• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen
    Good guys
    • Patch • Mad Hatter en White Queen - 7/17 - IJsvogel [1.3]
    • Archer Richard Hood • Robin Hood - 16/7 - Beaufort [1.8]
    • Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost - 16/6 - BIack [1.4]
    • Melody Erica • Ariel - 16/6 - Belmont [1.5]
    • Stella Marley Hope White • Snow white - 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    • Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty - 17/7 - WeasIey [1.8]

    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira - 17/7 - BIack [1.1]
    • Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen - 17/7 - Beaufort [1.4]
    • Bassam Hashim Sultan • Jafar - 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    • Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent - 18/7 - Magnus [1.11]
    • Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier - 18/7 - Greedling [1.11]
    • Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin - 16/6 - Alastor [1.7]
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades - 16/7 - Magnus [1.7]

    Reserveringen en face claims staan in het rollentopic.


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    •
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!



    "Never grow up."



    Begin

    We beginnen bij de aankomst op Fairytale High, iedereen mag gewoon naar zijn dorm gaan en zijn spullen pakken. Vanavond is het grote "welcome home" feest! Have fun! - plattegrond en meer info kan je vinden onder "informatie".

    Leerlingen hebben van half negen tot half tien de tijd om hun spullen in hun dorms te zetten - zie informatie. Om half tien wordt iedereen in de collegezaal "Room 1" verwacht voor de jaarlijkse opening, speech van de directeur etc.

    Timetable
    08.30-09.30
    09.30-12.00
    Break
    15.00-18.00
    Diner
    20.00-01.00
    .
    Start
    Opening (R1)
    -
    Games (F1)
    -
    Welcome Home Party (DH)



    Welcome Home Party

    Na een introductie van Headmaster Mouse, een sportmiddag en een heerlijk groot buffet, is iedereen uitgenodigd voor het jaarlijkse feest dat plaats vind op de eerste avond om de terugkomst naar de school te vieren. Over een kwartier zal de aanvang zijn, dus trek je chique kleding aan en wees welkom op een avond vol hapjes, drankjes en muziekaal vermaak!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arianna Emilia Frost
    Ari • Jack and Elsa • Crushing, very hard
    "The cold never bothered me anyways."



    xxx

          Een wolkje rook vertelde me dat er iemand in de verte stond te roken en ik merkte dat ik mezelf moest bedwingen om niet te gaan rennen. Bran en ik hebben wel een paar keer in de vakantie gemeen, maar dat is natuurlijk heel anders dan elkaar elke dag zien en ik moet zeggen dat ik dat echt gemist heb. Ik begin al te zwaaien zodra ik de jongen in het zicht krijg. Zoals gewoonlijk is hij zijn donkere en aantrekkelijke zelf en ook al weet ik dat hij misschien niet de meest geweldige invloed is, maar dat maakt me vrij weinig uit. Bran is geweldig en we begrijpen elkaar. Ik duw mijn handen in mijn zakken en bijt mijn lip. Ik heb een hele stapel handschoenen meegenomen, mijn moeder wil niet dat ik ze gebruik omdat ze vind dat ik mijn krachten onder controle moet houden, maar dat lukt me nog niet echt goed en ik wil niet dat ik iemand pijn doe. Daarnaast, handschoenen kunnen soms best awesome staan bij een outfit... als je weet hoe je het moet stylen.
          'Bran!' Ik zet mijn koffer twee meter bij hem vandaan neer en ren het laatste stukje om hem om de nek te vliegen. Een meisjesachtige giechel verlaat mijn mond en ik druk een kus op zijn wang. 'Ik heb je ontzettend gemist,' zeg ik terwijl ik hem bijna fijnknijp in mijn knuffel.
          'Hoe was je vakantie?' vraag ik uiteindelijk terwijl ik mijn koffer weer oppak en een sigaret uit mijn rugzak tevoorschijn pak om die vervolgens op te pakken. Slechte gewoonte - ik weet het - maar op een gegeven moment als je omgaat met een roker, kan je bijna niet anders dan het eens proberen.


