• ANGELS AND DEMONS?
    THEY DON'T EVEN EXIST.

    Hel en hemel zoals de meesten het kennen. De 'slechte' mensen eindigen in hel en de 'goede' worden toegelaten in de hemel door God. Het verhaaltje dat keer op keer word verteld door de ouders zodat hun kinderen de goede pad op gaan.
    Toch klopt het verhaal niet compleet. De meeste mensen hebben niet eens door wat er speelt tussen de twee andere werelden, de aardbewoners zijn vergeten dat hemel en hel überhaupt bestaan. Toch kunnen ze de twee werelden nu niet meer ontlopen. De eeuwenlange oorlog tussen hel en hemel heeft zich uitgebreid tot aarde –– de wereld waar de vele bewoners van hel en hemel hun eerste leven hebben doorgebracht.

    Who will win the never ending war? The angels with the power of God? The demons with the power of the darkness or the normal humans?

    R O L L E N •

    Hell
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Man • Roman Samael Abaddon • Cotrona • Jensen Ackles • King of Hell • 1.2
    Vrouw • Rutherforth •
    Vrouw • Belmont •
    Vrouw • Superior •
    Man • Sonder •
    Man • HalfBloodPrince •

    Heaven
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie
    Man • Mikey Thomas Yorke • CalTHood • Name • Michael • 1.1
    Man • Morticia •
    Vrouw • Sonder •
    Vrouw • HalfBloodPrince •
    Man • Whelve •
    Man • Belmont •
    Angel • Rutherforth •


    Humans
    Geslacht • username • faceclaim • eventuele positie • pagina
    Vrouw • Corona •
    Hunter • Lolicia •


    REGELS
    • Een woordenminimum van 250 woorden
    • 16+ is toegestaan, het liefst wel in een spoiler
    • Mary Sue's en Gary Stu's vermijden we het liefst
    • Denk er goed over na voordat je - je inschrijft alsjeblieft, we willen geen afhakers na een week
    • Houd het realistisch
    • Have fun!
    • Het is misschien een heel klein beetje Supernatural gebaseerd :')




    LIJSTJE

    Rol [+ eventuele status]
    Naam
    Leeftijd
    Karakter
    Uiterlijk
    Extra

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 21:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Belmont schreef:
    Even Ontopic wat de rollen betreft; Erin wordt verliefd op een mannelijke engel. Zjin daar volunteers voor?

    Je kunt daar altijd over beslissen nadat je de rollen hebt gelezen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon even checken of er mensen waren die er voor open stonden (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh; dit vroeg ik me nog af: zijn de demonen gevallen engelen, of altijd demon geweest?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Oh; dit vroeg ik me nog af: zijn de demonen gevallen engelen, of altijd demon geweest?


    Dit kan allebei wel denk ik, het kunnen natuurlijk ook gewoon mensen geweest zijn (moordenaars ofzo, slechte mensen die in de Hel terechtgekomen zijn). (:


    That is a perfect copy of reality.

    Rutherforth schreef:
    (...)

    Dit kan allebei wel denk ik, het kunnen natuurlijk ook gewoon mensen geweest zijn (moordenaars ofzo, slechte mensen die in de Hel terechtgekomen zijn). (:


    Okay (:

    Nu nog de hiërarchie in beide werelden en ik ben mee (:


    Mhm?

    Ik maak denk ik ook nog een mannelijke gevallen Engel (dus een Demon) en een vrouwelijke Angel c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Misschien is er overheen gelezen, maar was er nou een leeftijdslimiet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonder schreef:
    (...)

    Okay (:

    Nu nog de hiërarchie in beide werelden en ik ben mee (:


    Over de hiërarchie zijn we ook nog niet helemaal uit, dit komt asap. (:

    @Morticia, er is geen leeftijdslimiet. Volgens mij vroeg jij ook hoe het zat met de hogere rangen? Ik heb het even gevraagd en we vonden het niet zo heel erg als er meerderen kwamen met hogere rangen, het lijkt me ook een beetje oneerlijk als alleen wij er een mogen haha. (:

    Marie ik neem ook nog een Engel bij, niet zeker welk geslacht tho.


    That is a perfect copy of reality.

    Rutherforth schreef:
    (...)


    Volgens mij loopt het redelijk gelijk qua aantal mannen en vrouwen, dus voor mujn part mag je zelf kiezen. C:

    Oh god, oke. Ik ben er nogal twijfelachtig in, maar zet me er maar alvast op voor een reservatie van hunter C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lijst is aangepast. ^-^

    Is alles goed nu?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb Michael's innerlijk gemaakt. Sorry dat het vrij onsamenhangend is


    Bowties were never Cooler

    E R I N • L I V I A • A B A D D O N

    Naam
    Leeftijd
    Karakter
    Uiterlijk
    Extra


    Spinning around, I'm weightless.

    Okay, dan post ik mijn persona morgen. Heb nu hartstikke last van hoofdpijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een man please C: Ik ben erover uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    “CRUEL LEADERS ARE REPLACED——
    ONLY TO HAVE NEW LEADERS
    TURN CRUEL.

