• ANGELS AND DEMONS?
    THEY DON'T EVEN EXIST.

    Hel en hemel zoals de meesten het kennen. De 'slechte' mensen eindigen in hel en de 'goede' worden toegelaten in de hemel door God. Het verhaaltje dat keer op keer word verteld door de ouders zodat hun kinderen de goede pad op gaan.
    Toch klopt het verhaal niet compleet. De meeste mensen hebben niet eens door wat er speelt tussen de twee andere werelden, de aardbewoners zijn vergeten dat hemel en hel überhaupt bestaan. Toch kunnen ze de twee werelden nu niet meer ontlopen. De eeuwenlange oorlog tussen hel en hemel heeft zich uitgebreid tot aarde –– de wereld waar de vele bewoners van hel en hemel hun eerste leven hebben doorgebracht.

    Who will win the never ending war? The angels with the power of God? The demons with the power of the darkness or the normal humans?

    R O L L E N •

    Hell
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Man • Roman Samael Abaddon • CotronaJensen Ackles • King of Hell • 1.2
    Vrouw • Rutherforth
    Vrouw • Belmont
    Vrouw • Superior
    Man • Sonder
    Man • HalfBloodPrince

    Heaven
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie
    Man • Mikey Thomas Yorke • CalTHoodName • Michael • 1.1
    Man • Morticia
    Vrouw • Sonder
    Vrouw • HalfBloodPrince
    Man • Whelve
    Man • Belmont
    Angel • Rutherforth


    Humans
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Vrouw • Corona
    Hunter • Lolicia


    REGELS
    • Een woordenminimum van 250 woorden
    • 16+ is toegestaan, het liefst wel in een spoiler
    • Mary Sue's en Gary Stu's vermijden we het liefst
    • Denk er goed over na voordat je - je inschrijft alsjeblieft, we willen geen afhakers na een week
    • Houd het realistisch
    • Have fun!
    • Het is misschien een heel klein beetje Supernatural gebaseerd :')




    LIJSTJE

    Rol [+ eventuele status]
    Naam
    Leeftijd
    Karakter
    Uiterlijk
    Extra

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 21:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Superior schreef:
    (...)

    Dat mag je zelf weten ^^


    Mag die van mij Michael(de strijder), Cassiel(eenzaamheid en tranen), of Raphael(gezondheid en reizen) zijn?
    Dus net zoals ze zijn in de serie, maar uit de verhalen

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 21:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Hoe ziet de Hiërarchie van de hel en de hemel er eigenlijk uit?


    Mhm?

    Wat is de max. leeftijd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonder schreef:
    Hoe ziet de Hiërarchie van de hel en de hemel er eigenlijk uit?


    dat wil ik ook eigenlijk weten, aangezien ik laatst bij een supernatural rpg een white-eyed demon wilde hebben maar dat mocht niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    dat wil ik ook eigenlijk weten, aangezien ik laatst bij een supernatural rpg een white-eyed demon wilde hebben maar dat mocht niet

    Dat was bij de RPG van Lolicia. Zoiets heeft ze overigens niet ermee bedoeld, ze zei enkel dat je 't niet te krachtig moest maken. Anders zou het niet eerlijk zijn jegens de anderen.(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    dat wil ik ook eigenlijk weten, aangezien ik laatst bij een supernatural rpg een white-eyed demon wilde hebben maar dat mocht niet

    Dat kan ik me niet herinneren? Als je die van mij bedoeld.