    xxx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    xxx

          De eerste paar seconden zijn geweldig, maar net als ik de zoen wil verdiepen en haar dichter tegen me aan wil trekken, trekt Blake zich terug en voel ik een enorme teleurstelling door me heen gaan.
          'Zay...,' zegt ze en ze kijkt van me vandaan. 'Ik kan dit niet sorry maar...,' ze schudt haar hoofd en ik zucht zachtjes. Natuurlijk niet. 'Laat maar... Ik moet gaan denk ik...' Ik negeer het feit dat het nog een uur is voordat we op school moeten zijn en lichtelijk afgewezen laat ik haar gaan en begin ik stilletjes aan te kleden.
          'Okay, ik zie je straks wel,' zeg ik dan, ik geef haar nog snel een korte knuffel en verdwijn dan uit de kamer. Ik moet mijn spullen nog even ophalen en terwijl ik Cam boos een berichtje stuur dat hij me binnen moet laten omdat ik mijn sleutel vergeten ben steek ik een joint op. De deur wordt geopend door mijn achterneef, maar ik besluit alleen maar wat boze woorden met hem uit te wisselen en ga dan gelijk door naar boven om mijn koffer snel in te pakken. De joint zorgt ervoor dat de rust in mijn chaotische hoofd weer een beetje terug keert. Buiten hoor ik een toeter wat betekend dat Sam al buiten sta te wachten. Ik kleed me nog snel om en met mijn leren jas over één schouder hangend, een jogging broek aan, een joint in mijn hand en een grote rugzak met mijn kleine hoeveelheid aan bezittingen, ren ik naar beneden en gooi ik de deur open.
          'Één keer bellen is genoeg hoor, ik ben niet doof.'
          'Zayko, luie mother-fucker! Schiet op! Het echte leven wacht!' krijg ik terug geschreeuwd. Ik schenk hem een grimas en wurm me dan langs hem om de join buiten uit te stampen en me te laten zakken in de auto van Sam's vader - die me tegen alle verwachtingen in geweldig vind.
          'Morgen, meneer Satan,' mompel ik, om me vervolgens op Sam te richten. 'Sam, ik heb je hulp nodig,' mompel ik. 'Ik ehh... Ik heb een soort van met Blake gezoend,' zeg ik terwijl ik mijn stem verlaag zodat Sam's vader het niet kan horen.


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    MADILYN RAVEN DE VIL

    Iets nats op mijn gezicht zorgde ervoor dat ik warrig mijn ogen opende. Wat was dat? Ik keek in de ogen van een kleine pup. Had die hond serieus het lef om op mijn bed te klimmen?
    Ik trok mijn arm van onder de deken vandaan en veegde het beest van me af. Ik negeerde de jankende geluiden die het wezentje produceerde - snertbeest. Die honden waren ook echt natuurlijk goed voor - behalve als jasmateriaal natuurlijk.
    Ik begreep niet dat mijn moeder de beesten rond in huis liet lopen. Vroeger had ik het heel leuk gevonden, maar nadat ik erachter gekomen wat ze eigenlijk met die honden deed...
    Niet dat ik er problemen mee had. Ik had er vrede mee gemaakt en nu vond ik de kleding die ze maakte juist erg mooi en leuk. Sommigen walgden ervan en vertelden me dat ze het niets vonden, maar ik lachtte ze dan in hen gezicht uit. Dachten ze nu echt dat het me iets uit maakte wat zij vonden?
    Waar ik wel problemen meehad was de eerste schooldag. Ugh, waarom had je nou goede cijfers en een goede opleiding nodig om ver te komen in het leven? Waarom moest alles nou zo moeilijk zijn op school?
    Ik deed wel mijn best. Natuurlijk deed ik dat, ik had echt geen zin om later vuilnisman te worden - wat ik waarschijnlijk ook niet zou worden als ik geen goede opleiding gedaan had. Mijn moeder zou wel iets voor me regelen.
    Toch wilde ik dit graag. Ik wilde niet dom gewoon worden. Ik wás niet dom. Ik moest enkel gewoon even wat meer mijn best doen om een goed resultaat de behalen.
    Na me nog een enkele keer omgedraaid te hebben, stak in mijn been uit het bed. Gelukkig waren die rothonden opgerot. Al zou ik het ook niet erg vinden om perongeluk op eentje te gaan staan. Eigen schuld, plat. Moesten ze maar niet onder mijn voeten gaan liggen.
    Ik liep naar mijn kast en pakte daar wat kleding uit. Een rokje dat mijn moeder zelfgemaakt had. Het was een mix, had ze me verteld. Er zaten allerlei verschillende dieren in verwerkt, niet alleen honden.
    Ik trok er een simpel shirt bij aan en een leren zwart leren jasje. Aan mijn voeten trok ik zwarte highheel sandalen. Misschien een beetje veel zwart, maar zeg nou zelf - waarom zou ik me daar zorgen om maken?
    Na mijn kleren aangedaan te hebben, maakte ik me op. Echt veel make up deed ik niet op - dat was niet echt nodig. Enkel een beetje mascara, oogpotlood en lipbalm was wel genoeg.
    Ik at wat en was toen wel klaar om naar school te gaan. Mijn moeder sliep nog, die werd meestal pas rond elf uur wakker - ook door de week. Het verbaasde me niet. Zelf zou ik dat waarschijnlijk ook doen als ik niet naar school zou moeten.
    School was overigens één van de enige dingen die moesten en ik serieus nam.
    Ik keek even op mijn mobiel naar de social media. Allemaal mensen die zichzelf helemaal geweldig of zielig vond. Drama much. Kon niemand nou ooit eens normaal doen?
    Na alles een beetje gezien te hebben - ik had heel veel tijd over. Liep ik naar de garage om daar mijn scooter te pakken. Het was een zwarte - shocker. Mijn tas vasthoudend stapte ik op en reed ik weg.
    Op naar het geweldige schoolleven.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:36 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Blakely Caitlyn Tremaine-Charming
    Blake • Cinderella and Thomas • 18 • Reject • Heir
    "Even miracles take a little time Blakely." – "'Kay cool. Whatever. Oh by the way, call me Blake."

    Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Zayko en schud mijn hoofd – ik haat het dat ik hem niet gewoon kan zoenen zonder allemaal complicaties. Vind je eens een keer iemand leuk, vindt iemand anders – is diegene ook nog je beste vriendin – hem leuk en moet je dus wel van hem afblijven. Aangekleed en wel leun ik tegen een stukje muur aan terwijl ik naar Zako kijk – heeft hij me zojuist echt gezoend? Waarom? Was hij soms nog een beetje stoned? Dat hij niet wist wat hij deed, ik bedoel, hoe groot is de kans dat hij míj leuk vindt – ik schat die kans ongeveer een op de – een getal met heel veel nulletjes – in.
          "Okay, ik zie je straks wel," mompelt hij wanneer hij me stilletjes en kort knuffelt.
          "Zie je op school," zeg ik met een zwakke glimlach en zie hoe hij wegloopt waarna ik zuchtend op Alex' deur klop.
          "Wakker worden idioot!" roep ik tegen de deur en lach even sarcastisch. Wanneer er wordt opengedaan verwacht ik een chagrijnige slaapkop met warrig haar in enkel een boxer – niets is echter minder waar want daar staat hij dan voor me, keurig aangekleed en verzorgd en even bekijk ik hem.
          "Nou dat valt tenminste nog mee," lach ik en stap zijn kamer – ja hij komt hier zo vaak dat hij gewoon een eigen kamer heeft – binnen die ik even rondkijk. Spontaan schiet ik in de lach als ik alle rommel zie op de grond, op zijn bed – overal.
          "Je bent nog erger dan Julian en Mike bij elkaar," giechel ik zachtjes en kijk hem aan. "Hoe dan ook we hebben nog even dus wil je wat doen? Ik verveel me en heb wat afleiding nodig."

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 17:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MT.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BASSAM 'SAM' HASHIM SULTAN


