• Zeer gewaardeerde aanwezigen
    (zoals mijn docent geschiedenis dat altijd zo mooi zegt)


    Dit topic is speciaal voor jullie allemaal. Wat is het doel van dit topic? Simpel. Ik wil jullie vertellen hoe geweldig jullie allemaal eigenlijk zijn. Waarom? Omdat jullie het zijn die Quizlet zo'n fantastische plek maken en dat mag zeker gezegd worden! Zonder jullie geweldige persoonlijkheden en jullie creativiteit was deze site niets meer geweest dan één van de vele sites die een beetje ronddwaalt op het internet. Ik heb het hier echt heel erg naar mijn zin gehad de laatste paar maanden en dat allemaal dankzij jullie!

    Het is fantastisch om te zien hoe mensen hier hun hart uit kunnen storten en sommigen de site buiten het bereik van familie en kennissen willen houden, omdat het wordt gezien als het plekje waar je je hart uit kunt storten en je creativiteit de vrije loop kunt laten, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je er vreemd op aan wordt gekeken. Vertrouwen is iets zeldzaams. Dat er hier zoveel mensen zijn die het vertrouwen in elkaar hebben om te zijn wie ze willen zijn, is dan ook echt geweldig. Jullie zijn namelijk, stuk voor stuk, geweldige mensen. Het maakt niet uit of je wit, zwart, groot klein, jong of oud bent. Jij telt en ik vind het echt top dat je hier op deze site zit (en dit stukje leest).

    Ik hoop dat ik hier nog jaren van jullie aanwezigheid mag genieten (en op de één of andere manier klinkt deze zin bijzonder fout, op een pedo-achtige manier) en dat jullie je hier allemaal ook net zo thuis kunnen voelen als ik dat kan. Als ik jullie allemaal een knuffel had kunnen geven, dan had ik dat gedaan. Alleen 1) ben ik de meest ongemakkelijke knuffelaar alive en 2) zou ik nog wel een hele tijd bezig zijn. Daarom wil ik jullie allemaal een virtuele donut geven (yay donut!) c:

    Bedankt voor het lezen. En vergeet niet, je bent fantastisch, wat anderen misschien ook mogen zeggen!!

    Backbiter



    P.S. In mijn hoofd klonk dit een stuk beter lol. Maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Giraffe schreef:
    Aah, wat een leuk topic! *O*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    WENDY BRO, super leuk topic! You're awesome :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit is zo'n mooi topic!
    Moest ik een pro zijn in gifs vinden op het internet, dan stonden hier nu enkele knuffel gifs. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, wat een heel fijn topic. c: Bedankt iedereen om hier te zijn. :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, wat leuk! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jouw docent geschiedenis heeft blijkbaar wel mooiere aanspreektitels dan de onze. :') Die van ons noemt ons 'allerliefste apekoppen'.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meraki schreef:
    Iemand wil graag moderator worden...(cat)
    Nee grapje hoor, ik vind het een heel lief berichtje!


    u said it

    Antichrist schreef:
    (...)

    u said it


    Ik vind het echt jammer dat je op zo'n positief topic zo negatief reageert. Anders had ze het ook wel aangemaakt, hoor. Ik heb ook nog (op een ander account) een dergelijk topic aangemaakt, niet rond verkiezingen, en dat heeft er echt niets mee te maken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Jouw docent geschiedenis heeft blijkbaar wel mooiere aanspreektitels dan de onze. :') Die van ons noemt ons 'allerliefste apekoppen'.


    Hij springt er hier ook tussenuit met zijn manier van aanspreken c: Maar hij heeft dan ook echt bepaalde "stopwoordjes". In zijn lokaal hangt ook een poster met "the best of * naam docent * 2014" met al zijn quotes eronder :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Hij springt er hier ook tussenuit met zijn manier van aanspreken c: Maar hij heeft dan ook echt bepaalde "stopwoordjes". In zijn lokaal hangt ook een poster met "the best of * naam docent * 2014" met al zijn quotes eronder :3


    Lol, waren de onze maar zo leuk :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is heel lief van je. ;3


    Your make-up is terrible

    Painkiller schreef:
    Oh, wat leuk! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Antichrist schreef:
    (...)
    u said it

    She meant it as a joke.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat ben je toch een geweldig mens Wendy.
    Ik heb lekker al het voorrecht je geknuffeld te hebben. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Echt vet lief!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.