    En is dit een RPG a la Supernatural? Of niet en zijn er alleen plaatsen in de hemel, hel en aarde (mens) beschikbaar? Want anders zou ik graag een hunter willen hebben C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat was bij de RPG van Lolicia. Zoiets heeft ze overigens niet ermee bedoeld, ze zei enkel dat je 't niet te krachtig moest maken. Anders zou het niet eerlijk zijn jegens de anderen.(bloos)



    ik heb geen idee meer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Roman Samael Abaddon

    King of Hell












    Rol ~
    Roman is geboren als een Demon en heeft ook al eeuwen lang de hoogste positie die je kan krijgen. Namelijk de King of Hell. Hij heerst over de onderwereld en alles wat erbij hoort, waardoor je hem de sterkste demon alive kan noemen.
    Naam ~
    Roman || strong; powerful
    Samael || destructive angel of death
    Abaddon || Destroyer
    Leeftijd ~
    Hij is geboren in het jaar 724 v.Chr, wat hem een indrukwekkende leeftijd van 2739 jaar geeft.
    Karakter ~
    Als demon en king heeft Roman zeker een bepaald beeld wat mensen over hem hebben. Op veel vlakken klopt dit beeld ook wel, met enkele verassingen hier en daar. Ten slotte is hij beschermend, over enkele mensen dan. Hetzelfde geld voor het geven om anderen, dat voordeel krijgen ook maar enkelen. Bijvoorbeeld zijn familie en de mensen die hem bij kunnen blijven. Niet dat dit vaak gebeurd.
    Wat velen niet van hem verwachten, is dat hij enigszins rechtvaardig is. Dit past natuurlijk niet bij het beeld van de demon. Een aantal eeuwen lang was hij dit ook totaal niet, maar toen hij zijn huidige positie kreeg is dit langzaamaan veranderd. Dit betekent niet dat hij nooit anderen wat aandoet uit het niets, maar dit is dan meer voor zijn eigen vermaak en is dus ook lang niet zo ernstig. Als je iets doet wat niet bij hem in de smaak valt, dan kan je wel gaan rennen. Ook al gaat dit totaal niet helpen, maar dat is een ander verhaal. De gevolgen zijn zeker geen pretje met hem.
    Roman is een erg charmante man, iets wat hij zelf ook heel goed weet en ook graag gebruik van maakt. Hij wikkelt mensen makkelijk om zijn vingers om ze eigenlijk voor het grootste deel alleen te gebruiken voor eigen voordeel. Zijn charmes zorgen ervoor dat hij snel vertrouwd wordt, wat nou eigenlijk niet het beste idee is. Roman laat zowat iedereen vallen zodra hij klaar met ze is, voor hem geen enkel probleem.
    Roman is erg slim. Altijd al geweest en omdat hij natuurlijk erg veel heeft gezien is dit alleen maar beter geworden. Hij weet veel over vele verschillende dingen en anderen komen dan ook maar al te vaak naar hem toe voor hulp. Voor Roman alleen maar fijn, want die kan natuurlijk weer zijn voordeel uit die wanhoop halen. Bij deze intelligentie komt dus ook zijn slechte kant naar boven. Hij is namelijk erg manipulatief. Hij weet altijd wel zijn zin te krijgen en het maakt hem ook totaal niet uit wat de gevolgen uiteindelijk zullen zijn voor de ander. Als hij zijn zin maar krijgt.
    Roman is niet echt van de emoties en hij komt dus meestal erg kil & koud over. Het is niet eens een kwestie van het niet laten zien, hij voelt het gewoonweg niet. Hij voelt woede, hij voelt trots en hij voelt het als het weer eens goed voor hem uitpakt. Maar voor de rest? Nee, dat kan je echt zeldzaam noemen. Echte blijdschap voelt hij niet vaak en meestal is het meer een spottend lachje van zijn kant. Verdriet is al helemaal een ding wat hij niet lijkt te kennen. Tot slot: Schuldgevoelens. Hij weet waarschijnlijk niet eens wat het is. Bij geen van zijn daden of woorden voelt hij zich ook maar een beetje schuldig. Nee, Roman kent geen schuldgevoelens. Totaal niet. Dit laatste verklaart dan ook waarschijnlijk zijn losbandige gedrag. Hij doet wat hij wilt wanneer hij het wilt en het maakt hem dan echt niet uit wat voor effect dit heeft op anderen. Als hij iets wilt dan krijgt hij het, zijn omgeving maakt hem niet uit.
    Roman is zelfverzekerd, zelfs een beetje teveel van het goede. Arrogant kan je hem zeker noemen. Hij vind zich sowieso beter dan de rest en heeft ook totaal geen moeite om dit te laten zien. Dit is dan weer een typisch voorbeeld van een demon, maar zijn arrogantie begon pas echt te tonen toen hij zijn hoge positie kreeg. Hij is echter niet het type dat een realistische kijk op de wereld verliest, maar zijn gedrag hoort hier zeker bij. Tot slot is hij erg wraakzuchtig. Mocht iemand ooit het lef hebben om hem iets te doen, dan kan diegene zeker wraak verwachten. Mild is hij zeker niet. Op dat gebied is hij een erg creatief persoon en de ander zal dan ook ongetwijfeld de meest pijnlijke straf krijgen die hij op dat moment kan verzinnen.
    Al bij al is het een intimiderende verschijning, iets waar hij erg trots op is en dan ook wel bij zijn titel past. Hij houd van het feit dat anderen bang voor hem zijn en zou het ook niet anders willen. Nou ja, eigenlijk is hij niets anders gewend. Dus hij kan eigenlijk niet kiezen, maar ja.
    Uiterlijk ~
    Roman is geen hele opvallende verschijning, maar aantrekkelijk is hij wel. Het is dan ook iets wat hem vaak helpt. Hij heeft een blanke huid zonder littekens, moedervlekken etc. Als demon heelt hij namelijk erg snel, dus hij heeft er geen last van. Hij heeft donkerbruin haar. Het is kort en heeft een makkelijk model, wat alleen maar handig is voor hem. Zijn groene ogen vallen wel altijd snel op. Ze hebben een felle appelgroene kleur en zijn erg helder. De zwarte gloed wil het nog wel eens overnemen, maar in het dagelijks leven zie je zijn groene kijkers altijd. Roman heeft een rechte neus en volle lippen. Ook heeft hij duidelijke kaaklijnen die zijn gezicht goed vorm geven. Verder laat hij altijd stoppeltjes staan.
    Roman heeft een gespierd lichaam. Duidelijk te zien in zijn armen, zijn benen en zijn bovenlichaam. Met zijn lengte van 1,89 maakt hij verder zijn intimiderende uitstraling helemaal af. Roman draagt altijd donkere kleding, er zal misschien een licht stuk bij zitten. Maar hij houdt het voor de rest bij de donkere tinten. Hij heeft verder geen tattoos of piercings.
    Extra ~