    Ik geef de jongen een ruk aan zijn oor, meteen gevolgd door een mep tegen zijn hoofd. Mijn vader kijkt even op, maar richt zijn ogen daarna weer op de weg. Hij is dit wel gewend.
    "Je hebt wát gedaan?" Ik rol, zonder dat hij het kan zien, met mijn ogen en steek een sigaret op.
    Met een simpele klik steek ik het ding aan, en laat daarna het raampje naar beneden zakken zodat de rook niet in de auto blijft staan.
    "Wat ben je toch ook een," ik inhaleer en wrijf over mijn slapen. Ik ben hier veel te brak voor. "Ongelofelijke debiel."
    Ik heb niks tegen het feit dat mijn beste vriend met meisjes zoent - dat is juist volledig de bedoeling. Het is veel te saai om geen juicy details uit te kunnen wisselen met je beste vriend, omdat hij die simpelweg niet heeft. Of nou ja, de laatste keer dat ik hem om juicy details vroeg beschreef hij me uitgebreid het sapje dat hij die ochtend had gedronken.
    Waar ik iets tegen heb is het feit dat hij zoent met Blake, een van onze beste vriendinnen. Oké, ik moet toegeven dat Blake zeker niet lelijk is en ik het wel zou weten, maar het feit dat hij dit deed zonder er ook maar een seconde over na te denken, zorgt gewoon voor ergernissen.
    Meisjes zijn leuk, maar je moet ze daarna ook makkelijk kunnen dumpen. Je moet niet met je beste vriendin zoenen, dat zorgt voor moeilijkheden. Je ziet ze namelijk nog een heel jaar, en wat als ze meer zou willen? Wat nou als ze ineens van je verwacht dat je haar vriendje wordt? Voor je het weet ben je getrouwd en heb je drie kinderen.
    Ik doe niet eens mijn best om mijn stemgeluid zacht te houden als ik hem de les lees. "Je zoent níet met je beste vriendin, Zayko. Dat is een no go. Tenzij je een afspraak met haar hebt, weet je wel, een soort friends with benefits, of zo. Je kunt niet zomaar met een meisje zoenen waarvan je weet dat je haar het komende jaar elke dag gaat zien, dat is gewoon de domste actie ooit. Tenzij je iets met haar wilt... Een relatie, of zo. Gadverdamme, Zayko, dat wil je toch niet?"
    Wolkjes rook verlaten mijn mond terwijl ik praat en elke keer inhaleer ik daarna krampachtig weer.
    Mijn vader trommelt met zijn handen op het stuur en grijnst. "Zayko, jongen...," vanuit de weerspiegeling kan ik de blik op zijn gelaat zien, een blik die ik maar al te goed herken. "Vrouwen zijn ondergeschikt aan mannen. Jij, als man, zou moeten mogen doen wat je wilt. Je bent tenslotte het sterkere geslacht, en je hebt de macht, in welke relatie met een vrouw dan ook."
    Hij werpt een blik naar buiten en kijkt dan weer via de achteruitkijkspiegel naar ons. "Zoals ik Sam ook geleerd heb: vrouwen zijn het aangenaamst gezelschap als ze geen woord uit kunnen brengen, en een vrouw is het mooist en het nuttigst als ze een man dient, in welke manier van het woord dan ook."
    Ik haal diep adem en schiet de sigaret uit het raam naar buiten. Dit zou nog wel eens een lange reis kunnen worden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Fallon Annabelle Hester



    B eelden snijden uit hout was misschien wel de ergste familiedag die Fallon zich voor kon stellen, maar toch was die ellende werkelijkheid geworden toen haar vaders besloten hadden om op de artistieke tour te gaan. Ze zou liegen als ze zei dat ze alle familiedagen haatte, maar er waren overduidelijk pieken en dalen in te ontdekken. Normaal gesproken was Fallon erg punctueel, maar deze ochtend liep alles mis. Ze kon haar schooltas niet vinden en haar wekker was ook nog eens te laat af gegaan. Daarom haastte ze zich door het huis heen. Ze rende van hot naar her en leek af en toe te vliegen. Uiteindelijk had ze toch alles bij elkaar weten te scharrelen.
          'Pap,' riep ze vervolgens, gewoon om in één keer haar beide vaders aan te spreken. Eén van hen was de krant aan het lezen en de ander vermaakte zich met een kruiswoordpuzzel. Ze waren de typische huisvaders.
          'Ja, lieverd?' antwoordde ze bijna gelijk.
          'Ik ga naar school,' zei Fallon. Ze drukte een kus op hun wangen, zei hen gedag en verliet het huis. Met haar spullen aan haar zijde wandelde ze richting de bushalte. Toen ze deze eenmaal had bereikt, kwam ze tot de conclusie dat ze haar bus gemist had. Grommend liet ze zich neer zakken op het bankje en pakte haar telefoon erbij. Ze had een deal gesloten met Teddy. Al maanden was ze op zoek naar een danspartner en geen één van de mogelijkheden leek passend te zijn. Teddy had geen danservaring maar dat maakte alles zo interessant voor Fallon - ze hield immers van uitdaging. Nadat ze minstens twintig minuten had gewacht op de bus arriveerde het voertuig en stapte Fallon in.
          Onhandig stapte ze uit de bus maar al haar gezucht werd vervangen door een brede glimlach toen ze de school zag. Fallon sleepte haar hoeveelheid spullen mee en zag Teddy al in de verte staan. Haar lippen krulden op tot een lieve glimlach en ze naderde hem.
          'Goedemorgen,' zei ze vervolgens.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorryvoor dit, d'r was wat mis gegaan

