• ANGELS AND DEMONS?
    THEY DON'T EVEN EXIST.

    Hel en hemel zoals de meesten het kennen. De 'slechte' mensen eindigen in hel en de 'goede' worden toegelaten in de hemel door God. Het verhaaltje dat keer op keer word verteld door de ouders zodat hun kinderen de goede pad op gaan.
    Toch klopt het verhaal niet compleet. De meeste mensen hebben niet eens door wat er speelt tussen de twee andere werelden, de aardbewoners zijn vergeten dat hemel en hel überhaupt bestaan. Toch kunnen ze de twee werelden nu niet meer ontlopen. De eeuwenlange oorlog tussen hel en hemel heeft zich uitgebreid tot aarde –– de wereld waar de vele bewoners van hel en hemel hun eerste leven hebben doorgebracht.

    Who will win the never ending war? The angels with the power of God? The demons with the power of the darkness or the normal humans?

    R O L L E N •

    Hell
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Man • Roman Samael Abaddon • CotronaJensen Ackles • King of Hell • 1.2
    Vrouw • Rutherforth
    Vrouw • Belmont
    Vrouw • Superior
    Man • Sonder
    Man • HalfBloodPrince

    Heaven
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie
    Man • Mikey Thomas Yorke • CalTHoodName • Michael • 1.1
    Man • Morticia
    Vrouw • Sonder
    Vrouw • HalfBloodPrince
    Man • Whelve
    Man • Belmont
    Angel • Rutherforth


    Humans
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Vrouw • Corona
    Hunter • Lolicia


    REGELS
    • Een woordenminimum van 250 woorden
    • 16+ is toegestaan, het liefst wel in een spoiler
    • Mary Sue's en Gary Stu's vermijden we het liefst
    • Denk er goed over na voordat je - je inschrijft alsjeblieft, we willen geen afhakers na een week
    • Houd het realistisch
    • Have fun!
    • Het is misschien een heel klein beetje Supernatural gebaseerd :')




    LIJSTJE

    Rol [+ eventuele status]
    Naam
    Leeftijd
    Karakter
    Uiterlijk
    Extra

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 21:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Belmont schreef:
    (...)
    Even om dit duidelijk te maken, Superior heeft dit RPG geopend op basis van een familie die wij (Superior, Cotrona, Rutherforth, en ik) bedacht hebben; the King of Hell, his Queen & their two daughters. Vandaar dat Denize zo'n hoge rang heeft voor haar personage. Iemand moet het doen, en wij waren er vroeg bij (:

    That being said, begin ik aan Erin.

    Dat maakt al een hele boel duidelijk, inderdaad. Desalniettemin lijkt het me eerlijker wanneer iedereen die zich aanmeldt mag bedenken wat voor status xij dan heeft. Als ik het goed begrijp, hebben jullie deze RP geopend met een idee die jullie hiervoor al besproken hadden, waardoor enkel jullie personages een hoge rang (kunnen) hebben.
    Of is dat wellicht niet correct?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een mannelijke Demon en een vrouwelijke Angel? (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 20:06 ]


    she believed she could & so she did

    Belmont schreef:
    (...)

    Even om dit duidelijk te maken, Superior heeft dit RPG geopend op basis van een familie die wij (Superior, Cotrona, Rutherforth, en ik) bedacht hebben; the King of Hell, his Queen & their two daughters. Vandaar dat Denize zo'n hoge rang heeft voor haar personage. Iemand moet het doen, en wij waren er vroeg bij (:

    That being said, begin ik aan Erin.


    Allemaal goed en wel maar hoe zit het met andere mensen?

    Btw waarom staan mijn aanvragen nog niet in de beginpost?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Allemaal goed en wel maar hoe zit het met andere mensen?

    Btw waarom staan mijn aanvragen nog niet in de beginpost?


    Dat zeg ik: geen idee.

    Omdat Marie even geen tijd heeft gehad? Een beetje geduld af en toe :)


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    (...)

    Dat zeg ik: geen idee.

    Omdat Marie even geen tijd heeft gehad? Een beetje geduld af en toe :)



    oke sorry ben een beetje geïrriteerd dat mijn drukke klas sorry (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Meh, ik ben thuis. Ik heb alleen een stapel huiswerk nog liggen die ik graag eerst even afwerk. Ik hoop vanavond iedereens vragen te kunnen beantwoorden en uitleg te geven waarvoor nodig. (:


    That is a perfect copy of reality.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Allemaal goed en wel maar hoe zit het met andere mensen?

    Btw waarom staan mijn aanvragen nog niet in de beginpost?


    Oh, ik zie net dat je dezelfde rollen had aangevraagd als ik, wat dan wel voor een evenwichtserror gaat zorgen..
    Ik pas mijn aanvraag aan dan; een mannelijke Angel (: zo zijn de geslachten ook nog in evenwicht.


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    (...)

    Oh, ik zie net dat je dezelfde rollen had aangevraagd als ik, wat dan wel voor een evenwichtserror gaat zorgen..
    Ik pas mijn aanvraag aan dan; een mannelijke Angel (: zo zijn de geslachten ook nog in evenwicht.


    als je perse een vrouwelijke engel wilt dan switch ik gewoon hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    als je perse een vrouwelijke engel wilt dan switch ik gewoon hahaha


    Nee, hoor, is prima voor mij. (:


    she believed she could & so she did

    Even Ontopic wat de rollen betreft; Erin wordt verliefd op een mannelijke engel. Zjin daar volunteers voor?


    Spinning around, I'm weightless.

    Whelve schreef:
    (...)

    Nee, hoor, is prima voor mij. (:


    this echt geen probleem hoor


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^ Neem jij het meisje maar, want anders heb je twee jongens.

    @Belmont: Misschien eerst even wachten totdat de rollen uitgeschreven zijn, anders kan het zijn dat ze botsende karakters gaan hebben.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 20:15 ]


    she believed she could & so she did

    Belmont schreef:
    Even Ontopic wat de rollen betreft; Erin wordt verliefd op een mannelijke engel. Zjin daar volunteers voor?


    Mag met fttb Michael, die als mens rondbanjerd...


    Bowties were never Cooler

    Whelve schreef:
    ^ Neem jij het meisje maar, want anders heb je twee jongens.

    @Belmont: Misschien eerst even wachten totdat de rollen uitgeschreven zijn, anders kan het zijn dat ze botsende karakters gaan hebben.


    oja true xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sorry, ik schrijf me toch uit. Ik had er niet goed over na gedacht waardoor ik tijd te kort ga komen. School en mijn privé leven gaan toch voor en daarbij doe ik ook mee aan een aantal andere RPG's. Het zou jammer zijn als ik wel mee doe, een aantal keer post en daarna mijn personage verwaarloos. In mijn plaats kunnen jullie net zo goed iemand nemen die wel actief is en tijd over heeft. Jammer, deze RPG klinkt leuk.. misschien de volgende keer! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.