    El Diablo.

    ^ Ohmy, Jensen is loved. Ik was eveneens van plan hem te gebruiken, but no problem. Gebruik ik gewoon iemand anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Ohmy, Jensen is loved. Ik was eveneens van plan hem te gebruiken, but no problem. Gebruik ik gewoon iemand anders.



    hhahah indeed maar als zij king of hell pakt dan wil ik ook een hoge rang hebben xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil graag een vrouwelijke engel hebben en een mannelijke demon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb mijn personage Michael gemaakt. Als dit niet de bedoeling is, of iemand dit liever niet heeft, verander ik het.


    Bowties were never Cooler

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    hhahah indeed maar als zij king of hell pakt dan wil ik ook een hoge rang hebben xD

    Als er één één hoge rang heeft, volgen er meer. Het is niet mijn roleplay, dus het is niet aan mij om er iets over te zeggen, maar ik mag wel mijn mening uiten. En dat is: Het lijkt me niet handig en lichtelijk oneerlijk.
    Maar mij horen jullie verder niet klagen, ik heb namelijk ontzettend zin in deze RP.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als er één één hoge rang heeft, volgen er meer. Het is niet mijn roleplay, dus het is niet aan mij om er iets over te zeggen, maar ik mag wel mijn mening uiten. En dat is: Het lijkt me niet handig en lichtelijk oneerlijk.
    Maar mij horen jullie verder niet klagen, ik heb namelijk ontzettend zin in deze RP.:Y)


    Ik weet helemaal niets van rangen af (':
    I really need some explanation (':


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)
    Ik weet helemaal niets van rangen af (':
    I really need some explanation (':

    Of één lijst met wat wel / niet mag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.