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 19:08 ]


    You are my piece of paradise.

    Liam 'Peter' Copper


    Als mijn wekker gaat, word ik wakker.
    Het is altijd het zelfde liedje, maar toch word ik er altijd zo blij van.
    Ik zing mee met het liedje terwijl ik me omkleed.
    Dan ren ik naar de jammer om me te wassen en m'n tanden te poetsen.

    Ik kijk in de spiegel en ik zie m'n warrig haar.
    "Perfect.", mompel ik.
    Dan komt mijn 7- jarig zusje Cindy aangerend.
    "ga eens weg!", roept ze, "Meneer Wortel en ik willen onze tanden poetsen.".
    Met een zucht loop ik de badkamer uit.
    Als ik in de keuken aangekomen ben maak ik een broodje met Aardbeien confituur voor mezelf en eentje met Choco voor Cindy.

    Ik loop met mijn bord naar de eetkamer en zet de tv aan.
    Zoals altijd kijk ik naar zulk grappige-filmpjesprogramma.
    Maar als mijn zusjeaangerend komt verzet ze het op SpongeBob.
    "Maam, wakker worden!", roep ik.

    Al snel komt mijn moeder aangekleed naar beneden.
    Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd en gaat de deur uit met Cindy.
    Als ze uit het zicht is loop ik naar boven en veeg de lippenstift van m'n voorhoofd.

    Dan loop ik naar beneden en pak mijn lunchpakket.
    Mijn moeder maakt altijd van die lunch-arts, dat is wel cool.
    Als mijn brooddoos in m'n rugzak zit pak ik nog wat geld en kruip op m'n fiets.

    De school is maar 5 minuutjes hier vandaan rijden.
    Maar in die 5 minuutjes kan ik altijd mijn chaotische gedachten goed ordenen.
    Daar ben ik zo blij om.

    Als ik aangekomen ben op school ren ik meteen naar mijn kluisje.
    In mijn kluisje stop ik al m'n spullen, en haal wiskunde en Engels uit.
    Dat zijn mijn eerste vakken.
    Nou ja, ik weet nu al dat het meer babbelen dan studeren gaan zijn.

    Als alles klaar is zet ik m'n rugzak aan de kant en rijd naar huis.
    Daar pak ik mijn koffer en word door m'n moeder gebracht.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 19:05 ]


    You are my piece of paradise.