    S I D • A C H E S O N

    Volledige naam: Sid Acheson.
    Leeftijd: 32 in mensenjaren, in Engelenjaren echter 2470.
    Geslacht: Overduidelijk een man.
    Soort: Engel, hij heeft een redelijk hoge positie en krijgt over de belangrijke zaken best wat te weten.
    Innerlijk: Kalm, ongevoelig en afgesloten, dat is hij meestal. Dat betekend niet dat hij het ook echt is, maar hij heeft zich voornamelijk naar die kant van zichzelf gericht, om een reden die hij heel belangrijk vind. Volgens hem heeft hij het ooit wel aan iemand verteld, maar het kan zijn dat hij het vergeten is. Daarbij wil hij graag alleen zijn, omdat hij bang is iemand te kwetsen die hem na aan het hart ligt, wat hem al vaak genoeg is overkomen. Na die lange tijd heeft hij het wel geleerd en zich mede daardoor afgesloten.
          Sid wil dan ook enkel gestoord worden wanneer er iets dreigend of uitermate belangrijk is, als het niet het geval is, slaat al bijna direct dat ijzige karakter toe. Het is niet zijn bedoeling om dat te doen, niet helemaal in elk geval, maar het ongevoelige gedeelte slaat toch heel vaak toe. Dit neemt hem dan over, verstand en lichaam, terwijl hij weet dat het zijn Engel - instinct in hem is. Vaak probeerde hij het onder controleren te houden, ermee te handelen, maar het faalde elke keer opnieuw. Sid noemt zichzelf zo nu en dan een monster, zeker wanneer hij de verscheidene emoties ervaart en ziet van andere mensen. Gevoelens die niet aan hem besteedt horen te zijn, maar wel nodig wat tijd in beslag nemen.
          Hij heeft zich omhoog gewerkt bij de Engelen, met moeite en veel doorzettingsvermogen, echter kwam hij uiteindelijk bij zijn doel. Sid is hier dan ook uitermate trots op, wat toch zo nu en dan in zijn ogen schijnt. Hij is op dat punt ook niet verlegen of iets dergelijks om het te laten merken. Stil, zwijgzaam, wat gelijk naar een zekere geheimzinnigheid neigt, dat is hij wel. Dat betekend echter niet dat hij verlegen of naïef is, alles behalve juist. Hij kan dan ook ongelooflijk wreed zijn, wat negen van de tien keer gebeurd wanneer er niet naar hem geluisterd wordt in drastische omstandigheden.
          In de liefde is hij absoluut alles behalve goed, want hij snapt er - op z'n zachts gezegd - geen moer van. Zo ook dus niet van vrouwen. Alhoewel hij wel zijn charmes in kan zetten, daar blijven de vrouwen in elk geval niet koud van. Hij heeft er echter een ongelooflijke hekel aan wanneer hij het moet doen, omdat hij stiekem geen echte liefde heeft gekend en in conflict daarmee is. Daarom raakt hij er ook snel verveeld bij, wat aan zijn gezicht afgetekend is. Agressief is hij niet, ten minste niet tegen zijn mede - Engelen, maar vroeger was er zeker een kant dat hij dagelijks driftbuien had over van alles. Hij heeft het met heel veel moeite weten te controleren, maar als er iemand heel kwaad spreekt over iets of iemand wat een dierbare is, kan hij er zo weer in terug vallen. Sid luistert meer dan dat hij praat. Toch verliest hij zich bijna nooit in gedachten, hij wilt graag van alles weten wat er rondom hem gebeurd, zodat hij voorbereid is en een beetje weet wat er speelt. Een enorme hekel heeft hij dan ook aan verrassingen, zelfs als het over een verjaardag gaat. Daar is hij ook niet op gesteld, omdat hij weet dat het toch niet aan hem te zien valt.


    SO CASUALLY CRUEL——
    IN THE NAME OF BEING HONEST.”

    Uiterlijk:
    Extra:
    Likes: De natuur— wanneer niemand in de buurt is, praat hij zelfs tegen de bomen of geesten van de natuur • Nieuwe dingen leren, zo vindt hij het aangenaam om meer stof te vergaren tot kennis • Lezen, vooral over kunst en de geschiedenis, echter eveneens vechttechnieken. Soms zelfs over zijn eigen ras, aangezien hij zich interesseert in wat ze er allemaal van vinden • Serene muziek, zoals viool—, cello— ofwel pianospel • Wetten / discipline • Dansen, en dan hebben we het niet over disco – moves, maar langzame dans vooral • Luisteren naar het gezang van een vrouw.
    Dislikes: Stompzinnigheid • Hebzucht • Grote en drukke menigtes • Alcohol • Wanneer iemand in z'n weg komt • Als hij zichzelf “moet” uitleggen. Uitleggen tussen haakjes, want hij doet alleen wat hij zelf wilt! • Over zichzelf of persoonlijke zaken praten • Bestudeerd worden • Oneerlijkheid (van anderen) • . . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.