• Wie kan er overleven in de wildernis?
    Wie is er van alle markten thuis?
    Wie durft deze uitdaging aan?
    Welkom bij Expeditie Quizletson 2015.


    Hoe gaat het in zijn werk?
    Alle deelnemers worden in het begin in twee groepen gedeeld. De twee teams gaan tegen elkaar strijden door middel van team opdrachten. Het verliezende team gaat naar de eiland raad en moet een persoon van hun team weg stemmen. Uiteindelijk, na vijf opdrachten komt er een grote proef die bepaald wie er naar de samensmelting gaan. Er gaan ongeveer 5 tot 7 deelnemers naar de samensmelting, dat ligt aan het aantal deelnemers.

    Aan wat voor opdrachten moet ik denken?
    Ik heb zoveel mogelijk verschillende opdrachten verzonnen. Dit varieert van schrijfopdrachten tot quizopdrachten tot lijstjesopdrachten.

    Wat kan ik winnen?
    Sowieso de eer en de naam Quizletson 2015. Ook ga ik proberen een creditprijs erbij te doen.

    Opdrachten:

    Inschrijven:
    Ik heb geen limiet aan deelnemers. Wel een minimum van 14 deelnemers.
    Je schrijft je niet in door middel van een berichtje te plaatsen in het topic. Om jezelf in te schrijven wil ik dat je als opdracht jezelf voorstelt in minimaal 150 en maximaal 250 woorden. Dit kan tot en met 14.09.15 23.59u.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.


    Regels:
    - Hier gelden sowieso de huisregels van deze site.
    - Er wordt niet geruild van groep, tenzij je er echt een goede reden er voor hebt. Dat je de andere groep leuker vindt, is mijn ogen geen goede reden.
    - Ik doe niet aan uitstel. Dit is omdat iedereen dan elke keer uitstel vraag, daarnaast is het niet dat je gelijk eruit ligt als je niks inlevert. Bij de groepsfase verliest het team dat niks inlevert. Bij de samensmelting fase krijg je een zwarte stem als je het niet inlevert.
    - Ik accepteer geen plagiaat. Als ik dit merk dan wordt je gelijk gediskwalificeerd.
    - We laten iedereen in zijn waarden.
    - Complotten maken mag, maar houdt het leuk.

    - De stemrondes duren vijf dagen en er worden gestemd via Pb, hierbij kan je een argument geven als je daar behoefte aan heb. Deze stemmen zijn anoniem. (Als je niet stemt dan krijg je een zwarte stem bij de volgende eilandraad.)
    - De lengte van de rondes verschillen per opdracht.

    Deelnemers:
    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    VaIe
    Porunn
    Backbiter
    Team 2.
    Delfino
    Dualshock
    Gaterne
    WeasIey
    Mignon
    Vrataski

    De teams zijn samengesteld op leeftijd.




    De overige informatie over de samensmelting komt er zodra het moment daar is.

    Goedenavond, Sarita!

    Hierbij geef ik jou toestemming om te beginnen met je Expeditie Robinson themawedstrijd. Dit vind ik een ontzettend leuk idee, vooral omdat het in teamverband gemaakt moet worden! Ook lekker sfeer bevorderend. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scira schreef:
    Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar in team twee is het Gaterne en WeasIey (met hoofdletter i ook dacht ik?).

    Wat is er met mij? ;)

    Gaterne schreef:
    (...)
    Wat is er met mij? ;)

    Je naam stond denk verkeerd geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gaterne schreef:
    (...)
    Wat is er met mij? ;)


    Je username stond als Gaterna.


    16 - 09 - '17

    Scira > Delfino


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Scira > Delfino


    Mike Delfino :Y)

    Me likes (:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    (...)

    Mike Delfino :Y)

    Me likes (:


    Onder andere, ja. Dankje (:


    16 - 09 - '17

    Herinnering aan alle twee groepen. Dinsdag moet het ingeleverd worden!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Porunn > Vikings


    Every villain is a hero in his own mind.

    Endress -> Looney.


    Pretty is just a pretty word.

    Hallo teams,
    De eerste opdracht zit erop en ik hoop dat jullie er plezier aan hebben gehad.
    Ik begin bij team 1, die hebben zichzelf Team Qreativity genoemd. Als eerst wil ik complimenten geven voor de leuke naam. Hier krijgen jullie geen punten voor maar toch wil ik even laten weten dat ik hem heel leuk vind!
    De naam van jullie Quiz is: Hoe goed ken jij de mede-Quizletter?.
    Ik vind het een heel leuk en origineel idee en ik heb de quiz met plezier gemaakt. Ik miste mezelf alleen wel in vragen hoor. Nee grapje.
    Het enige wat mij opviel was de laatste vraag. Namelijk "De users die samen deze quiz hebben gemaakt gaan allemaal nog naar school, juist of onjuist?" Ik kon namelijk nergens vinden wie deze quiz had gemaakt. Natuurlijk wist ik het wel maar voor mensen die de reden achter deze quiz niet wisten is het denk ik best lastig.
    Maar ik kan zien dat jullie er werk in hebben gestopt en dat vind ik fijn! Bedankt daarvoor.

    Team 2 heeft geen speciale naam verzonnen. Tenminste, zover ik heb begrepen niet. Ook hebben ze niks ingeleverd. Dit is heel jammer maar hierdoor heeft team Qreativity gewonnen!

    Team 2, ik zie jullie graag bij de eilandraad.

    De tweede opdracht komt aanstaande dinsdag of woensdag online!



    Voor de mensen die het handig vinden. Ik heb een story aangemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yay TeamQreativity! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, dus nu moeten wij als team twee eigenlijk niets meer inzenden?


    16 - 09 - '17

    Winnen is natuurlijk leuk, maar winnen omdat de anderen niks hebben gedaan maakt het toch iets minder (voor mij dan)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 21:31 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    Winnen is natuurlijk leuk, maar winnen omdat de anderen niks hebben gedaan maakt het toch iets minder (voor mij dan)

    Eens, maar het valt mij nu pas op dat we 9 kudo's hebben op onze quiz! ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    (...)
    Eens, maar het valt mij nu pas op dat we 9 kudo's hebben op onze quiz! ;3


    O het, nu je het zegt :Y) *O*
    Ik ben benieuwd naar opdracht 2 ^^!


    I don't understand that reference. - Castiel