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    xxx

          'Au!' stoot ik uit waarna ik Sam hard terug mep.
          'Je hebt wát gedaan?' hij steekt een sigaret aan en ik wil er zelf eigenlijk ook een opsteken, maar ik bedenk me gezien ik me of het moment al een beetje duizelig voel van de te stel tot me genomen joint. 'Wat ben je toch ook een,' hij laat een dramatische stilte vallen en ik frons, 'ongelofelijke debiel.'
          'Dank je,' grom ik en ik sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik - nog chagrijniger dan eerst naar buiten staar. Gister wilde hij nog zo graag dat ik met een meisje zoende en nu is het ineens een dood zonde. Sam lijkt Blake wel. Eerst wil ze me zoenen en nu ineens niet meer. Was ik dan zo'n vreselijk alternatief? Of zoende ze dan toch liever met Archer of Alex.
          'Je zoent níet met je beste vriendin, Zayko. Dat is een no go. Tenzij je een afspraak met haar hebt, weet je wel, een soort friends with benefits, of zo. Je kunt niet zomaar met een meisje zoenen waarvan je weet dat je haar het komende jaar elke dag gaat zien, dat is gewoon de domste actie ooit. Tenzij je iets met haar wilt... Een relatie, of zo. Gadverdamme, Zayko, dat wil je toch niet?' ik schuifel ongemakkelijk heen en weer, weten dat zijn vader dit nu ook kan worden.
          'Natuurlijk wil ik dat niet,' verzucht ik, 'het was een fout oké, het gebeurde gewoon... ik was bij haar blijven slapen en...jeweetwel,' mompel ik zachtjes en behoorlijk beschaamd. Nu voel ik me inderdaad een ongelofelijk debiel.
          'Zayko, jongen...,,' begint de vader van Sam en ik slik ongemakkelijk. 'Vrouwen zijn ondergeschikt aan mannen. Jij, als man, zou moeten mogen doen wat je wilt. Je bent tenslotte het sterkere geslacht, en je hebt de macht, in welke relatie met een vrouw dan ook.' Ik wil hem vertellen dat dat absoluut niet geld voor iemand zoals Blake. Ik ben de baas niet over Blake. Dat zou ze trouwens ook nooit toelaten.
          'Zoals ik Sam ook geleerd heb: vrouwen zijn het aangenaamst gezelschap als ze geen woord uit kunnen brengen, en een vrouw is het mooist en het nuttigst als ze een man dient, in welke manier van het woord dan ook.' Ik zucht zachtjes en knik naar hem als teken dat ik het begrepen heb. De auto komt aan bij de school en terwijl de auto nog half rijdt, stap ik uit. Ik wil hier weg.
          'Bedankt voor het brengen,' mompel ik waarna ik de deur dicht gooi en maak dat ik weg kom. Ik loop richting de poorten waar ik Stella al zie staan. Eigenlijk wil ik gelijk doorlopen naar mijn kamer, maar ik heb beloofd om haar een knuffel te geven en ik kom mijn beloftes na.
          'Hey,' mompel ik en ik geef haar een zwak glimlachje waarna ik haar knuffel, 'hoe is het yummy mummy?'


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    My Dramatic Topics


    “A queen will always turn pain into power.”

    STELLA MARLEY HOPE WHITE
    "Am I ready? I have no idea. Can you even be ready for such a thing?"


    Ik ben naar buiten gelopen om een knuffel te ontvangen van Zayko, iets waar ik enorme behoefte aan had.


    Dit alles is emotioneel veel zwaarder voor me dan ik had gedacht, en het doet me dan ook goed om hem aan te zien komen lopen.
    "Hey," hij glimlacht en slaat zijn armen om me heen. Ik heb hem gemist, al hebben we nooit echt heel veel gepraat. We hadden niet echt een vriendschap, we trokken alleen maar met elkaar op als we wilden drinken of roken zonder dat iemand er iets over zou zeggen.
    Het verbaasde zelfs mij dat ik Zayko als een van de eersten vertelde over mijn dochtertje, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, want hij lijkt veel meer open gegaan te zijn naar mij toe. "Hoe is het, yummy mummy?"
    Ik glimlach bij het horen van die oude bijnaam, die nu gerecycled is. "Momenteel ben ik een emotioneel wrak, maar ik ben blij weer op school te zijn."
    Een beetje afwezig druk ik meerdere malen op het vergrendelknopje van mijn telefoon, waarna elke keer weer een foto van Mira op het scherm verschijnt. Ergens wil ik haar aan iedereen laten zien, vol trots. Maar tegelijkertijd ben ik bang voor de reacties. Ik stop mijn telefoon maar snel weer terug in mijn broekzak en zucht diep. Man, ik ben écht een wrak. Hoe ga ik dit jaar volhouden?
    Ik geef hem zachtjes een stoot tegen zijn bovenarm. "En blij jou weer te zien, natuurlijk. Al zullen we niet meer zoveel met elkaar omgaan, ben ik bang, zeker nu ik niet meer drink of rook..." Ik zal vast ontzettend saai klinken, dat weet ik, maar ik doe alles om een goede moeder te zijn.
    En ach, misschien drink ik af en toe nog een wijntje of rook ik af en toe een sigaret, maar niet meer waar mijn dochtertje bij is. Dat wil ik haar niet aandoen.
    "En, eh... Hou die bijnaam nog maar een beetje in, oké? Ik moet het nog zoveel mensen vertellen.. Zelfs haar vader weet het niet."


