• Wie kan er overleven in de wildernis?
    Wie is er van alle markten thuis?
    Wie durft deze uitdaging aan?
    Welkom bij Expeditie Quizletson 2015.


    Hoe gaat het in zijn werk?
    Alle deelnemers worden in het begin in twee groepen gedeeld. De twee teams gaan tegen elkaar strijden door middel van team opdrachten. Het verliezende team gaat naar de eiland raad en moet een persoon van hun team weg stemmen. Uiteindelijk, na vijf opdrachten komt er een grote proef die bepaald wie er naar de samensmelting gaan. Er gaan ongeveer 5 tot 7 deelnemers naar de samensmelting, dat ligt aan het aantal deelnemers.

    Aan wat voor opdrachten moet ik denken?
    Ik heb zoveel mogelijk verschillende opdrachten verzonnen. Dit varieert van schrijfopdrachten tot quizopdrachten tot lijstjesopdrachten.

    Wat kan ik winnen?
    Sowieso de eer en de naam Quizletson 2015. Ook ga ik proberen een creditprijs erbij te doen.

    Opdrachten:

    Inschrijven:
    Ik heb geen limiet aan deelnemers. Wel een minimum van 14 deelnemers.
    Je schrijft je niet in door middel van een berichtje te plaatsen in het topic. Om jezelf in te schrijven wil ik dat je als opdracht jezelf voorstelt in minimaal 150 en maximaal 250 woorden. Dit kan tot en met 14.09.15 23.59u.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.


    Regels:
    - Hier gelden sowieso de huisregels van deze site.
    - Er wordt niet geruild van groep, tenzij je er echt een goede reden er voor hebt. Dat je de andere groep leuker vindt, is mijn ogen geen goede reden.
    - Ik doe niet aan uitstel. Dit is omdat iedereen dan elke keer uitstel vraag, daarnaast is het niet dat je gelijk eruit ligt als je niks inlevert. Bij de groepsfase verliest het team dat niks inlevert. Bij de samensmelting fase krijg je een zwarte stem als je het niet inlevert.
    - Ik accepteer geen plagiaat. Als ik dit merk dan wordt je gelijk gediskwalificeerd.
    - We laten iedereen in zijn waarden.
    - Complotten maken mag, maar houdt het leuk.

    - De stemrondes duren vijf dagen en er worden gestemd via Pb, hierbij kan je een argument geven als je daar behoefte aan heb. Deze stemmen zijn anoniem. (Als je niet stemt dan krijg je een zwarte stem bij de volgende eilandraad.)
    - De lengte van de rondes verschillen per opdracht.

    Deelnemers:
    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    VaIe
    Porunn
    Backbiter
    Team 2.
    Delfino
    Dualshock
    Gaterne
    WeasIey
    Mignon
    Vrataski

    De teams zijn samengesteld op leeftijd.




    De overige informatie over de samensmelting komt er zodra het moment daar is.

    Goedenavond, Sarita!

    Hierbij geef ik jou toestemming om te beginnen met je Expeditie Robinson themawedstrijd. Dit vind ik een ontzettend leuk idee, vooral omdat het in teamverband gemaakt moet worden! Ook lekker sfeer bevorderend. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Succes met alles!


    16 - 09 - '17

    Gayle schreef:
    (...)

    Jawel. Alleen toetsweek en NaNoWriMo eist veel tijd. Plus ik heb over een week theorie examen van de auto dus ik heb stres.
    Reken maar op vrijdag.

    Okido, succes! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Monteriggioni -> Ratonhnhake


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Goedendag deelnemers,
    De raadsels zijn gemaakt en geraden. Ik heb van alle twee de groepen geweldige raadsels gezien, mijn complimenten.
    Maar nu de belangrijke uitslag. Groep 2 had 6 vragen goed. Had team Qreativity er mee goed? Of minder?

    Team Qreativity hadden 8 vragen goed en zijn hiermee de winnaar van deze proef. Sorry team 2, jullie moeten naar de eilandraad. Kies goed want na deze ronde staat er iets speciaals te wachten.
    Jullie kunnen stemmen tot 15.11.15 23.59u.

    Voor de mensen die nieuwsgierig waren na de antwoorden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dus nog maar een stem binnen gehad!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krijgen we de volgende opdracht al bijna te weten? ^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Superleuk idee!!


    How you doin'

    Oh wauw ik heb deze uitslag nooit gezien zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er had al een paar weken geleden een uitslag.moeten zijn en een nieuwe opdracht. Het is voor mij de laatste tijd nogal hectisch geweest en daardoor is deze wedstrijd er totaal bij ingeschoten. Ik probeer zo snel mogelijk alles bij te werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Delfino > Thominho


    16 - 09 - '17

    Woops. Een beetje vergeten. Omdat er een lange tijd voorbij is gegaan de vraag of iedereen nog mee wilt doen?
    Dan ga ik zo snel mogelijk de nieuwe uitslag online zetten plus de nieuwe opdracht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wel, maar ik ben komende week wel weg en ik weet niet of ik internet heb!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil nog meedoen.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Ik wil nog meedoen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil stoppen.


    Pretty is just a pretty word.