hier dus kermis) en ze toen vrij verontwaardigd vroegen waarom en dus zei ik dat het niet zo goed gaat met mijn vader en dat werd vervolgens compleet genegeerd. Dus dat was de zoveelste keer dat het weer even lekker duidelijk werd dat het ze geen *** kan schelen en ik eigenlijk alleen maar goed ben voor vrolijke gezelligheid en verder kan ik in de schijt zakken. Maar gelukkig is er dan Quizlet, waar dat niet het geval is en waar wel gewoon gereageerd wordt en iedereen altijd klaar staat voor iedereen c: Dus daar was ik echt even super ontzettend blij mee vandaag en nu verschenen er allemaal van die cute topics en toen dacht ik: Dit is precies wat ik bedoelde ^^


    Owh, dat is echt heel jammer ja..
    Als je iemand nodig hebt om je ei kwijt te kunnen, mijn pb staat voor je open c:
    Maar inderdaad, het is fijn dat iedereen hier wel voor elkaar klaar staat en er altijd wel iemand is die je een luisterend oor kan bieden, wat echt heel fijn kan zijn c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Owh, dat is echt heel jammer ja..
    Als je iemand nodig hebt om je ei kwijt te kunnen, mijn pb staat voor je open c:
    Maar inderdaad, het is fijn dat iedereen hier wel voor elkaar klaar staat en er altijd wel iemand is die je een luisterend oor kan bieden, wat echt heel fijn kan zijn c:


    Haha, thank you. Weer zo'n heerlijk voorbeeld. Ik vrolijk ook meteen weer helemaal op door lekker even op Q rond te hangen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Blurryface schreef:
    Lief berichtje en ik ben het met je eens. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Starlord schreef:
    Dit topic is echt zó waar. Alle users op Q zijn echt geweldig en ik ben zo ongelooflijk blij dat ik iig altijd nog Quizlet en zijn users heb. Toevallig zei ik het vandaag nog in een RPG OOC gesprek op whapp, nadat het weer eens heerlijk ingewreven werd, dat mijn "vriendengroep" echt geen zier om mij geeft en ik er dus maar uit ben gestapt sort off...

    (...)

    Dus, je hebt eigenlijk exact verwoord wat er vandaag weer eens door mij heen ging c:


    Ik dacht daar echt net aan toen ik dit topic zag

    Maar inderdaad, het is wel zo. Als ik ik rl in een dipje zit, vrolijkt Q me vaak meteen weer op :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ahw, wat een lief bericht. :3 Ik vind het ook mooi om te zien hoeveel mensen hier hun harten kunnen luchten en anderen vrijwillig voor hen klaarstaan ook al kennen ze je niet.
    Jij maakt het hier ook geweldig, net zoals alle anderen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Aw, wat een superleuk topic! (: Ik ben het trouwens ook helemaal met je eens. Het is inderdaad geweldig hoe iedereen op Q hier z'n ei kwijt kan, of dat nou gaat om klagen en advies vragen over problemen of om het delen van creatieve uitspattingen, en hoe mensen hier elkaar gewoon accepteren en hoe zoveel mensen zich inzetten om van Quizlet een leuke plek te maken en het ook zo te houden. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."