    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 19:36 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith



    Goddess of pain and joy


    In de vroege krieken van de ochtend had ik mijn weg uit de Onderwereld al gemaakt, mijn best gedaan om mijn ouders te

    vermijden terwijl ik dat deed. Alhoewel ik weg had willen gaan zonder iets te laten merken, wist ik dat ik daar later spijt van zou krijgen als mijn ouders me een preek gaven. Daarom had ik een briefje achtergelaten en was met mijn tassen weggegaan.
    Nu lagen de tassen naast me terwijl ik mijn weg naar de school maakte. Alhoewel ik naar school had kunnen vliegen, al zonder vleugels, besloot ik een taxi te regelen. De reis was lang en zeer onprettig. De auto stonk naar oude zweet sokken en sigaretten. De raampjes werden door plakband bijeen gehouden, waardoor het onmogelijk was om een raampje daadwerkelijk open te zetten.
    De man achter het stuur was wat gezetter en het zweet liep van zijn rood aangelopen hoofd af. Hij wierp een blik in de achteruitkijkspiegel en wierp me een grijns toe.
    Zodra we bij de school aan waren gekomen, was ik meer dan blij genoeg dat ik mocht uitstappen. Na betaalde te hebben draaide ik me om naar wat zich een school noemde. Gelijk was mijn opluchting weer verdwenen.
    Met een zucht liet ik mijn tassen naast me zweven terwijl ik de school binnenging. Door de jaren heen wist ik de weg in de school bijna met mijn ogen dicht te vinden.
    Na geconstateerd te hebben waar ik les had, liep ik de trappen op naar mijn dorm toe. Daar aangekomen wierp ik mijn tassen op een bed bij het raam, die ik gelijk voor mezelf claimde. Binnen een mum van tijd had ik mijn spullen uitgepakt en gelegd in de dichtstbijzijnde kast. Daarna draaide ik me weer om - om dezelfde trappen weer naar beneden te lopen. Ik denk dat ik de eerste dag van school het meest haatte. De helft van die tijd had ik namelijk niks om mijn dag mee te vullen.
    Zacht beet ik op mijn lip terwijl ik me afvroeg of Archer al op school was. Hij zou dit jaar terugkomen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."





    xxx

          'Momenteel ben ik een emotioneel wrak, maar ik ben blij weer op school te zijn,' zegt ze. Ik glimlach en knik begrijpelijk. Alles komt echter nog niet zo snel binnen omdat ik één stoned ben en twee met mijn hoofd bij iets compleet anders zit.
          'En blij jou weer te zien, natuurlijk. Al zullen we niet meer zoveel met elkaar omgaan, ben ik bang, zeker nu ik niet meer drink of rook...,' zegt ze. Ik haal mijn schouders op.
          'Het is niet zo dat dat het enige is wat ik doe... okay misschien wel maar, we kunnen ook andere dingen doen. Ik ben ook best gezellig als ik geen drinking buddy ben,' mompel ik.
          'En, eh... Hou die bijnaam nog maar een beetje in, oké? Ik moet het nog zoveel mensen vertellen.. Zelfs haar vader weet het niet.'
          'Natuurlijk, ik noem je gewoon yummy en als iemand het hoort zeg je gewoon dat we samen een keer naar een halloweenfeest geweest zijn en jij verkleed was als mummy,' grap ik. Op dat moment wordt mijn aandacht even getrokken door het gesprek met Blake dat ik de afgelopen paar minuten via whatsapp gevoerd heb. Ik zucht zachtjes. Wat moet ik nog meer doen om dit allemaal goed te krijgen?

