• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Why the F kijk ik filmpjes van mensen die horrorgames spelen? Scary shit! :'D
    *gaat verder kijken xd*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik voel me zo vreselijk onbestemd

    (no_chears)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, Lene. Keep answering the wrong messages, sure. Why the hell not.


    kindness is never a burden.

    Moet ik wachten? Ik had al mijn doubts.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 21:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, fantastisch. Dan zie ik je morgen en zal ik proberen je blik dit keer niet te ontwijken, WANT IK WIL GEWOON DAT JE ME ZIET STAAN. Ik vraag me af of je überhaupt nog wel weet wie ik ben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het moment dat je vriendin zegt dat ze voor 12,5% aandeelhouder is van een eigen startup, die inmiddels ca. 115 miljoen waard is en elk jaar gigantisch groeit


    Sarah = ongewoon sexy

    Zo ongemakkelijk als je moeder je vraagt of je gelukkig bent en je je duim opsteekt terwijl je vijf jaar geleden al hulp had moeten hebben.


    i put the fun in funeral

    Someone needs a hug?


    Here ya go <3

    Sigh ik kan echt niet lezen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I got a date tomorrow! -dances-


    Take me to wonderland

    Ben je serieus? Serieus? Echt serieus? Serieuzer dan serieus? Wij moeten dringend praten, maar godverdomme internaat. (finger)(finger)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shit, die chips is echt goor. Misschien moet je wel Duits zijn om ervan te houden.


    Your make-up is terrible

    Misfire schreef:
    Zo ongemakkelijk als je moeder je vraagt of je gelukkig bent en je je duim opsteekt terwijl je vijf jaar geleden al hulp had moeten hebben.


    niet ok (cat)

    maar heel veel liefde en sterkte en zo van mij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Duivelsgebroed schreef:
    Het moment dat je vriendin zegt dat ze voor 12,5% aandeelhouder is van een eigen startup, die inmiddels ca. 115 miljoen waard is en elk jaar gigantisch groeit


    Holy shieeeeet :8 Dus je hebt meteen een multimiljonair te pakken? Maakt dat alles niet anders?


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Holy shieeeeet :8 Dus je hebt meteen een multimiljonair te pakken? Maakt dat alles niet anders?


    Nee tuurlijk niet, ik wist dit niet en geld vind ik sowieso maar een bijzaak. Voor mij wordt het niet anders ofzo, vooral omdat we beide workaholics zijn en het dus een mooie meevaller zou zijn.

    (btw aandeelhouder betekent nog niet dat ze dat geld al heeft, ze moet het op een goed moment verkopen, maar wil daar nog mee wachten. Een leuk vooruitzicht dus)


    Sarah = ongewoon sexy