    > You are acting weird. I'm not stupid yk.
    < I'm not acting weird at all!
    > Really? xd
    < Turn the sarcasm mode off please, thank you.
    > *turned off* is this because I kissed you?
    < What? I feel the love between you and Cam by the way, jesus.
    > 'm sorry okay. If it upset you, I didn't mean to do that. It was probably really stupid of me to do, but it felt okay. Only I'm not supposed to say that because everyone keeps telling me I'm a dick and a dumbass for kissing you and that I should pretend it never happend, but it did. So if you want it to mean nothing, okay and if you want it to mean something, that's idk... whatever you want. Also, I hate Cam, he should leave me alone.
    < Okay listen I'm just trying to keep distance between us, not because I like to do that but because I want to be a... A good friend, I know makes no sense but you'll understand later, and you have just no idea... Really no idea... I told you I just couldn't when it happened and I thought you were half stoned anyway, never thought it actually meant something to you. You probably will regret it. God fine okay.
    > You want to keep your distance from me because of what happened this morning? :/
    < No. Like I said you have no freaking idea okay? It shouldn't have happened for a reason that I can't tell you or I'll be dead probably. It's just better if we stay away from each other, I'm sorry for screwing things up.
    > It would be awesome if you just told me what that thing is, because it sucks to know there is something going on and be completely blocked out from it, but if you think that it's better to just avoid your best friend, go ahead. I won't bother anymore.
    < You really have no idea okay Zayko. I want to tell you but I can't and the fact that I have to sacrifice this friendship for this fucking secret that doesn't even really matter that much - I hate it. I not only think it is, I'm sure it is. Sorry Zayko but I think Zayke has become just Blake and Zayko. Good bye, don't expect me around you guys tonight. Maybe Rose wants to explain you. *blocks Zayko*


          Ik voel mijn glimlach langzaam vervagen en er ontstaat een brok in mijn keel terwijl ik het berichtje nog eens lees. Wauw. Dat is gewoon geweldig. Ik zucht diep en kijk naar Stella.
          'Ik moet gaan,' prevel ik zachtjes, 'we spreken elkaar nog wel,' en zonder nog iets van een uitleg te geven sjok ik weg naar binnen, opzoek naar Mad. Hopend dat ik koffie kan jatten en er dan vandoor kan gaan. Op dit moment ben ik even klaar met iedereen. Ik weet niet wat ik gedaan heb om geblokt te worden, maar het voelt vreselijk. Ze is mijn beste vriendin, ten minste... dat dacht ik.

    < Okay fuck you "bro" thanks for talking behind my back to Madilyn "I kill animals bc I can" De Vil. Glad to know that you are done with me, makes it like much easier to fucking forget about you selfish dumbass. You are like such a stupid asshole that you didn't get that I couldn't fucking kiss you because Melody fucking I don't even know her last name is crushing on you dickface and I hate you and I actually thought I was crushing on you too but now we're nothing anymore and God. I'm done with you too. Bye jackass.
    > Oh wow... first of all; I didn't say anything to you about anyone. Thanks for hating me, I appreciate it. Second; how the fuck should I know Mel liked me? I'm not psychic. If you don't want to be friends with me because I'm suck a jackass and a dickface - for no reason? - okay, I get it. I'll leave you alone Blake, thanks for making me cry tho on my first day, because yeah I mean, great way to start a school year.
    < Ha-ha-ha you actually made me laugh through my tears dude, seriously lying about it? Madilyn told me herself; I quote "Zay is done with you" fucking liar. We're no friends anymore indeed, you said it yourself, only returning the favor. Haha as if you are actually crying about me.
    > Okay, auch. *blocks her*


          Ik laat me op het verroeste bankje zitten aan de zijkant van de school zakken, waar ik altijd zit omdat het net uit de loop van alles en iedereen ligt. Ik trek mijn knieën op en laat mijn hoofd tegen de muur achter me zakken terwijl ik langzaam de tranen over mijn wangen voel stromen. Woedend veeg ik ze weg van mijn wangen en rommel ik in mijn zak naar een sigaret. Wat heb ik godsnaam verkeerd gedaan om dit te verdienen? Uit woede blokkeer ik iedereen behalve Stella - puur omdat ik weet dat ze me nodig heeft op het moment - en Mad - omdat dat de enige is die nog wel de moeite doet om tegen me te praten.

    > I'm on the bench behind the school, underneath the apple three.

    Snel stuur ik een berichtje naar Mad. Ik stop mijn mobiel weg en steek de sigaret aan waarna ik mijn ogen sluit en de vermoeidheid toe laat komen.


    xxx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.